Szukaj

Audi A4 B6 Sedan 1.9 TDI PD 131KM 2001 audi a4 b6 2001r 1,9 tdi 130 km (komplet kól zim.)

10 900 PLN Sprawdź ratę
Audi
A4
2001
diesel
130 KM
+48
Zielona Góra (woj. lubuskie)
Rocznik 2001
Przebieg 354 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 900 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor czarny akryl (niemetalizowany)
Uszkodzony nie
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

abs, esp (stabilizacja toru jazdy), immobilizer, isofix, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, poduszki boczne tylne, elektryczne szyby przednie, elektrycznie ustawiane lusterka, podgrzewana przednia szyba, podgrzewane lusterka boczne, tapicerka ciemna, gniazdo aux, cd, gniazdo usb, mp3, radio niefabryczne, alufelgi, centralny zamek, komputer pokładowy, tempomat, otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

witam mam do sprzedania audi a4 b6 ktora posiadam od 6 lat jestem pierwszym wlascicielem w polsce i drugim od nowosci auto przywiozlem z holandi bez wiekrzych przygod , po sprowadzeniu pomalowalem dwa elementy w tym blotnik przod prawy (byl lekko wgnieciony) i tylny zderzak (porysowany) z tego co zapewniala poprzednia wlascicielka to byl malowany tylny prawy blotnik i drzwi prawe tyl bez wiekrzych kolizji , autkiem zrobilem ponad 120 tys. i nie mialalem z nim nigdy problemu wszystko bylo robione na bierzaco , nie bede za rozpisywal ostatnich 6 lat a tylko zeszly rok w ktorym wymienilem caly komplet hamolcow czyli tarcze i klocki tyl firmy textar linki recznego , tarcze przod bosch i klocki ate regeneracja wszystkich 4 zaciskow + transfuzja plynu hamulcowego dodatkowo wymiana sprzegla docisku i wysprzeglika na oryginal , czyszczenie + szlifowanie zmiennej geometri i wywarzenie turbosprerzarki - wymiana grurzki podcisnienia + zawieszenie silnika , auto oceniam na stan techniczny dobry i blacharsko do poprawek autko bylo parkowane pod blokiem co spowodowalo wgniotki od udarzajacych dzwi i male otarcia , obecne opony letnie dwie tylne nadaja sie juz do wymiany , przod do konca sezonu ,ktore sa na oryginalnych alufelgach a audi a4 b8 , dodatkowo jest komplet kol zimowych na alufelgach z ladnymi oponami bridgestone ponad 5 mm jak na foto , przebieg to 350 tys. nie krecony a autko pali na strzala , praktycznie wszystkie elementy w pojezdzie sa sprawne ,lekko zaczyna sie odzywac lozysko kola prawy przod ale jest juz zakupione tylko wymienic , dodatkowo na poczatku zalozylem komplet foteli z tylna kanapa od wersji s-line tzw. kubelkowe i zawierzenie s-line co poprawilo warunki jezdne. przeglad swierzo zrobiony a ubezpieczenie jest do 19.08.2019 tak ze zapraszam na ogledziny a w razie pytan prosze dzwonic pod numer 663-586-585 pozdrawiam!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 547 mm
Szerokość
1 766 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%

Co jeszcze wiemy o Audi A4

6,8
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Audi A4 B6
Jak ktos pisze ze mu pali 5litrow to niech sobie konia kupi i jezdzi :/ bo to nie jest jazda , oczywiscie dla smiechu kiedys jechalem jak taczka to mialem spalanie 5,5 ale zeby tak jezdzic na codzien :/ zeby oszczedzic jeden litr ? nie ograniczam sie i jestem mega zadowolony ze spalania tego auta , 60%/40% miasto / trasa i srednie spalanie 7,2 litra komputer pokazuje , niewiem czy mnie cwaniaczek oszukuje ale chyba mowi prawde bo jak zatankuje do pelna to zapominam o wskazniku paliwa na dlugi czas , autkiem nie bedziemy sie scigacz ,no chyba ze z wiejskim chip tunningiem forda z 92r :D mozna nim smigac 120 na polskiej drodze i czuc sie bezpiecznie , komfortowo , wymienilem rozrzad , sprzęgło od kiedy mam swoja furke i jakos smiga , jednym slowem wydaje mi sie ze AWX i AVF to najlepszy silnik jesli chodzi o wydajnosc i koszty zwiazane z uzytkowaniem , polecam wszystkim ten silnik
6,5
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Audi A4 B6
Audi mam już pół roku. Na dowodzie mam wbite 100 km ale jest ponad 130 w rzeczywistości. 5 biegów. W mieście samochodzik pali niemiłosiernie. W zimę jak jeździłem tylko po mieście to i umiał 9 spalić, tak w trybie mieszanym droga co dziennie: 10 km poza miastem(70 km/h) i 5 km w mieście to więcej niż 6 nie pali. Zalewam zawsze 20 l i to wystarczy na zrobienie 320-350km zależy jak się jeździ. A inne koszty: komplet filtrów 110 zł , olej (wchodzi niecałe 4l) jakieś 80 zł, klaksony mi wysiadły 30 zł, klima zatarła mi się sprężarka (powiedzieli że naprawa w 2 tys zł się zamknie), komplet klocków z czujnikami na przód 40 zł. Klimy pewnie nie będę naprawiać a resztę wszystko sam wymieniam. Warto kupić sobie kabel do komputera jakieś 40 zł kosztuje. Zawieszenie całkowita pomyłka. Na polskich dołkach mało z ulicy nie wylecę twarde jak cholera. Jest tu zawieszenie aluminiowe. Mam nadzieję że to koniec napraw. Myślałem że będzie mnie więcej kosztować utrzymanie takiego auta ale tragedii nie ma. Pewnie jak bym wszystko robił w serwisach to bym zbankrutował a że lubię dłubać przy samochodzie to zostanie trochę w kieszeni :)
6,5
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Audi A4 B6
Audi mam już pół roku. Na dowodzie mam wbite 100 km ale jest ponad 130 w rzeczywistości. 5 biegów. W mieście samochodzik pali niemiłosiernie. W zimę jak jeździłem tylko po mieście to i umiał 9 spalić, tak w trybie mieszanym droga co dziennie: 10 km poza miastem(70 km/h) i 5 km w mieście to więcej niż 6 nie pali. Zalewam zawsze 20 l i to wystarczy na zrobienie 320-350km zależy jak się jeździ. A inne koszty: komplet filtrów 110 zł , olej (wchodzi niecałe 4l) jakieś 80 zł, klaksony mi wysiadły 30 zł, klima zatarła mi się sprężarka (powiedzieli że naprawa w 2 tys zł się zamknie), komplet klocków z czujnikami na przód 40 zł. Klimy pewnie nie będę naprawiać a resztę wszystko sam wymieniam. Warto kupić sobie kabel do komputera jakieś 40 zł kosztuje. Zawieszenie całkowita pomyłka. Na polskich dołkach mało z ulicy nie wylecę twarde jak cholera. Jest tu zawieszenie aluminiowe. Mam nadzieję że to koniec napraw. Myślałem że będzie mnie więcej kosztować utrzymanie takiego auta ale tragedii nie ma. Pewnie jak bym wszystko robił w serwisach to bym zbankrutował a że lubię dłubać przy samochodzie to zostanie trochę w kieszeni :)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4