Szukaj

Lista ocen Volvo XC60 II Crossover (41) - Silnik

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~adsta
Volvo XC60 II
Crossover T5 254KM 187kW
W mojej ocenie mocy jest wystarczjąco żeby jeździć sprawnie ale też nie stracić prawojazdy. Nie zgodże sie że nie ma katalogowy 250 KM. Tryb normalny jest do codziennej jazdy a tryb dynamic do bardziej agresywnej i czuć moc. Na niemieckich autostradach można bez wysiłku mknąć 180-200 km/godz. Pamiętac też trzeba że auto waży z oaliwem i kierowcą prawie 2 tony. Taki samochód nie bedzie palił 6 l /100 km w trasie i 9l/100 km po prawdziwym...
4,0
~adsta
Volvo XC60 II
Crossover T5 254KM 187kW
W mojej ocenie mocy jest wystarczjąco żeby jeździć sprawnie ale też nie stracić prawojazdy. Nie zgodże sie że nie ma katalogowy 250 KM. Tryb normalny jest do codziennej jazdy a tryb dynamic do bardziej agresywnej i czuć moc. Na niemieckich autostradach można bez wysiłku mknąć 180-200 km/godz. Pamiętac też trzeba że auto waży z oaliwem i kierowcą prawie 2 tony. Taki samochód nie bedzie palił 6 l /100 km w trasie i 9l/100 km po prawdziwym...
5,0
~jtgs
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
W moim odczuciu dynamiczny silnik - a jeździłem wcześniej szybszym samochodem, przynajmniej wg danych katalogowych - który oddaje moc bardzo liniowo, z przyjemnym, mocnym dołem zakresu prędkości obrotowej. Kompletnie nie zgadzam się z niektórymi recenzjami tego silnika, wg których jednostka szarpie - może w moim roku modelowym jest ok, może też jest w tym jakaś zasługa pakietu Polestar.
5,0
~MotofanTom
Volvo XC60 II
Crossover D5 235KM 173kW
Genialny pod każdym względem. Moc na autostradzie, swobodne przyspieszenia z każdej prędkości i ta przyczajona siła odzywająca się przy najmniejszym muśnięciu pedału gazu. Poza tym świetne brzmienie godne benzynowca. Żadnych dźwiękowych objawów jazdy dieslem. No i zero drgań przenoszonych do wnętrza. Silniki diesla BMW przy nim to traktory. Nawet na zewnątrz jest cichy.
4,0
~syd69
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
Silnik spełnia minimalne wymagania co do mocy/przyspieszenia/elastyczności jak na tak duży i ciężki samochód. Czasami żałuję że to nie D5 (np. w czasie wyprzedzania) ale w czasie tankowania jest OK. Przy wyższych obrotach dźwięk silnika mocno nieprzyjemny (dźwięk silnika volvo R5 od mojego starego S60 II przy tym R4 to anielska muzyka).
4,0
~Czesiekk
Volvo XC60 II
Crossover T5 254KM 187kW
Silnik 2,0 T5 trochę wyżyłowany o niezbyt przyjemnym dla ucha brzmieniu,ale jest moc i zapas w razie wyprzedzania. Audi allroad V6 3,0 tdi, z którego się przesiadłem przyjemnie mruczało i od razu wbijało w fotel po naciśnięciu pedału gazu w Volvo czekamy aż złapiemy obroty i rytm, ale to innej pojemności silniki i charakterystyka.
4,0
~Marcin
Volvo XC60 II
Crossover 2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 211KM 155kW
Poprawny, 211 km, których się nie czuje. Wrażenie ok 180 koni. Średnio wyciszony, słychać klekot diesla w szczególności zimą. System start/stop działa wzorowo - zupełnie go nie czuć, choć wpływu na spalanie wg mnie on nie ma. Pali więcej jak niemiecka konkurencja o ok 0,5-1L na 100km.
5,0
~Pan_Buka
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
Jestem zapewne nieobiektywny, bo nigdy nie miałem samochodu o mocy powyżej 300 KM; dynamika i elastyczność jest fantastyczna, samochód pomimo ogromnej masy własnej, po wciśnięciu gazu w podłogę rusza jak pocisk. Dźwięk silnika nie jest może jakiś wyrafinowany, ale na pewno nie drażniący
5,0
~Krzysztof
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
Dynamiczny, żwawy, chętny do wspólpracy i ciągnie niesamowicie. Trzeba się przyzwyczaic że już era dużych silników się kończy i robią szlifierki ze wspomagaczami. Nie jest to 5.0 w Mustangu ani A 63 AMG ale radość z jazdy jest zadowalająca i osiągi również
Dziennik kosztów dla Volvo XC60 II Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Andrzej
Volvo XC60 II
Crossover 2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 211KM 155kW
Świetne osiągi, szybka reakcja na gaz, efekt psuje wkurzający warczący dźwięk pracy słyszalny przede wszystkim przy niższych prędkościach (miasto). Na zimno bardzo mocno (też wewnątrz - wentylacja zaciąga) śmierdzi spalinami. Mały zbiornik ad blue.
Volvo XC60 II Crossover