Szukaj

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI 180KM 2002 Audi A6 C5 2.5TDi 2002rok kombi

4 590 PLN Sprawdź ratę
Audi
A6
2002
diesel
180 KM
+48
Warszawa/okolice (woj. mazowieckie)
Rocznik 2002
Przebieg 257 950 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 2 496 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

abs, asr (kontrola trakcji), immobilizer, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, elektryczne szyby przednie, elektryczne szyby tylne, elektrycznie ustawiane lusterka, podgrzewane lusterka boczne, podgrzewana przednia szyba, podgrzewane przednie siedzenia, przyciemniane szyby, tapicerka ciemna, tapicerka tekstylna, wspomaganie kierownicy, cd, nawigacja gps, radio fabryczne, alufelgi, centralny zamek, hak, komputer pokładowy, otwieranie pilotem, relingi dachowe

Informacje o samochodzie

Witam,

Mam do zaoferowania zadbane, bezwypadkowe Audi A6 C5 kombi 2.5 TDi z automatyczną skrzynią biegów.

Samochód jest po dużym przeglądzie. Silnik (kod silnika AKE) o mocy 132 kW/180 KM pracuje bez zarzutu, równiutko.

Ostatnio miał wymieniony kompletny rozrząd łącznie z pompą wody przy 251000km oraz wymieniony olej w skrzyni biegów.

Po wymianie oleju pojawiły się szarpnięcia w skrzyni biegów przy ruszaniu, czyli z biegu P na R lub D. Przed tą wymianą skrzynia pracowała prawidłowo, zmieniała biegi bez żadnych szarpnięć. Do dalszego zdiagnozowania.

Auto nie posiada żadnych śladów korozji.

Istnieje możliwość dosłania większej ilości zdjęć.

Zapraszam.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
219 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,1 s
Średnie spalanie
8,1 l/100 km
Długość
4 833 mm
Szerokość
1 850 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
54% 46%

Co jeszcze wiemy o Audi A6

10,2
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
Audi A6 C5
Nie mogę dodać wersji napędu. Automat z tip troniciem quattro. Minimalne spalanie po przejechaniu trasy z Legnicy do Ostródy i do Legnicy to 7,1 przy prędkościach w miarę stałych od 85 do 120 i do tego jak to na trasie przez Toruń Leszno z masą ograniczeń, wsi, miasteczek uważam za genialne jak na tak ciężki samochód. Wystarczył jeden zbiiornik. Nieco więcej spalił na trasie do Billund bo 7,4 ale to te niemieckie autostrady. Maksymalnie w mieście to ponad 16 l/100. Można zmniejszyć spalanie jeżdżąc na tiptronicu ale rezygnujemy wówczas z przyjemności z automatu.
10,8
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
Audi A6 C5
W posiadanej przeze mnie wersji (quattro, automat, kombi) spalanie jest największe z możliwych w silniku 2.5 180KM. W jeździe miejskiej (korki, stanie na światłach, do pracy i z powrotem - 10 km w jedną stronę) oscyluje ono na poziomie 14 litrów... Wystarczy jednak jedna trasa pozamiejska, lub zwyczajna jazda poza godzinami pracy, np po godzinie 20 przez miasto bez korków, aby spalanie wynosiło około 11 litrów. Przy tym silniku polecam zamontowanie chipa elektronicznego (tzw. chip tuning), który oprócz wzrostu mocy ze 180km do około 220km, powoduje obniżenie spalanie o jakieś 10%. pozdrawiam,
10,0
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
Audi A6 C5
O ekonomiczności nie mogę powiedzieć nic dobrego. Wydawałoby się, że diesel to ekonomiczny silnik. Ale niestety nie w wydaniu Audi A6 2,5 TDI 180 KM (nawet nie quattro). Pali nieporównywalnie więcej, niż 1,9 TDI. Gdybym wybierał drugi raz, wziąłbym 1,9 TDI 130 KM i "podciągnął" poprzez chip-tuning na 160 KM, osiągając o 2-3l. mniejsze zużycie na trasie i o 4-6l. mniej w mieście (Warszawa z korkami i światłami), przy prawie takich samych osiągach. 2,5 TDI 180KM pali 7,9l/100km przy super oszczędnej jeździe na trasie, 9-9,5l. przy normalnej jeździe na trasie (do 140km/h), z umiarkowanym wyprzedzaniem, 12,5 l. w trybie mieszanym - ok. pół na pół trasa i miasto. W warszawskich korkach pali 15-16l./100km ! To całkiem sporo jak na diesla. Nie polecam 2,5 TDI w Audi. Ceny części wysokie (ale w najnowszej generacji A6 jeszcze wyższe!)Przez 2 lata wydałem ponad 20 tys. na naprawy (wliczając w to naprawę silnika 12,5 tys. PLN)!

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Koszty utrzymania
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6