Szukaj

Audi A6 C8 Avant Plug In Facelifting 2.0 50 TFSI e 299KM 2024 Audi A6 50TFSI PHEV S Line Quattro / 1właściciel /

239 900 PLN
Audi
A6
2024
hybrydowy
299 KM
+48
Jawornik (woj. małopolskie)
Rocznik 2024
Przebieg 12 263 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 299 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor beżowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Czujnik deszczu, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, Kamera cofania, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ABS, Poduszki boczne przednie, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, HUD (wyświetlacz przezierny), Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio niefabryczne, Nawigacja GPS, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop, Tempomat, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Audi A6 50TFSI PHEV S Line Quattro / 1właściciel /

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,3 s
Średnie spalanie
1,6 l/100 km
Długość
4 939 mm
Szerokość
1 886 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
4,7
~Gustaw
Audi A6 C8
Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Poprzednim samochodem było Volvo S90 (też salonowe) i poza designem (głównie wnętrza), w A6 wszystko jest lepsze i bardziej dopracowane. Auto w bogatej wersji wraz z domykającymi się drzwiami jest świetnie wyciszone. Przy 160km/h frunie cicho się nie męcząc (2k obrotów silnika jedynie). i mając zapas na więcej do ponad 240km/h gdyby ktoś miał potrzebę na niemieckiej trasie. Komfort, wystarczające osiągi i pojemność dla każdego. Wnętrze w...
Dodane 6 miesięcy temu
2,9
~Mariusz
Audi A6 C8
Avant 2.0 45 TFSI 245KM 180kW
Problemy zaczęły się po 80 tyś km i kolejny raz po 120 tyś km. Dwa razy wymieniana maglownica, bo padło wspomaganie, producent nie przewidział wymiany samego modułu co komplikuje naprawę, oraz wymieniany radar od aktywnego tempomatu i pre sense front, przez co samochód przestał w serwisie miesiąc, bo nie było dostępnych części od ręki. Na kierownicy na postoju przy uruchomionym silniku czuć wibracje, ekran od panelu klimatyzacji bardzo łatwo...
Dodane ponad rok temu
4,4
~MarPO
Audi A6 C8
Avant 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto bardzo wygodne, trochę mało zwrotne przy parkowaniu (brak tylnej osi skrętnej), dość ciężkie (silnik 3.0, dach panoramiczny, hak), dynamiczny silnik, faktycznie przy większych prędkościach słychać szum powietrza od lusterek, zdarzają się przejściowe problemy z wyświetlaczem, ostatnio przybyło cieczy (paliwa) w misce oleju od niedokończonych procesów wypalania DPF, układ jezdny mniej precyzyjny od BMW, ale za to bardziej komfortowy. Miałem...
Dodane 2 lata temu
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów