Szukaj

Audi 80 B3 Sedan 1.8 S 90KM 66kW 1986-1991 Audi 80 B3 benzyna + gaz

1 500 PLN
Audi
80
1987
benzynowy z lpg
90 KM
+48
Kraśnik (woj. lubelskie)
Rocznik 1987
Przebieg 280 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 800 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor czerwony akryl (niemetalizowany)
Uszkodzony nie
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

szyberdach, hak

Informacje o samochodzie

Witam, mam do sprzedania Audi 80 B3 benzyna + instalacja gazowa-legalizacja butli do 2028 roku !!!

Przegląd do 27.07 2019r

OC do 07.08 2019r

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,4 s
Średnie spalanie
7,7 l/100 km
Długość
4 393 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%

Co jeszcze wiemy o Audi 80 B3 Sedan 1.8 S 90KM 66kW 1986-1991

11,3
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Audi 80 B3
Spalanie podałem takie jakie wystepuje podczas normalnej jazdy wiadomo ze to automat plus gaźnik wiec nie ma co spodziewać sie rewelacji. No ale co by duzo nie mówić kluczem do logicznego spalania jest pilnowanie wszystkich rzeczy związanych z eksploatacja, termostaty, cisnienie w kolach, swiece przewody itp, ja u siebie wiekszosc juz wymienilem i wychodzi takie spalanie jak widać mysle ze jak na automat nie jest duzo, mialem problemy z nierowna praca ale jak zwykle okazala sie blachostka - sparciałe przewody podcisnieniowe, tego w gazniku trzeba pilnować. Mimo wszystko to naprawde dobre i bezproblematyczne auto, mialem juz auta młodsze ale audi moge polecic z czystym sumieniem o ile ma sie egzemplarz nie wytluczony, taki jaki mi sie trafił być może dlatego że to automat.
8,5
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Audi 80 B3
Autko jest bardzo ekonomiczne. Po wymianie części zawieszenia to wszystko co można w nim zrobić bo tylko to się psuje i to nie często. Zawieszenie to kwestia 5-10 lat jeżdżenia do następnej wymiany. Nie ma jakiegoś wielkiego "buta" ale da się z budy coś wycisnąć - akurat żeby kogoś wyprzedzić. Jeśli chodzi o awaryjność to tak jak już mówiłem a jeśli jakiś egzemplarz się z czymś męczy to znaczy tylko że autko było zaniedbane i tyle. Polecam autko młodym kierowcom którzy liczą na małe wydatki związane a autem.
10,5
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Audi 80 B3
Po pierwsze, wyniki spalania to czysta prawda, 80-tka na monowtrysku 1.8 nigdy nie spaliła mi mniej niż 8,5 i więcej niż 13 litra na 100km, oczywiście LPG :) Weźcie pod uwagę 335 tys przebiegu bez żadnych remontów, 10 letnią instalację gazową i silną, młodą nogę na pedale gazu :P Na krótkich trasach spala dokładnie 10 litrów jadąc w dwie osoby z wypchanym bagażnikiem (90 - 130km/h) :) Na długich trasach po wymianie świec, filterka gazu, kopułki i palca + spokojna jazda da się zejść do 8,5 litra (90 - 120km/h). Ale jeśli ktoś uroi sobie że ma quattro a jego drugie ja to Niki Louda, to maleństwo zasysa 13 litrów na 100km :) Moc 90 koników które dała fabryka (po 19 latach pewnie ok 85) nie powala, ale wystarczyła by odstawić pare blaszaków w wielkim GT na klapie :) Wysoki moment obrotowy sprawia że czujemy się jak w nowoczesnym wyciszonym dieslu (osobiście od święta przekraczam 2500obr.), ponadto pozwala na ciągnięcie lawety itp bez żadnego chrząknięcia. Silnik nie jest wyżyłowany, to solidna trwała konstrukcja nie do zdarcia, dodatkowym plusem są zaledwie 3 litry oleju które weń wchodzą, co jest istotne przy przebiegu 335tys. i koniecznej wymianie oleju po 10000km (oczywiście mineralny). Także brać, lać, jechać!

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Koszty utrzymania
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.