Szukaj

Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 143KM 2010 Audi A4 2.0TDI 143KM CR Led Bi-Xenon Duża Navi Ks.

36 900 PLN Sprawdź ratę
Audi
A4
2010
diesel
143 KM
Rocznik 2010
Przebieg 266 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor inny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

abs, esp (stabilizacja toru jazdy), alarm, czujniki parkowania tylne, immobilizer, światła xenonowe, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, isofix, kurtyny powietrzne, elektrycznie ustawiane lusterka, elektryczne szyby przednie, elektryczne szyby tylne, wielofunkcyjna kierownica, podgrzewane przednie siedzenia, wspomaganie kierownicy, podgrzewane lusterka boczne, cd, nawigacja gps, bluetooth, mp3, radio fabryczne, alufelgi, centralny zamek, komputer pokładowy, tempomat, relingi dachowe

Informacje o samochodzie

Auto Centrum Jan Doszna

ul. Piłsudskiego 1 (naprzeciwko restauracji McDonald's)

33-300 Nowy Sącz (małopolska)

tel. 500-287-766

tel. 512-316-664

Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 18:00 oraz po uzgodnieniu telefonicznym

Sobota - Niedziela: 08:00 - 16:00 oraz po uzgodnieniu telefonicznym

Audi A4 / 2.0 TDI 143KM / Pierwsza rejestracja 04.2010

Samochód sprowadzony z Niemiec / Cena zawiera opłaty celno-skarbowe / Koszt rejestracji 256 zł

Mozliwość sprawdzenia samochodu w dowolnym serwisie lub na stacji diagnostycznej

Zapewniamy miłą i fachową obsługę

WYPOSAŻENIA SAMOCHODU:

- system nawigacji

- climatronic dwustrefowy

- ksenon

- ledy

- komputer pokładowy

- podgrzewane fotele

- bluetooth

- tempomat

- kierownica wielofunkcyjna

- halogeny przeciwmgłowe

- czujniki parkowania

- 4 x el. szyby

- el. lusterka

- radio CD

- 2x kluczyki

- alufelgi

- ABS/ESP

HISTORIA SAMOCHODU:

- pierwszy właściciel

- serwisowany w ASO

- bezwypadkowy

- garażowany

- ks serwisowa

: AUTO-CENTRUM JAN DOSZNA TO PEWNOŚĆ I ZAUFANIE :

Działamy od 17 lat

Gwarancja legalności pojazdów

Umożliwiamy państwu kompleksowe sprawdzenie pojazdu

Kredyty:

- dla osób zatrudnionych na umowę o pracę,

- prowadzących działalność gospodarczą, rolników,

- emerytów, rencistów itp.

- oferty kilku banków

Decyzja kredytowa na telefon

Możliwość zakupienia samochodu w leasingu

Przyjmujemy auta w rozliczeniu

* Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art.66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 703 mm
Szerokość
1 826 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%

Co jeszcze wiemy o Audi A4

9,0
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Jak czytam poprzednie raporty, to aż się za głowę łapię, jak wszyscy tu osiągają te 5,5-6,5 litra ? Autem jeżdżę od 3 lat i minimalne spalanie licząc po tankowaniu raz i tylko z ciekawości w lecie udało mi się osiągnąć na poziomie 7,5 litra w mieście jeżdżąc jak emeryt po godzinach bez korków. Ogólne spalanie z ostatnich kilkunastu tankowań mam w granicach 9-10 litrów, gdzie 40% to jazda po mieście dynamiczna (ale bez ruszania z piskiem opon), pozostałe to odcinki kilkadziesiąt km po autostradzie z prędkością 160km/h. W trasie przy 140km/h pali około 7,5l, przy 180km/h pali powyżej 10 l, im więcej na liczniku, tym oczywiście mniej w zbiorniku. Wszystkie wartości po tankowaniu, na komputer nawet nie spoglądam, bo średnie mi pokazuje 7,5, więc wszyscy tu wrzucający raporty to owieczki zapatrzone w optymistyczne wersje spalania podawane przez komputer :) Auto w miarę komfortowe i wyciszone (przy vmax 225km/h jedzie się całkiem znośnie) , silnik jednak już za słaby (rozglądam się za 3.0TDI), koszty utrzymania lekko wysokie (nie warto oddawać do podrzędnego serwisu, bo mogą więcej szkód narobić), jednak dla mnie akceptowalne i za nic nie przesiadłbym się na niższą klasę typu astra czy insignia, przez trzy lata i 60k zrobione oprócz eksploatacji z usterek to padła sprężarka klimatyzacji i rozsypał się wentylator chłodnicy, nic więcej, jednak szukałem auta ponad pół roku i kupiłem od osoby prywatnej zadbaną sztukę, handlarzy i ich stany igła omijałem szerokim łukiem. W tej chwili 243k na liczniku, powoli dwumas, sprzęgło i pewnie turbo mnie będzie czekało, oczywiście przygotowany jestem na te wydatki.
6,0
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Jeżdżę tym autem od roku, wersja S-line, także ciut niżej zawieszona od podstawowej, opony 225/50/17. Przy bardzo spokojnej nie szarpanej jeździe na trasie, taki trochę eco-driving (drogi krajowe) można zejść do 5,3 (zdarzało się 5,0 choć rzadko). Kiedy dodać do tego spokojną jazdę na krótkich odcinkach do 10km, średnia z baku wychodzi 6,0-6,2. Autostrada przy 140km/h 6,2-6,7 ..i t u może być nawet z 4 osobami i bagażnikiem walizek, wynik różni się niewiele. Przy ostrzejszej jeździe spokojnie można osiągnąć 7,0l/100km. Auto z tym silnikiem prowadzi się naprawdę bardzo dobrze. Zero problemów, polecam.
7,5
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Zbior niemieckich wad. Auto ma maly przebieg z pelnym servisem. Duzo pali jest sabe I bardzo ciezkie. Zadnego konfortu, przyrzady na desce zle rozmieszczone, nieprecyzyjne przelaczniki radia na kierownicy. Trzeszczace zawieszenie, drzwi sie blokuja w upaly jak w kazdym vw/audi. Starsze modele byly lepiej wyciszone. Slabe hamulce dla masy auta 1650kg. Jakosc felg lipa luszczy sie farba, lekko sie odksztalcaja po kilku latach. Zaladunek 200kg w bagazniku auto doslownie lezy na ziemi. Napewno nie kupie juz auta z tj klasy aut niemieckich

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Poważne usterki - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4