Szukaj

Lista ocen Volvo V40 II (75) - Silnik

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Pawel
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 D2 120KM 88kW
Powiem tak jest to konstrukcja jednorazowa . Nigdy nie mialem jeszcze samochodu w którym wystąpiło tak wiele usterek przy przebiegu 89 tys km . Pokrywa zaworów jest wykonana z plastiku przez co pod wpływem temperatury co chwile są wycieki gdyż plastik się odkształca . Auto użytkowane głównie w trasie a DPF już trzeba było regenerować . Zacinające się klapki wirowe jak się uda wyczyścić to szczęście a jeśli nie to 2 tys zł kolektor . Wyciek z...
4,0
~mikolajrej
Volvo V40 II
Hatchback 1.6 T3 150KM 110kW
Najmocniejszy atut V40 to jego silnik. Wystarczająco mocny na trasy - wyprzedzanie nawet przy prędkościach powyżej 130 odbywa się szybko. Moment obrotowy mógłby być nieco większy, ale powyżej 3 tys. obrotów przyjemnie przyspiesza. Do tego jak mamy potrzebę pojechać ekonomicznie to przy bardzo spokojnej jeździe jesteśmy w stanie zejść poniżej 5l/100 km poza miastem. Mój rekord 4.3 na trasie 400 km. W mieście ciężko zejść poniżej 8 litrów....
4,0
~MarcoSosse
Volvo V40 II
Cross Country 2.0 D3 DRIVE-E 150KM 110kW
Silnik w nowej architekturze. Nie jest to już słynne 5 cylindrów. Na pewno charakteryzuje go większa kultura pracy niż diesle VAG - brak wibracji na skrzyni biegów i kierownicy, natomiast subiektywne odczucie jest takie, że mogłoby być bardziej dynamiczne. Co do spalania to: - na autsostradzie spalanie przy 140km/h - 6,8-7l - droga expresowa 120km/h - 6l - miasto (korki) 7-7,5l - miasto (płynnie) - 6l Spalanie producenta (3,9 l. ) nie...
4,0
~dicky
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D3 150KM 110kW
Silnik nie pozwala ani na moment zapomnieć, że jedziemy dieslem - i to jest jego największą wadą (choć za sprawą dobrze wyciszonej kabiny niezbyt uciążliwą). Silnik jest wystarczająco żwawy (choć planuję inwestycję w polestara 177KM 400Nm). W połączeniu z automatem pali sporo (nawet bardzo). W mieście 8-9l to dolna granica. Przy stałej prędkości można spokojnie zejść do 5,5l). 5 cylindrów daje fajny dźwięk przy ostrzejszym przyśpieszaniu.
5,0
~Ronin
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Silnik diesla z podniesioną mocą na 252KM i 570Nm robi robotę. Na początku szału nie ma ale od prędkości ok. 60km/h wbija w fotel. Czuć moc dwóch turbin. Fajne brzmienie choć dla niektórych może trochę za głośny. Interwał olejowy koniecznie trzeba skrócić do max. 15000km. DPF nie sprawia problemu o ile nie stoi się po 10h dziennie w korku. Spalanie super niskie jak taką pojemność i moc.
3,0
~Mariusz Pałka
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 T5 245KM 180kW
Silnik z wyciekami oleju już po 6000 km, mam 11 tys obecnie i ciągle nie uszczelniony po 3 wizytach w servisie. Mocy sporo ale jakoś do drugiego samochodu BMW x5 3D który ma wprawdzie 15 km więcej ale wagi ponad tonę więcej , się nie umywa jeśli chodzi o przyspieszenie i spalanie. Wiem, może nie ma co porównywać benzyny do diesla ale ze względu na mniejsze gabaryty spodziewałem się sporo więcej...
5,0
~Irek
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 D4 190KM 140kW
D4 190km - elastyczny, świetne w trasie jak i w miarę ekonomiczny w mieście. W sportowym trybie skrzyni z wyłączoną kontrolą trakcji, każde dodanie gazu równa się piskiem opon, i natychmiastowym wciśnięciem w fotel. Wydaje mi się że za tą cenę 190km w miejskim hatchbacku jest w 100% wystarczające. Bez problemu wyprzedzanie na autostradzie czy w mieście na światłach.
5,0
~Ula
Volvo V40 II
Hatchback 1.6 T3 150KM 110kW
Silnik jak na stosunkowo małą pojemność 1.6 cm3 i wyciągnięte z tego 150 km sprawuje się rewelacyjnie. Według producenta przyspieszenie od 0-100 km to 8.8 s, ale dane te wydają się być niższe, ok. 8,3 s. Kultura pracy i elestyczność są bardzo dobre. Silnik benzynowy 1.6 150 km., jest bardziej elastyczny niż diesel D4 2 l. 163 km w Volvo V60, którym jeździ mój mąż.
5,0
~Ronin
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Silni daje dużo frajdy z jazdy. Na początku mułowaty ale jak tylko załączy się druga turbina to auto jest jak pocisk. Silnik może nie jest mega cichy ale w końcu to diesel. Brak problemów z DPF-em. EGR nie stwarza problemów a przy wyskoczeniu błędu wystarczy jego czyszczenie. Ogólnie volvo ma rewelacyjne silniki w których nie żałuje mocy.

Usterki Volvo V40 II

Liczba wpisów: 12

Volvo V40 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Rafał
Volvo V40 II
Hatchback 2.0 D2 DRIVE-E 120KM 88kW
Daję czwórkę za ilość KM. 120 niby wystarcza, no ale to jednak niewiele. Plusem natomiast jest to, że łatwo można zrobić chiptunning, co podnosi moc o 30 i moment o 80 Nm. Na plus na pewno to, że jest solidny, nie jest wyżyłowany, nie ma jakichś większych usterek (chociażby jak w przypadku D4, gdzie zdarzają się pękające bloki)
Volvo V40 II