Szukaj

Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 143KM 2011 Piękne Bogate ze Sport Pakietem LEDy Navi3G Nówka

38 900 PLN
Audi
A4
2011
diesel
143 KM
+48
Łapino (woj. pomorskie)
Rocznik 2011
Przebieg 223 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Auto świeżo sprowadzone z Niemiec, kupione bezpośrednio od właściciela z domu, niesamowicie zadbane, użytkowane przez jednego właściciela, wnętrze jak nowe czyste i bardzo zadbane, lakier utrzymany wzorowo bez uszkodzeń, prowadzi się pewnie, silnik pracuje cicho i równo bez wycieków celowo nie myty aby nic nie ukrywać. Użytkowany był przez poprzedniego właściciela w 90% po autostradach i serwisowany tylko w renomowanych salonach audi dlatego jest w takim stanie wygląda niesamowicie i jeździ jak nowe. 100% bezwypadkowe (do wglądu na miejscu zdjęcia z dnia zakupu za granicą i elektroniczny czujnik lakieru). Serwisowane z autentycznym przebiegiem posiada książkę serwisową oraz historię w salonie audi dostępną po numerze vin, przebieg dodatkowo potwierdzony wydrukami w szczególności specjalnym wydanym przez salon certyfikatem na przebieg, wszystkie przeglądy przeprowadzane w renomowanym salonie AUDI wiec auto doinwestowane tylko na oryginałach co czuć podczas jazdy bo jeździ dalej jak nowe nie czuć jakichkolwiek zużyć, świeżo na 220 tyś km po okresowym przeglądzie w wymagającej stacji kontroli DEKRA, który otrzymał bez jakichkolwiek uwag na kolejne 2 lata, a coś to mówi za siebie. Wyposażone w chwalony przez użytkowników dynamiczny jak i ekonomiczny silnik najnowszej technologii Common Rail 2.0 TDI 143KM. Godny polecenia bardzo zadbany egzemplarz z bogatą konfiguracją z autentycznym niskim jak na A4 przebiegiem conajwazniejsze serwisowane tylko w renomowanych salonach Audi z gwarancją bezwypadkowości i zadowolenia. Model 2012 z najnowszym silnikiem (najnowszy model pokrywy na silniku najbardziej poprawiony model silnika absolutnie bezawaryjny).

Atrakcyjna bogata wersja 'Attraction' posiadająca z ważniejszych:

- Klimatronik

- Poduszki pow. x 10

- Elektr. szyby x 4

- Elektr. i podgrzewane lusterka

- Kubełkowe fotele

- BiXenony

- Parktronik przód + wizualizacja

- Parktronik tył + wizualizacja

- LEDy przód i tył

- Wysuwane podnóżki

- Elektrycznie pompowane lędźwie

- Kolorowy ekran

- Nawigacja 3D 3G z kompletem map

- DVD

- Możliwość odbioru TV

- Koło zapasowe dojazdowe (nie używane)

- Tempomat

- Chrom pakiet

- Aluminiowe wykończenia wnętrza

- DVD

- Kolorowe MMI (komputer w liczniku, sporo więcej funkcji przy okazji ładniejsze i czytelniejsze)

- Skórzana kierownica z wentylowanej skóry

- Czujniki deszczu i zmierzchu

- Alu felgi 17 z bdb oponami

- Lakier metalik

- Pełna dokumentacja w fabrycznym futerale wraz z książką serwisową i kompletem kluczy

✔️ Cena + opłaty rejestracyjne (1300zł), które przygotowujemy na miejscu - wygoda i minimum formalności dla nowego nabywcy. W cenie opłat zawarte jest: przygotowanie do rejestracji z opłatą akcyzową, zwolnienie z opłaty skarbowej 2%, ważne tablice przejazdowe z ubezpieczeniem OC na drogę oraz faktura VATmarża (płatność gotówką lub przelewem).

⭐ Jesteśmy dostępni 'na telefon' od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00, sobota-niedziela NIECZYNNE.

⭐ UWAGA: Przed przyjazdem bardzo prosimy o telefoniczne umówienie wizyty.

☎️ Kontakt możliwy w godzinach pracy firmy 10.00-18.00 pod numerem: 888 306823.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ogłoszenia są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66§1 k.c. oraz zapewnienia

w myśl art. 5561§ 1 k. c. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
208 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 703 mm
Szerokość
1 826 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
9,0
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Jak czytam poprzednie raporty, to aż się za głowę łapię, jak wszyscy tu osiągają te 5,5-6,5 litra ? Autem jeżdżę od 3 lat i minimalne spalanie licząc po tankowaniu raz i tylko z ciekawości w lecie udało mi się osiągnąć na poziomie 7,5 litra w mieście jeżdżąc jak emeryt po godzinach bez korków. Ogólne spalanie z ostatnich kilkunastu tankowań mam w granicach 9-10 litrów, gdzie 40% to jazda po mieście dynamiczna (ale bez ruszania z piskiem opon), pozostałe to odcinki kilkadziesiąt km po autostradzie z prędkością 160km/h. W trasie przy 140km/h pali około 7,5l, przy 180km/h pali powyżej 10 l, im więcej na liczniku, tym oczywiście mniej w zbiorniku. Wszystkie wartości po tankowaniu, na komputer nawet nie spoglądam, bo średnie mi pokazuje 7,5, więc wszyscy tu wrzucający raporty to owieczki zapatrzone w optymistyczne wersje spalania podawane przez komputer :) Auto w miarę komfortowe i wyciszone (przy vmax 225km/h jedzie się całkiem znośnie) , silnik jednak już za słaby (rozglądam się za 3.0TDI), koszty utrzymania lekko wysokie (nie warto oddawać do podrzędnego serwisu, bo mogą więcej szkód narobić), jednak dla mnie akceptowalne i za nic nie przesiadłbym się na niższą klasę typu astra czy insignia, przez trzy lata i 60k zrobione oprócz eksploatacji z usterek to padła sprężarka klimatyzacji i rozsypał się wentylator chłodnicy, nic więcej, jednak szukałem auta ponad pół roku i kupiłem od osoby prywatnej zadbaną sztukę, handlarzy i ich stany igła omijałem szerokim łukiem. W tej chwili 243k na liczniku, powoli dwumas, sprzęgło i pewnie turbo mnie będzie czekało, oczywiście przygotowany jestem na te wydatki.
6,0
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Jeżdżę tym autem od roku, wersja S-line, także ciut niżej zawieszona od podstawowej, opony 225/50/17. Przy bardzo spokojnej nie szarpanej jeździe na trasie, taki trochę eco-driving (drogi krajowe) można zejść do 5,3 (zdarzało się 5,0 choć rzadko). Kiedy dodać do tego spokojną jazdę na krótkich odcinkach do 10km, średnia z baku wychodzi 6,0-6,2. Autostrada przy 140km/h 6,2-6,7 ..i t u może być nawet z 4 osobami i bagażnikiem walizek, wynik różni się niewiele. Przy ostrzejszej jeździe spokojnie można osiągnąć 7,0l/100km. Auto z tym silnikiem prowadzi się naprawdę bardzo dobrze. Zero problemów, polecam.
7,5
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Zbior niemieckich wad. Auto ma maly przebieg z pelnym servisem. Duzo pali jest sabe I bardzo ciezkie. Zadnego konfortu, przyrzady na desce zle rozmieszczone, nieprecyzyjne przelaczniki radia na kierownicy. Trzeszczace zawieszenie, drzwi sie blokuja w upaly jak w kazdym vw/audi. Starsze modele byly lepiej wyciszone. Slabe hamulce dla masy auta 1650kg. Jakosc felg lipa luszczy sie farba, lekko sie odksztalcaja po kilku latach. Zaladunek 200kg w bagazniku auto doslownie lezy na ziemi. Napewno nie kupie juz auta z tj klasy aut niemieckich

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4