Szukaj

Lista ocen Volvo XC60 I SUV Facelifting (46) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bartol_kbk
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 190KM 140kW
Auto ma sprężyny polestar. Za ich prawą jest trochę sztywniejsze niż auto ze zwykłym zwieszeniem (tak piszą w folderze, nie mam porównania ze standardowym zawieszeniem ;-) ). Na lato mamy felgi 20-calowe z cienką oponą. Auto dzięki temu prowadzi się stabilniej przy wysokich prędkościach i w zakrętach, ale znacząco cierpi na tym jakość tłumienia nierówności. Wg mnie najlepsze są koła z wysokim profilem opony do tego auta. Może prowadzi się...
3,0
~Grzegorz
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
wybiera nierówności całkiem przyzwoicie, chcoiaż progi zwalniające to huśtawka - prawie jak we francuskich starych peugeotach - bujawka generalnie... wysoko położony środek ciężkości sprawia, że prowadzenie do 70 km/h jest bezpieczne - przy większych prędkościach auto zupełnie ignoruje nagłe reakcje kierowy i samo sobie sunie do przodu (test na torze w Kielcach)
4,0
~superblady
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 181KM 133kW
Spodziewałem się, że będzie bardziej miękki. Ale na pewno zawieszenie pracuje cicho i wg. mnie dość komfortowo. Wysoki samochód wiec nie może być za miękko...za to prześwit 23 cm rewelacja. Trudno o coś zawadzić lub powiesić się na brzuchu w śniegu. Uważam że 4x4 + duży prześwit razem mają sens (CRV 16 cm - jakaś pomyłka!)
3,0
~Damian
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
Nie ma tragedii ale niestety ja musze uwazac na zakretach juz niestety z ta masa nie pojezdzimy za szybko na zakretach i volvo potrafi pchac w bok,wina opon ktore sa bo mam 235/60 18" a powinny byc conajmniej 265/40 wtedy juz ladnie by wchodzil w zakrety a na balonie 235/60 niestety nie polecicie :)
4,0
~Borowina
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
auto jeszcze swieze, wiec jest ok, ale felgi "20 z oponami bagatela 255/45 odbieraja nieco komfortu w porownaniu do salonowej testowki. zaskakujaco dobra przyczepnosc i zwinnosc w zakretach to z kolei ich zasluga. ogolnie wygodnie, ale do klasy premium troche brakuje, czuc wiek konstrukcji.
5,0
~Owad
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 190KM 140kW
Standardowe zawieszenie, czyli Mondeo na szczudłach: dobre prowadzenie i wybieranie nierówności. 4x4 Haldex bardzo sprawny i szybki w połączeniu z Torque Vectoring daje wrażenia jak z Forestera - w lekkim terenie daje radę a prześwit 23cm pozwala na wiele.
5,0
~szlassa
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 190KM 140kW
Napęd na obie osie świetnie się sprawdza w zimie. Nie sposób zerwać przyczepności przy ruszaniu na mokrym asfalcie. Na śniegu prowadzi się bardzo pewnie. W zakrętach też ok. Zawieszenie dosyć miękkie, ale sprężyste, więc nic się nie buja.
3,0
~gensho
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
Przeciętny. Aby utrzymać auto na drodze Volvo, jak większość producentów SUVów, ustawia geometrię w taki sposób, że nieproporcjonalnemu zużyciu ulegają wewnętrzne części opon. Opony sezonowe co 3 lata do wymiany.
5,0
~Dablju
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D4 181KM 133kW
Mam wersje Rdesign i chyba jest tam utwardzone zawieszenie. trzymanie świetne - lepsze niż w mojej poprzedniej Kudze ( a ford uchodził za najelpszy w klasie pod względem zawieszenia). Koła 18 z tym zawieszeniem to idealne zestawienie.
5,0
~Marcin
Volvo XC60 I
SUV Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
Prowadzi się doskonale jak po sznurku co widac na ostrych zakrętach nie ma wielkiej różnicy w stosunku do zwykłego sedana. Kierownica jest czuła ale bez przesady daje pewność prowadzenia
Volvo XC60 I SUV Facelifting