Szukaj

BMW Seria 3 E36 Sedan 318 i 113KM 1993 BMW Seria 3 318i

8 499 PLN
BMW
Seria 3
1993
benzynowy
113 KM
Rocznik 1993
Przebieg 199 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 113 KM
Pojemność silnika 1 796 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

BMW SERIA 3 318I

Witam na sprzedaż bardzo zdrowe e36 , progi jak nowe egzemplarz naprawdę bardzo dobrze się uchował , jedyne miejsce gdzie jest rdza to lewy tylny błotnik (nie jest to duże ognisko rdzy , ale pojedyncze kropki są więc wole wspomnieć. Buda bardzo zdrowa najprawdopodobniej silnik do wymiany (normalnie pali ale słychać panewkę) , ale dla osoby która ceni samochód w oryginale lub szuka zdrowej bazy do projektu ten samochód jest idealny , chłodnice sprawne , rozrusznik , alternator itp. Szyberdach , bardzo ładne fotele bez dziur przebarwień praktycznie od nowości były na nich pokrowce więc są w stanie idealnym. Oryginalny przebieg 200.000 , dwa kluczyki + jeden do schowka , ksiazka serwisowa, piękne felgi alutec. Podsumowując samochód bardzo ładny i przede wszystkim zdrowy dla osoby która doceni zadbane podwozie i nadwozie które z pewnością przejedzie jeszcze setki tysięcy kilometrów. Zapraszam do kontaktu telefonicznego , odpowiem na wszystkie pytania. Nic nie mam do ukrycia , nie kupujesz kota w worku

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,5 s
Średnie spalanie
7,8 l/100 km
Długość
4 433 mm
Szerokość
1 698 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
11,5
Sedan 318 i 113KM 83kW
BMW Seria 3 E36
Ogólnie jestem zadowolony z takowego spalania lecz w zimie niestety, gdy temperatura sięga poniżej -5 to spala w mieście znacznie więcej niż to napisane przeze mnie 13,5. Dochodzi nawet do 17/18. Co do spalania poza miastem to zazwyczaj nie przekracza 10. Ostatnio tankowałem do pełna gazu (30l gazu wchodzi do mojej butli) i przez dwa dni robiłem po ok 170 km. ŁĄCZNIE ZROBIŁEM 336 km od pełnego baku do pustego. Poruszałem się m.in Autostradową Obwodnicą Wrocławia gdzie prędkość oscylowała wokół 130-150 km/h więc dość sporo. Ostatnie 10 km jeździłem tylko po moim mieście. Spalanie ok. 9 l więc wręcz znakomite. Podejrzewam że gdyby nie te 10km po mieście to doszedłbym do 350 km na 30 litrach gazu. Mam instalację zwykłą, nie sekwencję.
14,2
Sedan 318 i 113KM 83kW
BMW Seria 3 E36
spalanie w trasie 9 litrów LPG jest możliwe przy bardzo oszczędnej czyli przewidywalnej jeździe bez niepotrzebnego nagłego przyspieszania i przy hamowaniu silnikiem przed ewentualnymi światłami. 19 litrów odnotowałem w zimie przy lekkiej zabawie tylnim napędem ;P Przy zwykłej jeździe w tych warunkach pewnie zszedłby do około 13-15, jednakże to auto w zimie na konkretnych mrozach pali jednak znacznie więcej niż w lecie. W cyklu mieszanym spalanie jest na poziomie 13.5 litra ale mój styl jazdy jest oszczędny. Przy dynamicznej jeździ łyknie 15 bez problemu.
9,2
Sedan 318 i 113KM 83kW
BMW Seria 3 E36
W mieście przy normalnej jeździe pali 9.8 l, przy dynamicznej nawet 11.5 l. Po za miastem w dłuższej trasie tak do 120 - 7.5 l. Jak na auto, które waży 1645 kg + waga pasażerów to silnik 1.8 zdecydowanie za mało. Myślę że 2.0 byłby najbardziej optymalną opcją do tej budy (sedan). Co do silnika, który mam (m40b18) normalną rzeczą jest głośniejsza praca zaworów. Do driftu trochę za słaby, ale jak na moje pierwsze auto z RWD i wysokie OC to pasuję, ale i tak planuje swapa. W tym silniku podoba bardzo mi się to, że ciągnie od dołu prawie jak diesel, ale za to w górnych obrotach powyżej 5000 rpm, zaczyna brakować mocy. Największy plus należy się BMW za skrzynię, która ma idealne według mojej opinii przełożenia.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3