Szukaj

Lista ocen Volvo S80 II Sedan Facelifting (15) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ag
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Kupując drugi raz to auto brałem pod uwagę także to, czego nie przeczyta się lub zobaczy w testach, także w Autocentrum: Napęd rozrządu paskiem, łatwo dostępny - wymiana 2-3 godziny, koszt max 1 tys. zł (z dodatkami). Klimatyzacja - na tradycyjnym czynniku 134, wymiana 100 zł. Zawieszenie - prosta konstrukcja, jak ktoś chce przyoszczędzić pasują elementy z Mondeo. Ceny części oryginalnych wyraźnie niższe niż w BMW lub Audi, b.dobra...
5,0
~parax
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Cen serwisu nie liczę, bo samochód relatywnie młody, więc oprę się tylko o koszty paliwa. Nie mogę dać innej oceny aniżeli doskonale. Ciężka limuzyna - 1700kg, włączona klimatyzacja trasa na tempomacie 120-130 = 5.5l. Szok. Trasa na tempomacie 180km/h nie odpuszczając ani na chwilę = 8.4L.. Aby spalil 10L, musialbym chyba cały czas trzymać nogę wciśnięta do oporu przez całą długą trasę. Przy normalnej jezdzie po autostradach i trasach...
5,0
~mako4
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Patrząc na konkurencję z segmentu oraz to co oferuje ten samochód w zamian to jest bardzo dobrze. Ceny części eksploatacyjnych przystępne, sporo zamienników jeżeli chodzi o hamulce i zawieszenie - to za sprawą Forda. Stosunkowo niskie spalanie jak na gabaryty. Trwałe zawieszenie.
5,0
~Zenon
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 163KM 120kW
Średnio wg.komputera - 6,9-7,0 ltr/100 km (lato) - 7,0-7,2 ltr/100 km (zima) Miasto - 8,0 - 9,0 ltr/100 km Autostrada (140-160 km/h) - 8 ltr/100 km Szosa - 6,3-6,6 ltr/100 km Jak na duże i ciężkie auto nie jest źle. Serwis i części na poziomie marek premium czyli nie jest tanio.
4,0
~Janusz
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Ok.10l/100 km jest wynikiem przyzwoitym jak na tę moc i masę oraz napęd na 4 koła. Ceny części normalne. Serwis dość drogi. Lepiej znaleźć nieautoryzowany serwis Volvo (np V-tech) i dobrego elektryka z oprogramowanie do diagnostyki Volvo.
5,0
~Konrad
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Biorąc pod uwagę koszty eksploatacyjne to rewelacja tzn. tylko paliwo i to w małych ilościach ponieważ oleju nie bierze. Szkoda, że VOLVO nie daje pakietu serwisowego jak np. BMW (na pięć lat w cenie zakupu samochodu).
4,0
~Wojtek
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
cena nowego około 140 kpln. To dosyć rozsądna cena jak na takie auto. Zużycie paliwa bardzo niskie. Przeglądy średnie. Moim zdaniem dobrze.
5,0
~Darek
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.4 D5 215KM 158kW
Średnia 7 l na 100 km jest ok. Zamienników pełno jeżeli chodzi o części eksploatacyjne i w akceptowalnych cenach.
3,0
~Rafał
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.4 D5 215KM 158kW
Nie jest najgorzej. Trzeba jedynie unikać ASO gdzie ceny są kosmiczne, a jakość serwisu tragiczna.
5,0
~Żak
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Zerowe. Nic się nie psuje. Tylko przeglądy w ASO, wymiany oleju co 10-15kkm, filtry, i tym podobne sprawy.
Volvo S80 II Sedan Facelifting