Szukaj

Lista ocen Volvo XC90 II (47) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Marek
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 235KM 173kW
2 litrowy diesel 235 km jest za mały, warczy jak kosiarka zwłaszcza przy wyprzedzaniu. UWAGA - jeżdżę bardzo spokojnie ale czasami trzeba coś wyprzedzić. Bardzo głośny silnik i moim zdaniem bardzo nieudany w porównaniu do poprzedniego 2.4 którym zrobiłem 290 tys km (!!!) i bez remontu silnika. Przy 36 000 km - awaria silnika, nie odpala, laweta i 3 dni ASO. Coś było z oprogramowaniem silnika.... Trzy miesiące później to samo i laweta. 60 000...
5,0
~Paweł
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Hmmm, trudno go wyczuć, niekiedy dziwnie reaguje wchodzeniem na obroty przy niewielkim przyspieszaniu (np. w mieście) i ten dźwięk... Zatem dlaczego DOSKONALE? Bo jak się przejechałem paroma innymi porównywalnymi SUV-ami, z porównywalnymi silnikami (nawet V6), to doceniłem, jaki jest cichy, jego elastyczność, dynamikę i przy tym umiarkowany apetyt na paliwo. Wgrałem Polestar'a - hmmm, wydaje się dynamiczniejszy, ale sam nie wiem, czy to...
3,0
~Przemysław
Volvo XC90 II
SUV 2.0 T6 320KM 235kW
Silnik pomimo świadomie zamówionej wersji benzynowej, rozczarowuje dźwiękiem. Pomimo 320 KM słyszalne jest uciążliwe "wycie" przy wyższych obrotach - efekt przywodzi nieco na myśl hybrydy. Teoretycznie 320 KM działa na wyobraźnię, lecz w praktyce mam wrażenie prowadzenia auta o znacznie niższej mocy (subiektywnie czujesz iż jedziesz pojazdem maksymalnie 170-190 konnym) . Efekt akustyczny podczas wyprzedzania, bądź przy prędkościach +90 km/h...
2,0
~Arek
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Nie ma się czym czarować , silnik jest pomyłką. Powyżej 90km/h samochód ten nie jedzie. Brakuje mocy a hałas je natrętny. Wyprzedanie na polskich drogach wymaga przemyślenia czy zdążę. Zmierzyłem przyspieszenie i nie trzyma parametrów obiecanych przez producenta . Są dni gdy silnik pracuje ciszej , ale w inne dni turkoce strasznie. Słyszę go bez przerwy. Żałuję że nie wziąłem benzynowego.
4,0
~alex
Volvo XC90 II
SUV 2.0 T6 320KM 235kW
dlaczego nie max - zwłaszcza za dźwięk, który jest wynikiem rzędówki a nie choćby v6 , i nawet nie chodzi tu o dynamikę bo w silniku T6 nie ma na co narzekać komresor + turbo daje radę eco + tempomat= relaks, comfort złoty środek, natomiast tryb dynamic choć powoduje, że samochód startuje na mocno na każde zawołanie nie pasuje do charakteru tego auta
1,0
~Piotr
Volvo XC90 II
SUV Facelifting 2.0 B5 Benzynowy Mild Hybrid 264KM 194kW
Problemy za napędem. Przy przebiegu ok. 80 000 km wymieniony został intercooler, a potem kolejno filtr DPF, dwie turbosprężarki, a na koniec cały silnik. Niestety producent nie uznał gwarancji, ani rękojmi na silnik, pomimo, że występowały problemy, które doprowadziły do wielu awarii już podczas gwarancji.
4,0
~Jacek R.
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
W temacie mocy i dynamiki niczego mu nie brakuje. Przy wyprzedzaniu zero problemów, jak się spieszę łykam wszystkich... Tylko dźwięk silnika mógłby być lepszy... Ale w sumie czy dźwięk jest najistotniejszy skoro w tym samochodzie wszystko pozostałe jest 10x lepsze niż np. w BMW X5?
1,0
~Mariusz
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D4 190KM 140kW
Za mała moc, nie daje rady, bardzo głośny i paliwożerny, wymiana silnika przy przebiegu 98.000 km - koszt silnika z Niemiec 19.000 zł. Auto po wszystkich przeglądach, wymianach oleju. Auto nie zajeżdżone bo jeździła nim starsza osoba......
5,0
~Jarek
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 235KM 173kW
Mam D5 235KM - Średnie spalanie 9,8l przy takich osiągach to więcej niż dobrze. Przyzwyczaiłem się do mocnych benzyniaków, które potrafią spalić ponad 20l., wiec tu czuje sie jak na wakacjach. Trasa Bialystok-Kielce-Białystok na jednym tankowaniu :)
Dziennik kosztów dla Volvo XC90 II
Średni koszt przejechania 100 km
98,00 zł
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~maas221122
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Miałem wątpliwości, czy 2L jednostka "da radę" z tak dużym autem. Przy bardzo spokojnym użytkowaniu - jeszcze jest OK. Przy bardziej dynamicznym użytkowaniu - robi się głośno, hałas staje się dokuczliwy. Dźwięk - przy wysokich obrotach - nazbyt uciążliwy.
Volvo XC90 II