Szukaj

Audi 80 B4 Sedan 1.9 TDI 90KM 1993 AUDI 80 (8C2, B4) 1.9 TDI 90 KM Klimatyzacja ABS

8 900 PLN
Audi
80
1993
diesel
90 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 1993
Przebieg 319 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 896 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor zielony
Rodzaj napędu przedni
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

AUDI 80 (8C2, B4) 1.9 TDI 90 KM Klimatyzacja ABS

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
174 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,1 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 405 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
6,2
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Aktualizacja. Audi 80 B4 1992r 1.9 TDI (1z) Sedan, przerobiony na 110KM (wirus + pompa Pierburg'a). Samochód posiadam od 8 lat. Średnia spalania to 7.63L/100km (statystyki z tankowań). Spalanie maksymalne jakie udało mi się uzyskać to 10L/100km (zima, ciężka noga i krótkie odcinki w Warszawie), minimalne na krajówkach to 4.5L/100km (70-90km/h). Na autostradzie, przy prędkościach 130-150 (+wyprzedzanie) bierze ok 6.7L/100km (ogólnie auto czuje się dobrze do 130km/h), a na ekspresówkach 6...6.5L/100km. Prędkość maksymalna ~180km/h (wg. GPS 170km/h), przyśpieszenie ok 11 sekund do 100km/h. Silnik jest zdrowy, osprzęt jest zdrowy, jedyna rdza występuje punktowo na masce (odpryski od kamieni). Samochód jest głównie używany w Warszawie (ocinki 11-22km). Wyjazdy wakacyjne... 2000km nie straszne. Przy szybkiej jeździe bierze olej, przy krótkich odcinkach też - jest to norma (przy wyjeździe 2000km i jeździe autostradami ~300ml oleju weźmie). Tania eksploatacja. Typowe usterki to przednie zawieszenie nielubiące dużych dziur... i tyle. Wersja bez klimy (jedyny minus tego samochodu). Podsumowując; praktycznie bezawaryjny i pancerny samochód, a jeśli ma się lekką nogę i nie mieszka w dużym mieście jest również bardzo oszczędny.
6,8
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Audi 80 B4 1992r 1.9 TDI (1z), zrobiony na 110KM z pompą Pierburg'a. Samochód posiadam od 6 lat i nie zamierzam się z nim rozstać. Średnia spalania z tych lat to 7.6L/100km. Silnik jest zdrowy, osprzęt jest zdrowy, jedyna rdza występuje punktowo na masce (odpryski od kamieni). Prędkość maksymalna 180km/h (wg. GPS 170km/h), przyśpieszenie ok 10-11 sekund do 100km/h. Spalanie maksymalne jakie udało mi się uzyskać to 8.7L/100km (mroźna zima i krótkie odcinki w Warszawie), spalanie minimalne to 5.5L/100km na trasie przy spokojnej jeździe (90-110km). Na autostradzie, przy prędkościach 130-150 (+wyprzedzanie) bierze ok 6.7L/100km (ogólnie auto czuje się dobrze do 130km/h), na ekspresówkach 6...6.5L/100km. Robię nim codziennie 22-26km w Warszawie. Wyjazdy wakacyjne... 2000km nie straszne. Przy szybkiej jeździe bierze olej, przy krótkich odcinkach też - jest to norma (przy wyjeździe 2000km i jeździe autostradami 300ml oleju weźmie). Tania eksploatacja. Typowe usterki to przednie zawieszenie nielubiące dużych dziur... i tyle. Wersja bez klimy (jedyny minus tego samochodu).
5,0
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
AUDI 80 tdi 1993 r. sedan 90 ps chip na 105 ps ( w serwisie VTECH program delikatny SOFT pisany pod konkretny samochód - sporo kasy, tak napisany aby silnik nie był wysilony, ma być ekonomiczny i elastyczny i nie może tracić na trwałości), abs, airb. elektryczne szyby, lusterka , centralny zamek, elektryczny szyberdach, climatronic, alu felgi, halogeny, tylna roleta, welur, itp bardzo bogata wersja wyposażeniowa w zasadzie drugiego takiego z tym wyposażeniem jeszcze nie widziałem, zamontowane dodatkowo czujniki parkowania , podłokietnik z przodu (z tyłu był fabryczny) komputer pokładowy z wersji 2litry benzyna full BC/AC (spalanie itp graficzne ikony itp). Chyba najlepsze auto jakie zostało wyprodukowane, silnik dynamiczny i elastyczny a zarazem bardzo prosta konstrukcja 1Z - tam nie ma co się popsuć, samochód niezniszczalny, cichy w środku przy 80 -90 kmh nie można stwierdzić że jest to diesel, części kosztują grosze, ale w zasadzie auto się nie psuje, regularnie go serwisowałem. Zawieszenie jest wieczne, silnik i turbina przy normalnej użytkowaniu chyba nie do zdarcia (wymieniam olej w samochodzie co 8 max 10 tyś km). O auto bardzo dbałem (konserwacja,serwis klimy co roku itp, wszystko na bieżąco wymieniane) kupiłem go w 2005 r. i sprzedałem w 2014 r. - ale całe szczęście został w rodzinie. Stoi teraz ( w zasadzie w garażu, może zostanie youngtimerem- kaprys mojego szwagra) jako 4 samochód w rodzinie - teraz tylko wyjazdy niedzielne pod miasto klasycznego samochodu. Co do spalania stała jazda 80 - 90 km bardzo spokojnie (sprawdziłem osobiście) bez wyprzedzania 3,9 litra (SIC !) - tankowanie pod korek (komputery pokładowe często oszukują), jazda 90 -100 max 4 - 4,3 litra, tak do 120 km - do około 5, 140 km - 5,5. Miasto jak jest oczywiście rozgrzany silnik około 6 litrów. Prowadziłem przez 9 lat zeszyt w którym zapisywałem spalanie średnia wychodzi około 5,4 litra (częsta jazda tzw podmiejska i miasto) Według moich wyliczeń - przy moim użytkowaniu max spalanie nie przekroczyło nigdy 6 litrów (teraz mam passata b6 highline - 105 ps/ chip na 130 ps - i nigdy więcej takiego samochodu - 6 litrów to potrafi on spalić na trasie przy niezbyt szybkiej jeździe - do max 120 km a w mieście to nawet 8 -9 , auto co prawda się nie psuje ale jakość wykonania w stosunku do audi 80 to jakaś porażka - passat : skóra + tandetny plastik SIC !, "dobrej" jakości RNS 510 + dziadowskie głośniki, blacha w samochodzie przypomina mi TICO, w audi 80 to pancerna prawdziwa stal) Zasięg Audi 80 tdi na pełnym baku to co najmniej 1200 km Szkoda że takich samochodów już się nie produkuje. Jak ktoś ma taki samochód to niech o niego dba i szanuje bo każdy nowszy to już nie będzie to samo co audi 80. Sam się o tym przekonałem. Jak ktoś chce porozmawiać o audi 80 i innych klasykach np Audi RS 2 to proszę o kontakt : gtokarczyk1@op.pl

Zalety

+ Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi 80