Szukaj

Alfa Romeo MiTo 2009 Alfa Romeo Mito 1.3

11 900 PLN
Alfa Romeo
MiTo
2009
diesel
90 KM
Rocznik 2009
Przebieg 207 547 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 248 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia coupe
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

ALFA ROMEO MITO 1.3

Auto bardzo ładne zadbane po wszystkich opłatach

2 kluczyki, dwukolorowa tapicerka z pięknymi czerwonymi wstawkami:

- klimatyzacja

- elektryczne szyby

- elektryczne lusterka

- alufelgi

- radio fabryczne

- komputer pokładowy

*DOWÓZ AUT DO DOMU!!! PROMOCJA OBEJMUJE CAŁĄ POLSKĘ. OFERUJEMY OGLĘDZINY ONLINE!!!

Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży samochodów osobowych oraz dostawczych, sprowadzonych oraz krajowych. Wszystkie samochody sprowadzone są w pełni przygotowane do rejestracji w kraju, pozostaje jedynie koszt rejestracji pojazdu - 256zł, a w przypadku samochodu zarejestrowanego – 180zł

Płatność: gotówka, przelew oraz płatność kartą

Każdym zakupionym w naszej firmie samochodem istnieje możliwość powrotu na kołach. Klient otrzymuje od nas komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji (akcyza, badanie techniczne, tłumaczenia dokumentów)

Każdy kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej 2%

Na wszystkie samochody wystawiamy fakturę VAT-Marża, bądź jeśli jest taka możliwość wystawiamy pełną fakturę VAT 23%

-Możliwość zamiany lub przyjęcia samochodu w rozliczeniu

-Możliwość sprawdzenia samochodu w niezależnym serwisie bądź ASO

-Można również przyjechać ze swoim zaufanym mechanikiem, któremu również udostępnimy nasze stanowisko mechaniczne

-Możliwość darmowego obliczenia składki OC/AC posiadamy wszystkie towarzystwa

-Odkupimy również państwa samochód za gotówkę

Możliwość kredytowania oraz leasingu

- Finansowanie pojazdów bez względu na rocznik samochodu

- dla prowadzących działalność bez dokumentów finansowych

- decyzja o przyznaniu finansowania w 1 godzinę

- formalności związane z zakupem ratalnym załatwiamy również przez internet

- kredyt samochodowy do 10 lat

- leasing do 7 lat

- zapewniamy finansowanie dla wszystkich

Wybierz samochód objęty dodatkową przedłużoną Gwarancją i ZYSKAJ:

darmową aplikację iHelp® do zgłaszania awarii 24/7 również w dni wolne

całodobową obsługę oraz bezpłatny assistance na terenie całej Polski

bezgotówkowe naprawy w sieci współpracujących warsztatów

samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

Gwarancja GetHelp to:

Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce

Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii

Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów

Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku

Wybierz samochód z Gwarancją GetHelp , którą poleca 98% Klientów i zyskaj:

Całodobową obsługę 24 godziny na dobę

Spokój dzięki szybkiemu holowaniu do warsztatu

Bezpieczeństwo finansowe dzięki darmowym naprawom

Wygodę, którą zapewnia samochód zastępczy na czas naprawy

Do każdego zakupionego u nas samochodu otrzymujesz w cenie wyjściowej 3 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:

Aplikacja mobilna iHelp® - (umożliwiająca całodobowe zgłaszanie awarii 24/7, również w dni wolne)

Naprawy warsztatowe - (pokrycie kosztów diagnozy, zakupu niezbędnych części oraz robocizny)

Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)

Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)

Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)

Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)

Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)

Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)

Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)

Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)

Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)

Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)

Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)

Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)

Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)

Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjki

Szybkie naprawy na drodze

Holowanie do warsztatu

4,7
~Paweł
Hatchback 3d 1.4 TB 16v 155KM 114kW
Alfa Romeo MiTo
Alfę kupiłem jako swój pierwszy własny samochód, na który wydałem zapracowane pieniądze. W ciągu 4 pierwszych miesięcy użytkowania przejechałem nią 10 tysięcy kilometrów, teraz przybyło już kilka następnych i nie wystąpiła żadna awaria, a warto dodać ze auto aktualnie ma 211 tysięcy przebiegu, przynajmniej na liczniku. W przebieg wierzę, po kierownicy i gałce biegów praktycznie nie widać śladów użytkowania. Silnik 155km w trybie D daje...
4,4
~Jacek
Hatchback 3d 1.4 TB MultiAir 16v 135KM 99kW
Alfa Romeo MiTo
Na samym poczatku powiem, że jestem młodym kierowcą. Mam 19 lat a MiTo to moje drugie auto. Wczesniej jeździłem Audi A3 8P 2004r. Wtedy twierdziłem, że Audi jezdzi świetnie że zakręty pokonuje perfekcyjnie ale wtedy przesiadłem się do Alfy (1.9 tdi miało wiele problemów dlatego postanowilem zmienic samochód). Jeżeli chodzi o ogolne wrażenia po pierwszym miesiącu jazdy to tak: w porownaniu do mojej Audi samochod jest o niebo lepszy. Jazda nim...
4,1
~Blazej
Hatchback 3d Facelifting 1.3 JTDM 85KM 63kW
Alfa Romeo MiTo
MAm to auto w wersji Anniversaire z szachownica na dachu , alufelgi 17 itd . Auto wyglada wspaniale , trzyma sie swietnie drogi i spala naprawde niewiele w trasie nawet ponizej 5 L . System DNA jest , ale przy tak niewielkiej mocy czuc go tylko do 3 go biegu . Silnik dosc slaby , skrzynia biegow ... coz trzeba sie przyzwyczaic i niestety zawieszenie zbyt twarde i czuc kazda dziure ,ale za to dobrze trzyma sie drogi na autostradzie . MA tez...

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Karoseria

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Alfa Romeo MiTo