Szukaj

Audi A8 D3 Sedan 4.2 V8 335KM 2003 Audi A8 D3

23 899 PLN Sprawdź ratę
Audi
A8
2003
benzynowy
335 KM
Rocznik 2003
Przebieg 237 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 335 KM
Pojemność silnika 4 172 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor inny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

abs, alarm, asr (kontrola trakcji), czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, czujniki parkowania przednie, czujniki parkowania tylne, esp (stabilizacja toru jazdy), immobilizer, isofix, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, poduszki boczne tylne, światła xenonowe, elektryczne szyby przednie, elektryczne szyby tylne, elektrycznie ustawiane fotele, elektrycznie ustawiane lusterka, podgrzewane lusterka boczne, podgrzewane przednie siedzenia, podgrzewane tylne siedzenia, tapicerka skórzana, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy, cd, nawigacja gps, odtwarzacz dvd, radio fabryczne, zmieniarka cd, alufelgi, centralny zamek, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, komputer pokładowy, liczniki lcd, łopatki zmiany biegów, szyberdach, tempomat, tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

AUDI A8 D3

Audi sprowadzone do Polski 03.2018 i od tej pory jest w jednych rękach

Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco

Silnik,Skrzynia,Zawieszenie wszystko w perfekcyjnym stanie

Wizualnie jak na foto lakier ładny

Ważne opłaty

W razie pytań prosimy dzwonić pod podane numery

Zapraszamy

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,3 s
Średnie spalanie
11,9 l/100 km
Długość
5 062 mm
Szerokość
1 894 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%

Co jeszcze wiemy o Audi A8

15,9
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
Najwyzszy model ze stajni OOOO to i ceny czasami chore :) a czasmi czlowiek sie milo zaskakuje. Spalanie miasto 18-27L, spalanie trasa 10-15L :) w zaleznosci od tego jakie miasto i jaka trasa oraz od tego jak ciezka noge mamy. Ceny czesci czasem przerazaja ... np Amortyzator w ASO 6500zl za sztuke :), rozrzad na dobrych zamiennikach typu contitech ruvile itd.. ok 1500zl, tarcze i klocki przod i tyl lekko ponad 1000zl, oleju wchodzi niecale 8L ... :) ogolnie trzeba sie liczyc z kosztami troche wyzszymi niz w "golfie" itp
16,5
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
Panowie a8 to wspaniały samochód. Coś więcej nawet niż samochód - to inteligentna maszyna, ale tyle to sami wiecie. Jeździłem większością modeli audi , zaczynałem od a4 z 1997 1,6 benz. Po kilku latach doszedłem do a8-czarnulki z jasnobrązową tapicerką i alkantarą w tym samym kolorze.Od momentu zakupu zainwestowałem tylko w klocki i akumulator, więc o kosztach utrzymania niewiele wam powiem. Nie wiem czy to choroba, czy zboczenie, ale kocham to autko miłością szczerą. Pojemność 4200 cm3, generujące 334 konie i tryb sport to bombowe połączenie. Czujesz się na drodze jak król, możesz zmieść wszystko albo toczyć się dostojnie jak autostradowy arystokrata. Mi spala średnio 20-22 litry gazu na 100km i nie chce mniej, na trasie wyprzedzając wszystko około 16litrów. Nie wiem ile spaliłby na tempomacie jadąc przepisowo, bo nigdy nie wytrzymałem więcej niż 10 kilometrów. Myślę, że 10-11 można by zejść, ale jak mówię nie wiem. Mieszana i dynamiczna jazda 22-24 litry i tyle. Jedyne co mi przeszkadza to kwestia gotowania się hamulców jak wariuję i często używam większego pedału. Dymi strasznie i śmierdzi , a tarcze fioletowe, mogli w tej furze założyć ceramikę. Pozdrawiam fanów audi a8 4,2 quattro. Mój następny to w12 lub 5,2 V10 w s8. Oba generują 450 koników. Jak kupię to osiągnę szczyt motoryzacyjnych marzeń - Waham się tylko, który wybrać.
12,6
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Audi A8 D3
Nie oszukujmy się, samochód takiej klasy wymaga większego niż zwykle wkładu finansowego, gdybym miał uogólnić to trzeba x2 liczyć koszty utrzymania: od opon, oleju, filtrów, po ubezpieczenie. Nie sztuka kupić sztuka utrzymać.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Koszty utrzymania
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A8