Szukaj

Lista ocen Volvo V60 II Kombi (24) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ksk19
Volvo V60 II
Kombi 2.0 T4 190KM 140kW
Silnik oceniam z punktu widzenia osoby, która podróżuje głównie w trasie. Zależało mi na tym, żeby jazda była jak najmniej męcząca. Wyklucza to wyprzedzanie na trzeciego czy też pędzenie autostradą. Diesle skreśliłem ze względu na ropę i głośną pracę. Pierwotnie rozważałem T5 i przy zakupie wahałem się, czy T4 nie będzie trochę za słaby. Pozytywnie się jednak zaskoczyłem. Ani razu nie żałowałem zakupu T4. Największą zaletą silnika...
2,0
~Mieszko
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Na moją jazdę, moc 150km wystarczający aby uczestniczyć w normalnym ruchu uliczny. Niestety pali niesamowite ilości paliwa, nawet podczas spokojnej jazdy autostradą/po za miastem. Na trasie, przy stałej prędkości autostradowej wychodzi mi 7-8 litrów, w mieście często widuję ilości rzędu 12-15 litrów średniego zużycia. Silnik jest bardzo głośny, nieprzyjemnie klekoczący i ma niesamowite wibracje podczas jazdy i przyśpieszania.
2,0
~ZSZ
Volvo V60 II
Kombi 2.0 T4 190KM 140kW
Wersja z Polestar, czyli 210 KM. Sam silnik pracuje cicho, fajnie, jest elastyczny i daje dobrą dynamikę. Spalanie na poziomie 9,5 l, z tym, że często w mieście. Na autostradzie ok. 8,00. Problem tylko, że silnik padł po 37 tyś km i szczęśliwie na gwarancji otrzymałem nowy. Podobno nie jest to odosobniony przypadek.
2,0
~Michał
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Moc wystarczająca do codziennej jazdy, poniżej 100 kmh nawet bardzo przyjemnie przyśpiesza ale na tym się kończą zalety. Pali jak V8 lub conajmniej V6, w trasie na autostradzie około 6-7 litrów, po mieście niekiedy dochodzi 9-9,5! Niesamowicie głośny, nieprzyjemny klekot i ogromne wibracje.
4,0
~Damian
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
Na chwilę obecną bez zarzutu. Choc spalanie auta jak dla mnie za wysokie. Przy stalej predkosci na astostradzie 110-120 uda sie zejsc do 6, ale wystarczy ze bedziemy często uzywac pedału gazu spalanie momentalnie rosnie do 7-8. Jazda po miescie to juz około 10
4,0
~Łukasz
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
Nie najszybszy przy tej mocy, ale w zupełności wystarczający. W trybie Dynamic, zaczyna go być słychać w kabinie, ale jeżdżąc na codzień z normalnymi obrotami silnika, jest bardzo w porządku i nie przeszkadza. Przy dużych mrozach też go trochę słychać, ale to nic uciążliwego
5,0
~M.
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
B3 to nie jest silnik do wyścigów, 9,1 do 100 nie powala. Ale jeżdżę bardzo spokojnie, z rozmysłem wybrałem wersje podstawową i dla mnie zupełnie Ok. Silnik elektryczny sprawdza się głównie przy znakomicie działającym start stop.
4,0
~96er
Volvo V60 II
Kombi 2.0 T4 190KM 140kW
z pakietem Polestar silnik T4 sprawia wrażenie mocniejszego, niż 210KM/340Nm (po wgraniu Polestara na hamowni wyszło nawet 217KM/371Nm). Nie jest może wielkim demonem prędkości ale auto jest zaskakująco dynamiczne.
4,0
~96er
Volvo V60 II
Kombi 2.0 T4 190KM 140kW
z pakietem Polestar silnik T4 sprawia wrażenie mocniejszego, niż 210KM/340Nm (po wgraniu Polestara na hamowni wyszło nawet 217KM/371Nm). Nie jest może wielkim demonem prędkości ale auto jest zaskakująco dynamiczne.
3,0
~Marcel
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Wersja D3 nie jest szczytem marzeń, ale o dziwo daje radę nawet przy wyprzedzaniu. Przyzwoity silnik na co dzień. Z pewnością lepszym wyborem jest D4, ale nie obawiajcie się tej wersji. Jest naprawdę dynamiczna i oszczędna zarazem.
Volvo V60 II  Kombi