Szukaj

Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.0 JTDM 16v 170KM 2010 Alfa Romeo 159- 2.0 JTDM Sport

25 500 PLN
Alfa Romeo
159
2010
diesel
170 KM
+48
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
Rocznik 2010
Przebieg 172 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 956 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Bluetooth, Radio fabryczne, Centralny zamek, Tempomat

Informacje o samochodzie

Faktura Marża. Udokumentowany przebieg. Nienaganny stan techniczny i lakierniczy. Umożliwiamy jazdę próbną oraz wszelkie badania techniczne pojazdu. Możliwość wykupienia gwarancji technicznej. Możliwość kredytowania zakupu. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do negocjacji - nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Wyposażenie:

-radio fabryczne,-klimatyzacja automatyczna,-elektrycznie sterowane szyby,-podgrzewany fotel kierowcy i pasażera,-bluetooth,-navi GPS,-sportowe fotele przednie,-podlokietniki przód-tył, skórzana tapicerka,-wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą,-czujniki deszczu,-przyciemniane tylne szyby,

-czujniki parkowania przód-tył,-światła do jazdy dziennej,-spryskiwacze reflektorów,-wspomaganie kierownicy.

Specjalny sprzęt:

System audio-nawigacyjny z wyświetlaczem mapy, w tym zestaw głośnomówiący Blue & Me Bluetooth, reflektory biksenonowe, elektroniczne systemy parkowania z przodu iz tyłu, system nagłośnienia BOSE, pakiet sportowy TI.

Dalsze wyposażenie:

Możliwość wyłączenia poduszki powietrznej po stronie pasażera, poduszka powietrzna po stronie kierowcy / pasażera, aktywne zagłówki z przodu, kontrola trakcji (ASR), sterowanie audio / telefonem na kierownicy, elektr. regulowane i podgrzewane, oba, lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia, wyświetlacz temperatury zewnętrznej, Blue & Me Nav: system nawigacyjny z wyświetlaczem piktogramowym, urządzenie przeładunkowe (podłokietnik środkowy tylny), elektryczne szyby z tyłu, zdalne odblokowanie pokrywy bagażnika, szyba tylna wycieraczki, mocowania Isofix do fotelików dziecięcych, karoseria: 5-drzwiowa, klimatyzacja automatyczna 2-strefowa, poduszka powietrzna kolan kierowcy, system poduszek powietrznych głowy, zagłówki tylne (potrójne), podparcie lędźwiowe z przodu z lewej i prawej strony, kolumna kierownicy (kierownica) regulowany (pionowo/osiowo), regulacja zasięgu reflektorów, tylny środkowy podłokietnik, silnik 2,0 l 125 kW JTDM KAT, wyświetlacz wielofunkcyjny, zestaw do naprawy opon, dzielone/składane oparcie tylnej kanapy, boczna poduszka powietrzna, pakiet wizyjny 2, pokrowiec na siedzenie/ tapicerka: tkanina Alfa-Tex, przednie fotele regulowane, przednie fotele regulowane, zderzak w kolorze nadwozia, przyciemniane szyby, szyby termoizolacyjne, ogrzewanie dodatkowe.

Firma sprzedająca jest z 30-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Całkowite bezpieczeństwo każdej transakcji pod wzg. formalno-prawnym.

Siedziba firmy: 78-100 Kołobrzeg-Zieleniewo, ul. Szczecińska 59.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
216 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,0 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 660 mm
Szerokość
1 828 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
7,1
Sportwagon 2.0 JTDM 16v 170KM 125kW
Alfa Romeo 159
Przy jeździe w godzinach szczytu, w zimie potrafi spalić 9. W nieco bardziej sprzyjających ale wciąż miejskich warunkach zazwyczaj wynik oscyluje wokół 8. Mniej więcej 8,5 pali przy dynamicznej jeździe autostradowej 160 z kompletem pasażerów i bagażami na weekend [było też moment jazdy 220, ale tylko na chwile :---) ] . W długiej międzynarodowej trasie w góry jechalem juz rozsądniej. Alfa załadowana pod sufit, z kompletem pasażerów i boxem z nartami na dachu - 6,7 - jazda głównie po autostradach, przeważnie na tempomacie 110-120 [czasami 130, ale tego juz nie przekraczałem], po mniejszych drogach 90-100. Intensywnego eco drivingu nie uprawialem, ale staralem sie po prostu bezsensownie nie gazować. Na podstawie tego wyniku twierdze, że gdyby podchodzić do sprawy ambicjonalnie, możnaby w trasie zejść w okolice 5,5 , jadąc 90 i bez boxu na dachu. Generalnie byłem pozytywnie zaskoczony, całkiem sensowny silnik, nieźle się też zbiera, moim zdaniem najlepszy diesel jaki był w tym modelu.
7,3
Sportwagon 2.0 JTDM 16v 170KM 125kW
Alfa Romeo 159
Mam ją od nowości, pozbawiona pseudo-ekologi (dpf off i egr off) oraz program na 212 kucy. ogólne średnie spalanie oscyluje przy 8l/100. Dużo jeźdzę w trasach 140-160 km/h, więc spalanie uważam za akceptowalne. Obecnie prawie 120tyś i zero awarii. Hamulce powinny być lepsze oraz fotel powinien zjeźdzać niżej, bo dla wysokiej osoby jest troche za wysoko. Sierpień 2018, po ponad 6-ciu latach i 222 tyś km spalanie średnio w granicach 8l. Jeśli chodzi o awarie, kompletne sprzęgło z dwumasem poddało się próbie czasu i tjuningu:)
8,2
Sportwagon 2.0 JTDM 16v 170KM 125kW
Alfa Romeo 159
Silnik radzi sobie sprawnie z masą auta. Maksymalne spalanie wpisane z trasy ze srednia predkoscia okolo 180km/h. W miescie przy dynamicznej jezdzie wskazanie komputera nigdy nie wykroczylo poza 9. W trasie przy około 90-100km/h udalo sie zejsc do 5.8.

Zalety

+ Układ jezdny + Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Alfa Romeo 159