Szukaj

Lista ocen Volvo S80 I (119) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 130 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Pawel9372
Volvo S80 I
Sedan 2.0 T 163KM 120kW
Tragedia,wiecznie przepalajace się przekaźniki,bezpieczniki,blokujące się drzwi tylne,trzeba mieć w zapasie worek przekaźników bo wiecznie trzeba wymieniać,szyba od kierowcy wypadła mi z prowadnicy,lewy tylny zamek się popsuł,szyby z tyłu można opuścić ale już z poziomu kierowcy się nie podniosą,tylko z tyłu a więc jeśli podczas jazdy się przypadkowo opuści tylną szybę to trzeba stawać i lecieć do tyłu bo z poziomu kierowcy nie ma szans aby...
4,0
~maniurek
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 130KM 96kW
Zbyt krótko jeżdżę , żeby coś stwierdzić. Wg komputera samochód przez 215000 km nie miał usterek, oprócz wymiany żarówek, rozrządu przy 160000km. Poza tym ja wymieniłem poduszkę górną od silnika (250zł) oraz trzeba wymienić szczękę od ręcznego hamulca (200 zł). Czeka mnie jeszcze wymiana drążków kierowniczych (tani zamiennik - 50 zł, dobry zamiennik - 120 zł). Zaskoczył mnie stan podwozia, żadnej rdzy oprócz uchwytu od tłumika spalin,...
5,0
~dj-napster
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Sam silnik jest pancerny, karoseria bardzo mocna i nie koroduje, auto może stać niegarażowane latami i nic!, auto nie posiada filtra cząstek stałych, dzięki czemu mamy o jedną możliwość awarii mniej. Paliwo lejemy oczywiście tylko dobrej jakości do diesla D5. Turbina jak to turbina, nie jest jakaś duża i wysilona, jednak dobrze że jest bo auto było by bardzo słabe bez niej. Wtryski? kosztują dużo ale używki można kupić niedrogo, jak zresztą...
4,0
~RR82
Volvo S80 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Tu się zdarzają pierdoły, zazwyczaj zaniechania i oszczędności poprzedniego właściciela, jakiś przewód sparcieje i zacznie coś kapać, coś w zawieszeniu pójdzie ( a tanie naprawy nie są). Silnik - twierdza, nie bierze grama oleju przy 240 tyś km. nalotu, wymieniać olej i rozrząd (przy adekwatnym interwale km) i będzie dobrze. Generalnie jest okej, przez 2 lata włożyłem koło 5 tyś zł - ale są w tym opony, klocki, tarcze, elementy zawieszenia i...
2,0
~maras
Volvo S80 I
Sedan 2.0 20V Turbo 226KM 166kW
Volvo jest królem drobnych usterek. Ja w swoim przez półtora roku wymieniłem już chyba wszystko co można. Mało jest dni, w których nic się nie dzieje. Żarówki padają seriami, spalenie jednej zwykle ciągnie za sobą następną. Jako ciekawostki mogę podać: lusterko wsteczne z antena centralnego zamka (1600 zł+programowanie),moduł SRS ulegający samospaleniu w pierwszych rocznikach (2400 zł, nienaprawialne), czy zużywające się pierścienie (tak,...
3,0
~Pawel9372
Volvo S80 I
Sedan 2.0 T 163KM 120kW
Tutaj 3 gwiazdki,drobiazgi są mega irytujące,zwłaszcza plastiki,jak na tą klasę auta producenci mogli się naprawdę bardziej postarać,brat ma audi A6 C5 z tego rocznika co moje Volvo i u niego jest o niebo lepiej,tutaj też lubi wypaść szyba z prowadnicy szczególnie od kierowcy ale po wymianie plastyczna możemy i tym zapomnieć,swego czasu borykałem się z żarówkami,ciągle mi przepalalo stopu i cofania,jednak po wymianie na mocniejsze problem już...
4,0
~Kamil
Volvo S80 I
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Tutaj mały minus. O ile osobiście mam wiedzę o mechanice i elektronice oraz posiadam sporo narzędzi i sprzętu - dużo rzeczy naprawiam we własnym zakresie. Jeśli natomiast ktoś nie posiada zdolności manualnych ani możliwości i miejsca by coś naprawić - jest skazany na warsztaty lub aso, a to z racji prestiżowej marki wiąże się z ponadprzeciętnymi kosztami naprawy. Jeśli chodzi o niezawodność to można śmiało polecić te auta. One się nie psują...
5,0
~janek
Volvo S80 I
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Koszty części są smieszne, generalnie nie ma niespodziewanych awarii takich jak zacinające się drzwi, popsute czujniki itp. Największą zmorą właścieli jest niby poduszka silnika pod rozrząd która kosztuje 450zł i jest dostepna tylko oryginalna, ale wymienia się ją raz na 70tys km albo i rzadziej przy 20 tys km rocznie mamy spokój na ok 4 lata wiec co to jest... Poza tym: tulejki wahaczy 2x80zł + 2x50zł + 2x50zł i juz mamy usunięte luzy w...
5,0
~ocynk
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Volvo ma już za sobą 8 lat i przejechane ponad 300tys.km, ale jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Typowymi dla tego modelu przypadłościami są przepalające się żarówki, padnięty laser czytnika RTI ( koszt naprawy 350 zł.). Dodatkowo po błędzie żony przy pokonywaniu krawężnika wymiana chłodnicy IC. Ważnym jest, aby dbać o auto i reagować na informacje, jakie podaje komputer oraz samochód i znaleźć zaufanego mechanika, który wykona...
Dziennik kosztów dla Volvo S80 I
Średni koszt przejechania 100 km
40,33 zł
8,1
l/100km
12,1
l/100km
13,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~KaKo
Volvo S80 I
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Na małe przygody trzeba się przygotować - częste naprawy zawieszenia, które nieustająco daje o sobie znać;) Nie miałem póki co większych problemów z silnikiem chociaż też zdarza mu się zadławić przy odpalaniu lub nieciekawie zaklekotać - nie ma szału. Komputer pokładowy lubi straszyć człowieka:) Bardzo awaryjne zamki w drzwiach - ciągle tylko awarie a podaż części mała. W tym modelu natomiast z tego co się dowiedziałem normalne jest lekkie...
Volvo S80 I