Szukaj

Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI 140KM 2008 Audi A6 C6 2.0TDI Lifting Ledy Xenon Koła 19 Clima

26 500 PLN
Audi
A6
2008
diesel
140 KM
+48
Radom (woj. mazowieckie)
Rocznik 2008
Przebieg 280 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Oferuję do sprzedaży bardzo dobrze utrzymane Audi A6 C6 po liftingu, z manualną skrzynią biegów. Samochód bardzo ekonomiczny i komfortowy.

AUDI A6 C6

SILNIK 2.0 TDI

LIFT

MOC 140KM

MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW

ZAREJESTROWANY W POLSCE

Środek bardzo dobrze utrzymany. Tapicerka czysta, zero jakichkolwiek zabrudzeń, fotele bez najmniejszych przetarć czy zagnieceń, jak nowe. Lakier ma odpowiedni połysk, bardzo dobrze prezentuje się na żywo a w połączeniu z kołami aluminiowymi 19 cali sprawia, że samochód ma bardzo korzystną prezencję.

Silnik 2.0 TDI z mocą 140KM daje bardzo dobre osiągi a dzięki 6-cio biegowej, manualnej skrzyni czyni to auto bardzo ekonomicznym i komfortowym samochodem.

Silnik w bardzo dobrej kondycji, nie dymi i nie pobiera oleju, odpala bez problemów, zawieszenie nie wybite, dobrze wybiera nierówności. W ostatnim czasie wymienione klocki hamulcowe, przegub, zalany nowy olej Valvoline 5W30 oraz wymieniony filtr.

W samochodzie nie świecą się żadne komunikaty o błędach. Auto gotowe do jazdy, zarejestrowane w Polsce, z aktualną polisą OC oraz badaniem technicznym.

Wyposażenie:

- Reflektory Bi-xenonowe ze spryskiwaczami

- Czujniki parkowania

- Światła Led do jazdy dziennej

- Dwustrefowy climatronic

- Podgrzewane fotele

- Tempomat

- Aluminiowe felgi 19 z oponami w bdb stanie

- Komputer pokładowy

- Elektryczne szyby x4

- Elektryczne, podgrzewane lusterka

- Fotochromatyczne lusterko wsteczne

- Pakiet chromowanych dodatków

- ABS

- Kontrola trakcji

- Wysokiej klasy fabryczne nagłośnienie

- Halogeny

- Doświetlanie zakrętów

- System comeing/ leaving home

oraz wiele innych dodatków.

Na wszystkie pytania chętnie odpowiem przez telefon lub osobiście

Zapraszam do obejrzenia auta oraz na jazdę próbną:

Ul. Warszawska 21

26-660 Wielogóra

Dla zainteresowanych więcej zdjęć na batexauto(kropka)pl

7,2
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Audi A6 C6
Auto posiadam od 8 miesięcy, spalaniem jestem miło zaskoczony, jest to ciężki samochód, jeżdżący na kołach 245/40R18. W mieście około 20tys. mieszkańców samochód średnio spala około 7.5l/100km. Nie jeżdże tylko po mieście wiec średnie spalanie jakie uzyskuje 50% miasto 50% trasa samochód średnio spala 6.7l/100km. Jeżdżąc spokojnie w trasie do 120km/h spalanie 5.5l/100km. Jadąc na wakacje 1350km w jedną strone przy prędkościach od 120km/h do 160km/h (średnia z komputera to 102km/h) spalanie 6.2l/100km. Samochód w pełni doładowany 4 osoby na pokładzie i pełen bagażnik, jak dla mnie to rewelacyjny wynik przy czym nie jeżdżę spokojnie, nie wiem jakie spalanie jest w seri bo zaraz po zakupie brakowało mocy, ciężki samochód i automat, trzeba było zmodzić na 175KM (seria 140KM).
8,6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Audi A6 C6
Spalanie mnie zaskoczyło. Jak kupiłem Auto na trasie palił 4,5 l/100km na niemieckim paliwie i na autostradzie. Po przejechaniu granicy i zatankowaniu auta dopiero wtedy zaczęły sie problemy. Komputer przełącz sie w tryb awaryjny max 90KM/h i szybciej nie pojedzie u mechanika dowiedziałem się, że to DPF (filtr cząstek stałych) Mordowałem sie z tym miesiąc po czym dowiedziałem sie, że to wina uszkodzonej przepustnicy koszt naprawy 1500zł, ale to nie rozwiązało problemu przepalania włączało sie co 200km a powinno raz na 2000 km. Spalanie wychodziło 860km w trybie mieszanym na 80 litrach paliwa. Dopiero gdy usunąłem DPF wszytsko zaczęło działać jak trzeba koszt usunięcia 2500zł. Jeśli ktoś kupuje auto z zagranicy, z przebiegiem 200 tys km niech sobie zarezerwuje 5000zł na doprowadzenie go do używalności. Z napraw jakie mnie czekały w pierwszym miesiącu użytkowania to wymiana przepustnicy 1500zł regeneracja turbiny 1400zł regeneracja pompy oleju(wyciera sie wałek) 300zł (oczywiście przez ta pompe musiałem zrobić turbine, ponieważ pompa nie podała oleju.) I tu skończyły się problemy zrobiłem 16000km w przeciągu 5 miesięcy i auto niewidziało warsztatu, teraz musze jechac wymienić olej:) Po wymontowaniu DPF spalanie srednie spadło z 12 litr na 7,8 gdzie nie jeżdżę oszczędnie i teraz posiadam 170KM myślę, że spokojnie można zejść poniżej 7 litr a na trasie poniżej 6. Ogólnie jak na samochód tej klasy to ceny nie są rewelacyje w porównaniu do tych samych aut z większym silnikiem. niewielki koszt wymiany rozrządu 600zł a 3.0 Quatro 5000zł
8,1
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Audi A6 C6
Auto użytkowane w ostatnim czasie głównie w cyklu mieszanym. 250 km trasy, 300 km miasta z obrzeżami spalanie 8,9. Same miasto średnio 10l przy dynamicznej jeździe. Auto ma podniesiona moc na około 170KM.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6