Szukaj

BMW Seria 3 E30 1986 BMW E30 344i V8 M62 KLATKA GWINT SKRĘT DRIFT LICO

19 000 PLN Sprawdź ratę
BMW
Seria 3
1986
benzynowy
300 KM
+48
Płońsk (woj. mazowieckie)
Rocznik 1986
Przebieg 1 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 300 KM
Pojemność silnika 4 400 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia coupe
Kolor czarny
Uszkodzony nie
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Informacje o samochodzie

Witam. Na sprzedaż auto BMW E30 V8 przygotowane pod DRIFT

OSTATNI RAZ BYŁA BEZAWARYJNIE UPALANA W TORUNIU NA 1 RUNDZIE DRIFT TROPHY 1-2 czerwca 2019 (nawet w upale nie było problemów z temperaturą)

AKTUALNIE PO MAŁYM PRZEGLĄDZIE Z WYMIENIONYM WSZYSTKIMI PŁYNAMI, CEWKAMI, ŚWIECAMI ORAZ PO WYMIANIE SWORZNI W ZAWIESZENIU - PRZETESTOWANA, ZDROWE 300 KM podaje jak trzeba... - GOTOWA NA TOR

Karoseria - "szeroka lampa" z wspawaną klatką bezpieczeństwa (BUDA JAK WIDAĆ NOSI ŚLADY WALKI ALE NIE JEST ZGNIŁA)

Motor - 4.4 V8 M62B44 - zdrowy, cichy, suchy (nic nie faluje, nie przerywa, pracuje równo bez zarzutu)

Chłodzenie: chłodnica od 740i e38 + wisko TDS e39 + wentylator elektryczny włączany z kabiny przyciskiem - NIE GRZEJE SIĘ

Skrzynia manual 5 biegów + jednomas + spiek + wzmocniony docisk - CAŁY UKŁAD SPRAWNY

Zawieszenie przód POD DRIFT: zwrotnice e36 5x120 + gwint + wahacze przedłużane + drążki e34 + acentryki + cambery

Zawieszenie tył POD DRIFT: belka + poliuretany + wahacze e36 compact 5x120 tarcza + DYSTANSE + gwint + most DUŻA GŁOWA 100% 3,91

Wnętrze: FOTEL LICO Z FIA + PASY SPARCO FIA + DRUGI FOTEL zwykły + RĘCZNY hyd + gaśnica + AKUMULATOR w obudowie

(obrotomierz wskazuje obroty, wskaźnik paliwa również sprawny, dodatkowe zegary - temp. wody, ciśnienie oleju, temperatura oleju)

Zewnątrz: laminaty (zderzaki + maska + klapa tył) + wyspawane wnęki tylnych kół + ledy PRZÓD/TYŁ podłączone pod hamulec

(OŚWIETLENIE, AWARYJNE, NAGRZEWNICA-NAWIEW, WYCIERACZKI, HAMULCE - SPRAWNE)

MOŻLIWY TEST oraz TRANSPORT.

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
97% 3%

Co jeszcze wiemy o BMW Seria 3

4,5
~Filip
Touring 318 i 113KM 83kW
BMW Seria 3 E30
Jeżdżę E30 od 3 lat i jest to mój pierwszy samochód, który kupiłem niedługo po maturze. W zimę stoi w ciepłym garażu i użytkowany jest tylko w sezonie wiosenno-letnio-jesiennym. Auto świetnie nadaje się dla młodego kierowcy, bo może nauczyć się jeździć prawdziwym samochodem - bez ABS-u (w późnych rocznikach był od fabrycznie), kontroli trakcji czy innych elektronicznych ****reli. 113 KM przy wadze ok. 1100 kg sprawia że autem można poruszać...
4,4
~Artix
Touring 320 i 129KM 95kW
BMW Seria 3 E30
Jestem młodym człowiekiem posiadam w domu trzy takie auta jeden to właśnie e30 1.6 a drugi to też 2.0 R6. Ten drugi czeka na lepsze czasy sprowadzony z Niemiec :). Jest niezawodny nie mam z nim żadnych problemów może dzięki temu że znam się na tych autach wszystkiego o nich nauczył mnie mój ojciec. Ale jeżeli coś w nim robię to bardzo rzadko. Ostatnio elektrozawor. Ze starości nity puściły i płyn chłodniczy dostawał się do środka ale nity...
4,4
~Artix
Touring 320 i 129KM 95kW
BMW Seria 3 E30
Jestem młodym człowiekiem posiadam w domu trzy takie auta jeden to właśnie e30 1.6 a drugi to też 2.0 R6. Ten drugi czeka na lepsze czasy sprowadzony z Niemiec :). Jest niezawodny nie mam z nim żadnych problemów może dzięki temu że znam się na tych autach wszystkiego o nich nauczył mnie mój ojciec. Ale jeżeli coś w nim robię to bardzo rzadko. Ostatnio elektrozawor. Ze starości nity puściły i płyn chłodniczy dostawał się do środka ale nity...

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3