Szukaj

Audi A6 C5 Avant 4.2 V8 300KM 2002 Audi Avant A6/S6 C5 4.2 B+G QUATTRO

17 500 PLN
Audi
A6
2002
benzynowy z lpg
299 KM
+48
Rzgów (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2002
Przebieg 245 487 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 299 KM
Pojemność silnika 4 172 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, CD, Gniazdo AUX, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Witam,

Posiadam na sprzedaż Audi Avant A6/S6 C5 z silnikiem 4.2 V8 Quatro z instalacją gazową firmy Agis.

Auto zadbane, serwisy przeprowadzane na czas. Zawieszenie tylne pneumatyka. 4 szyby elektryczne. Koło zapasowe, Nagłośnienie BOSE. Oryginalne radio 2DIN, pełen FIS (komputer pokładowy) Kierownica skórzana multifunkcyjna.

W razie pytań proszę o kontakt nr. tel. 667 614 812

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,1 s
Średnie spalanie
13,1 l/100 km
Długość
4 833 mm
Szerokość
1 850 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
17,7
Avant 4.2 V8 300KM 221kW
Audi A6 C5
Na odcinku 500km, główne drogi krajowe, kawałek autostrady, z prędkościami około 120-140km/h, na autostradzie do 160km/h, kilka dynamicznych wyprzedzań z kickodownem - spalanie zamyka się w okolicach 13l. Można spokojnie zejść poniżej 12l, jak ktoś potrafi się opanować. Przy jeździe całkowicie przepisowej myślę że okolice 10l w trasie osiągalne. Mowa o Pb98. Niestety, na miasto to auto się nie nadaje - spalanie przy umiarkowanych korkach bez szaleństw dobija do 20l. Jak się trafi w mega korek, to... "sky is the limit". Mój rekord z 15km po Warszawie to 31,6l/100km. Wkrótce zakładam LPG :)
22,0
Avant 4.2 V8 300KM 221kW
Audi A6 C5
Srednie spalanie wacha mi sie okolo 20 Litro LPG na 100km. Nie wiem skad tutaj spalania rzedu 15l itp Chyba nie w 4,2 tylko w jakis mniejszych jednostkach. Po co sie oszukiwac... pali okolo 20 L LPG na 100 (cykl mieszany - dojazd okolo 15 km do Krakowa siodemka, troche po Krakowie i powrot). Wcale bez szalenstw. jak zaszalejsz albo postoisz w korkach 28 litrow to zaden wynik Serwis oczywisnie nie w Audi ASO (ceny kosmos) ale i tak utrzymanie takiego motoru kosztuje bardzo duzo, jednym slowem jak chce sie miec 300KM i 4,2 trzeba sie liczyc z kosztami utrzymanie trzy razy wiekszymi niz standardowego kompakta. Normalna sprawa cos za cos. LPG sekwencja, w zimie bardzo dlugo sie grzeje zenim sie przelaczy na lpg, wtedy benzyna znika z baku jak oszalala. Bez LPG czy na krotkich odcinkach to samochod dla konesera. Bogatego konesera.
16,7
Avant 4.2 V8 300KM 221kW
Audi A6 C5
Ciężko mówić o ekonomiczności w przypadku auta o takich gabarytach z silnikiem V8, napędem QUATTRO, masie 1900kg z automatyczną skrzynią biegów...Jednak reasumując (PB98): miasto: b.dynamiczna jazda lub korki: 22-25, spokojna: 18-20, trasa: b.dynamiczna: 14-16, spokojna: 12-14. Ciężko mi to skomentować, wielu ludzi zakłada gaz do tego auta i wcale się nie dziwię, ja do ekonomicznej jazdy posiadam inne auto. Jestem miłośnikiem motoryzacji i ze względu poprzedniego właściciela (jeszcze większego fanatyka, któremu chylę czoła ile włożył w auto serca i pieniędzy) i stan mojego auta nie zdecydowałem się na montaż instalacji gazowej.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6