Szukaj

Lista ocen Volvo S80 I (120) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 129 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Damian
Volvo S80 I
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Silnik daje świetne ogrzewanie zimą. Może nie nagrzewa się tak szybko jak mniejsza jednostka napędowa, ponieważ wymiarami fizycznymi ten silnik jest duży, przez co ma dużą powierzchnię kontaktu z zimnym powietrzem, jednakże po nagrzaniu jazda nawet w zimę to przyjemność. Należy pamiętać o filtrze kabinowym, ponieważ przy nie wymienianiu go na czas dmuchawa głośno pracuje a mało dostarcza powietrza. W przypadku klimatyzacji manualnej, zwykłej -...
5,0
~Rafał
Volvo S80 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Bardzo dobrze rozwiązany system wentylacji i ogrzewania. Szczególnie na pochwałę zasługuje funkcja AUTO w czasie podnoszenia temperatury. Nigdzie nie odczujemy źródła ciepła, system podnosi niemalże nieodczuwalnie, płynnie i szybko temperaturę do wymaganej czyli ustawionej. Automatycznie reguluje siłę nadmuchu (trochę czuć wibracje na kierownic kiedy wentylator działa na full). Podobnie dzieje się z obniżanem temp. zarówno z użyciem...
5,0
~Tuhajbej
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Ogrzewanie dość sprawnie działa zimą. Oczywiście efekty ogrzewania znacznie szybciej odczujemy gdy auto jest w ruchu więc nie ma co czekać na parkingu na włączonym silniku aż się zagrzeje. Poza tym grzane siedzenia działają niemal natychmiast. Jedyny dyskomfort zimą to potwornie zimna (i to przez długi czas) drewniana kierownica. Klima działa dość sprawnie i wszystko odbywa się automatycznie. Wszystko dwu strefowo więc zarówno kierowca jaki...
4,0
~sebastian.pszczola@gmail.com
Volvo S80 I
Sedan 2.8 24V T6 272KM 200kW
Silnik szybko się nagrzewa i po kilku set metrach pozwala korzystać z ciepłego nawiewu. Fotele bardzo szybko się nagrzewają (najszybciej z tych z którymi miałem dotychczas doczynienia). Auto posiada nawiewy na tylnią kanapę w słupkach bocznych i tunelu centralnym. W półce pod tylnią szybą również są umieszczone wloty powietrza. Dokładniejszy opis przedstawię gdy lepiej zapoznam się z samochodem i znajdę się w róznych sytuacjach pogodowych.
4,0
~maniurek
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 130KM 96kW
Po pierwsze auto jest bardzo szczelne. Doskonale nagrzewa, prosta obsługa klimy. Akurat mi się kończy WEBASTO, więc muszę przejechać 3-4 kilometry, aż zacznie mocno grzać. Generalnie jak się rozgrzeje silnik to nie muszę włączać klimatyzacji, żeby było cieplutko. Mam tylko uwagę co do odparowywania i rozmrażania tylnej szyby, chyba coś za wolno jak na tą klasę samochodu, albo coś mam z układem.
5,0
~ja1547wp.pl
Volvo S80 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
tu akurat musze powiedziec ze jest naprawde super sa nawey nadmuchy dla pasazerow z tylu umiejscowione w slupkach,ale najwieksze wrazenie zrobil na mnie specjalny nadmuch na szybe przednia z indywidualnym wlacznikiem po jego nacisnieciu szyba odparuje w jakies 5 sekund,rewelacja ,podgzewane fotele tez sprawiaja frajde w zimowe poranki,szkoda ze tylko przednie ale nie mozna miec wszystkiego
4,0
~trojan3ster
Volvo S80 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Ogrzewanie działa bardzo sprawnie. Wnętrze szybko się nagrzewa. Podgrzewane fotele również. Ze względu użytkowania w raczej chłodnym klimacie nie miałem okazji w pełni sprawdzić działania klimatyzacji w dziedzinie schładzania wnętrza. Duża ilość nawiewów zapewnia dobrą wentylacje i i zapobiega zaparowywaniu szyb. Dobrze działająca funkcja odparowania szyb na panelu klimatyzacji.
3,0
~wasyl
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
I tu mam problem,samochod po odpaleniu nagrzeje sie do 90stopni jednak w czasie jazdy wychladza sie i do kabiny ledwo cieple powietrze dmucha dzisiaj zmienie termostat bo mysle ze to jest przyczyna ale pozostaje problem nr2 mianowicie pasazer mojego volvo dostaje na swoja strone tylko i wylacznie zimne powietrze i tu mysle ze bez fachowego warsztatu sie nie obejdzie
4,0
~ocynk
Volvo S80 I
Sedan 2.4 TDi 163KM 120kW
Klimatronik dwustrefowy działa bardzo dobrze. Ogrzewanie bez vebasto w okresie zimowym i przy temperaturach poniżej – 10 zaczyna zbyt późno działać. Niestety coś za coś. Silnik ten jest jedną z najlepiej zaprojektowanych konstrukcji, którą charakteryzuje bardzo wysoki współczynnik sprawności, czyli przetworzenia energii spalania na moc lub jak kto woli na pracę ;-).

Usterki Volvo S80 I

Liczba wpisów: 21

Volvo S80 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~bolo
Volvo S80 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
Kapitalnie zwłaszcza że mam coś jak Devasco mała nagrzewnica na paliwo koło silnika sterowana komputerowo ustawiam sobie na 6 rano że woda w silniku ma mieć 90 stopni a w kabinie ma być cieplutko i odpalam autko nawet zimą z ciepłym silnikiem a w kabinie mam nagrzane. Nie muszę jechać na Ssaniu i nie spalam tak dużo.
Volvo S80 I