Szukaj

Lista ocen Volvo XC90 II SUV (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~alex
Volvo XC90 II
SUV 2.0 T6 320KM 235kW
relaks relaks relaks, przy dużych prędkościach na zakrętach nie pomimo masy nie czuć znacznych przechyłów, może i to też zasługa felg 20 calowych ( nie warto większych jeździłem r design z większymi i spada znacznie komfort ), pokonywanie przeszkód poprzecznych wraz z wygodnymi fotelami powoduje że pasażerowie są skutecznie odseparowani od rzeczywistości, poza tym nie ma się wrażenia kierowania dużym suvem ponad 2 tonowym, bardzo fajne systemy...
3,0
~maas221122
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Zestrojony bardzo komfortowo, wybiera dobrze nierówności na utwardzonych drogach. Jak dla mnie zbyt miękki (przy: 20 calowe koła, niski profil). Sprawdza się na autostradzie. Generalnie wolę twardsze / bardziej sprężyste zawieszenie (testowałem X5, czy QX70 zanim myślałem o Volvo). Przy tym - jak się wiedzie na nierówności (droga gruntowa) buja jak na wozie z sianem. Być może inaczej zachowuje się z zawieszeniem pneumatycznym, jednak nie...
1,0
~Marek
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 235KM 173kW
Przy 31 000 km poczułem że ściąga mnie na lewo, wizyta w ASA i okazało się że nie ma zbieżności. Fachowiec w ASO zapytał mnie czy dużo jeżdże w terenie !!!! Odpowiedziałem, że tak zwłaszcza z Krakowa do Gdańska jadę lasami .... chyba nie zrozumiał żartu. przy 42.000 km zapiekł się zawór tłoczka prawego przedniego hamulca - wymiana. Dwa miesiace później awaria zawieszenia pneumatycznego - ASO 10 dni. Wymiana wahaczy z przodu.
3,0
~Arek
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
To najlepszy układ jezdny jaki do tej pory zrobiło Volvo . Wybiera dobrze i bezpiecznie . Choć jak znajomy przewiózł mnie nowym Q7 to mi się głupio zrobiło . Uśmiechałem się z trudem bo wydałem tylko 30tyś mniej niż on , a mam problem z wjazdem do garażu . Jego samochód ma tylne koła skręcające i działa to rewelacyjne. Ja nie mam nawet na otarcie łez manetek do zmiany biegów przy kierownicy.
3,0
~Przemysław
Volvo XC90 II
SUV 2.0 T6 320KM 235kW
Mój pojazd posiada pneumatyczne zawieszenie, z którego jestem zadowolony. Myślę że odpowiedź na to pytanie w znacznej mierze zależy od doświadczeń także z innymi markami, jeśli ma się porównanie z niemiecką, czy choćby japońską konkurencją z segmentu premium - układ kierowniczy w XC90 wydaje się być lekko "gumowy" - jak podczas obsługi symulatora gry komputerowej.
5,0
~Jacek R.
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Ten samochód raczej płynie niż jedzie. Zawieszenie pneumatyczne też robi swoje. W off road można zwiększyć prześwit 28cm więc większe przeszkody "przeskoczy". W terenie jeszcze nie próbowałem. Przy większej prędkości lub ECO samochód obniża się dla zmniejszenia oporów i zużycia paliwa.
4,0
~Cez.
Volvo XC90 II
SUV 2.0 T8 Twin Engine 390KM 287kW
do sportowej jazdy trzeba samemu przełączyć auto w tryb dynamiczny, w trybie codziennym auto za słabo przekazuje moc na tylnią oś, przez co potrafi myszkować przodem i gubi trakcje. W trybie dynamic oraz awd jest dużo lepiej. Przypomnę że w t8 tylna oś napędzana jest elektrycznie.
5,0
~Baart
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 235KM 173kW
I tu miłe zaskoczenie. Nie wziąłem pneumatycznego zawieszenia. Tylko takie było dostepne w samochodach demo. Spodziewałem się komfortowego pływania i bujania. W końcu to miał być duży rodzinny samochód. Okazało się że zawieszenie jest sztywne. Świetnie wybiera zakręty.
3,0
~Krzysztof
Volvo XC90 II
SUV 2.0 T8 TwinEngine 407KM 299kW
niby-pneumatyka która zupełnie ma sie nijak do tego co oferuje mercedes/audi pod względem komfortu - to jest zwykłe zawieszenie z pneumatyczną regulacją prześwitu, wyposażone w zwykłe amortyzatory (tylne wytrzymały 60tyś, przednie 120tyś)
5,0
~Paweł
Volvo XC90 II
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Miałem wcześniej XC90 4,4 V8 poprzedniej generacji - jest znacznie lepiej. Nie jest taki miękki, mniej przechyłów na zakrętach, łatwiejsza kontrola, a przy tym równie komfortowy. Wszystko, jak w SUV-ie klasy premium.
Volvo XC90 II SUV