Szukaj

Lista ocen Volvo S80 II Sedan (36) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ag
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Zero. Tfu przez lewe! W tym miejscu o mitycznym DPF. Jeżdżę prawie wyłącznie w korkach, a mimo to ledwie dwa razy pojawił mi się komunikat o filtrze. Wyjazd na autostradę, 10-15 minut z pedałem w podłodze i spokój na przynajmniej 2 lata. Oraz o ASB. "Dziennikarze" piszą często, że to awaryjna Aisin, nie tylko w tym aucie. Nieprawda, psują się manuale, ze względu na zaniedbanie zużycia koła dwumasowego. Chyba że ktoś ma pierwszy raz...
1,0
~Adam
Volvo S80 II
Sedan 2.0D 136KM 100kW
Tu można by napisać całą powieść, Adam Mickiewicz by pobĺàdził w iloßci wàtków jakie miałby do opisania. Przez 3 lata użytkowania auto 2x wracało na lawecie. Naprawy kosztowały łàcznie ok 25 tys zł. Dramat. Zdążyło paść sprzęgło z kołem dwumasowym, rozrusznik, świece żarowe padły 2 x, zawór egr, sprężarka klimatyzacji, skraplacz, chłodnica klimy przegniła, wysprzęglik przy pedale sprzęgĺa, wentylator nawiewu, turbosprężarka też się...
1,0
~Andrzej
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
EGR psują się plastikowe elementy sterujące trzpienień Przepustnica, psuja się plastikowe koła w środku mechanizmu. Nastawnik turbiny, psuja się plastikowe ślimaki wewnątrz obudowy. Klapy od swirla odpadają i dostają się do tłoków. Maglownica+zawieszenie Automatyczna skrzynia biegów, psuję się mimo zmieniania oleju sterowanie. Wentylator, piszczy lub się pali w środku. Wszystkie zamki w aucie nawet bagażnik, myślisz, że...
5,0
~Przemysław Gdańsk
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
nic mnie nie spotkało, ale szukałem go pół roku... z daleka omijać wyjeżdżone złomy z Holandii, czy z "Niemiec" , które Turek sporowadził w idealnym stanie z Włoch czy Holandii... to są zawsze zajechane złomy z kręconymi licznikami... ja swój znalazłem w polskim salonie Volvo.. było drożej niż na allegro, ale auto miało wszystkie przeglądy na bieżąco i pewną historię.. a nie napisaną na kolanie przez handlarza.. jak kupisz u...
5,0
~andyZGL
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Nie było takowych. Jedyne co mogę tu napisać to czujniki parkowania. Były by w drobnych usterkach gdyby nie fakt że skutki nie działania tych czujników spowodowały uszkodzenie karoserii. Od samego początku był problem z czujnikami. Wymianiałem 2 krotnie ale tonic nie dało po czym wszystkozaczeło działać. Po pierwszej zimie jednak znów wyskoczył błąd i czujniki nie działają od tamtej pory.
5,0
~Dallas
Volvo S80 II
Sedan 2.5 T 200KM 147kW
Jeśli dbasz o olej w skrzyni i w silniku, wymieniasz pasek zgodnie z zaleceniami - innymi słowy jeśli dbasz o to co masz to możesz spać spokojnie. Auto jest wrażliwe na pseudomechaników więc nigdy przenigdy nie oddawaj tego do norauto lub temu podobnych warsztatów. większość ASO też nie ma dobrej opinii. Na szczęście jest sporo mechaników w całym kraju wyspecjalizowanych w Volvo. polecam forum tej marki.
1,0
~Kiel
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
150 tyś - pęknięty blok silnika, w trakcie remontu wyszło, że jeden z popychaczy się rozpadł także głowica też do remontu - całość ok 14 tyś. zł. 160 tyś jeden z amortyzatorów całkowicie przestał działać - wymiana pary przód 2,5 tyś. Reszty nawet nie chcę mi się pisać. Ogólnie od mechanika dowiedziałem się, że to nie pierwsze Volvo po 2010 z pękniętym blokiem jakie robił.
3,0
~banqa
Volvo S80 II
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
Moja ocenę uaktualniam po 86 tys km. Pojawil sie problem ze stukającym zawieszeniem, prawdopodobnie są to łączniki stabilizatora. Jak na auto uzywane głownie na autostradach niezbyt zadawalajaca trwałość. Pojawia sie równiez problem z hamulcami, w czasie jazdy ginie wspomaganie. Mimo wszystko i tak trwalszy od bmw ktore obecnie ma jakosc opla.
4,0
~Krzysztof
Volvo S80 II
Sedan 2.5 T 200KM 147kW
Wraz ze wzrostem przebiegu rośnie oczywiście ryzyko awarii, jak w każdym aucie, tym niemniej samochód wykonany dosyć porządnie. Ja wymieniałem miskę olejową, katalizator, regenerowałem kompresor klimatyzacji, wymieniałem felgi ze względu na ich zużycie (vide przebieg), tarcze, klocki itp.
5,0
~Piotr J
Volvo S80 II
Sedan 2.0D 136KM 100kW
Póki co nic takiego się nie stało. Miałem jednorazową historię, którą właściwie ciężko wytłumaczyć. Pękł mi wężyk który odprowadzał nadmiar paliwa od wtryskiwacza, co skończyło się dymem z pod maski i lawetą, koszt naprawy w ASO- 50 zł
Volvo S80 II Sedan