Szukaj

Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 170KM 2009 Audia A4 B8 2,0 TDI CR 170 KM zamiana Touareg Q7

27 500 PLN
Audi
A4
2009
diesel
170 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2009
Przebieg 356 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 989 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewana tylna szyba, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Witam

Auto w bardzo dobrym stanie. Jeden właściciel w Polsce. Przebieg i naprawy udokumentowane.

Auto zadbane. Dodatkowo koła zimowe. W standardzie oryginalne 16cali. Dodatkowo stalowe z zimowymi oponami

Zapraszam

  • Możliwa zamiana na Touareg 3,0 tdi od 2007 lub Q7 możebyć również uszkodzony uszkodzony.

786 227 777

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,7 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 703 mm
Szerokość
1 826 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
6,8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Audi A4 B8
Wymiana rozrządu wymaga zdjęcia zderzaka - proszę o tym pamiętać kupując używane i zakładając wymianę rozrządu - mój koszt to łącznie 450 wymiana + 670 rozrząd z pompa wody - jak na tę klasę cena budżetowa! Klocki, tarcze, filtry - to również bardzo tanio - nie drożej niż do A3 czy np. Golfa V-VI. Oleju wlewa się 5 litrów (najlepszy olej LQMlly 5W30 to koszt ok. 170 zł), filtr oleju (34 zł), filtr powietrza (ok. 60 zł), filtr paliwa (ok 70 zł). Gorzej jest ze spalaniem - jeśli ktoś przesiada się z mega ekonomicznego 1,9 tdi będzie nieco zaskoczony: w trasie zejście poniżej 6 litrów to wyzwanie, w mieście poniżej 8 również. Srednie jakie mam z 50 tyś to ok. 8l/100 - jednak patrząc na to jaka jest moc i frajda to akceptuje i nie marudzę. Ostrzegam tylko że nie udało się powtórzyć wyników z 1,9 TDi. Wcześniej naczytałem się ze to bardzo ekonomiczny silnik, że pali 6 litów - hahaha, tiaaa :) DPF - nie wymaga częstego wypalania jak innych autach, ma wytrzymać około 230tyś km.
6,9
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Audi A4 B8
Auto średnio pali w cyklu mieszanym 7,5-9,0l przy rozsądnej jeździe. Na trasie wychodzi średnio 6,0-7,0l przy normalnej jeździe. W mieście przy dużych korkach, albo kilku sprintach na światłach 10-12l nie jest problemem. Styl jazdy mam raczej umiarkowany.
6,7
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Audi A4 B8
Jest calkiem niezle... Narazie srednie spalanie z 3000 km mam 7.3l/100km. Liczone przez Fuelio - z komputera wychodzi mniej o 0.2 - 0.3. Minimalnie udalo mi sie zejsc do 5.2 - dystans ok. 100km krajowymi drogami - spokojna jazda. Poprzednio mialem Octavie 1.9TDI 110KM... na tej samej trasie uzyskiwalem ok 4.6l/100km - srednie spalenie Octavii przy mojej nodze to bylo 5.9l/100km

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4