Szukaj

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring 2.0 320d 184KM 2014 BMW Seria 3 320d 2.0 Modern Line Combi 184KM 2014

42 700 PLN
BMW
Seria 3
2014
diesel
184 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2014
Przebieg 163 060 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor szary metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Bluetooth, Centralny zamek, Alufelgi, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW Seria 3 320d 2.0 Modern Line Combi 184KM 2014

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,7 s
Średnie spalanie
4,8 l/100 km
Długość
4 634 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
6,1
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Pali naprawdę niewiele, jak na swoją dynamikę i gabaryty. Lekkiej nogi raczej nie mam, bardziej wyprzedzam, niż jestem wyprzedzany. Podane zużycia są z tankowania, komputer zaniża ok 0,2 - 0,3l. 5,8 to wynik z trasy ok 1500km, głównie ekspresówka i autostrada, prędkości to tempomat 140 plus/minus 20-30 w zależności od sytuacji, może z 20% drogami drugorzędnymi, trochę miasta (tak z 40km), 7,5 to wynik miejski, miasto ok 80tys mieszkańców, ruch raczej bez wielkich korków, około 5-6 km w 1 stronę, raz na jakiś czas kilka km poza miastem. 5,0 to jazda (w miarę spokojna, bez szaleństw, ale też bez ślimaczenia się) po drogach krajowych i lokalnych do 100km/h, rejon górski. Przy większych prędkościach też dość oszczędnie - tempomat 170km/h, niemiecka autostrada, trasa ok 500km i wynik 6,7 z tankowania, przy chwilowej (około 40km) jeździe z prędkościami sięgającymi 200km/h już lekki wir w baku, ale też bez przesady - w granicach 8,5l/100km - dane kompa, a przy tym pewne prowadzenie. Średnie spalanie z 10tkm, odkąd mam auto, wychodzi 6,6l z komputera, czyli ok 6,8 realnie, pół na pół trasy szybkiego ruchu/ruch miejski-dojazdy do pracy i zakupy. Ogólnie jestem zadowolony, wcześniej miałem 150km w E91 i spalanie było podobne, natomiast Passat B7 tdi 170km i dsg palił ok 1l więcej w podobnych warunkach...
Dodane 3 lata temu
6,1
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
Pali naprawdę niewiele, jak na swoją dynamikę i gabaryty. Lekkiej nogi raczej nie mam, bardziej wyprzedzam, niż jestem wyprzedzany. Podane zużycia są z tankowania, komputer zaniża ok 0,2 - 0,3l. 5,8 to wynik z trasy ok 1500km, głównie ekspresówka i autostrada, prędkości to tempomat 140 plus/minus 20-30 w zależności od sytuacji, może z 20% drogami drugorzędnymi, trochę miasta (tak z 40km), 7,5 to wynik miejski, miasto ok 80tys mieszkańców, ruch raczej bez wielkich korków, około 5-6 km w 1 stronę, raz na jakiś czas kilka km poza miastem. 5,0 to jazda (w miarę spokojna, bez szaleństw, ale też bez ślimaczenia się) po drogach krajowych i lokalnych do 100km/h, rejon górski. Przy większych prędkościach też dość oszczędnie - tempomat 170km/h, niemiecka autostrada, trasa ok 500km i wynik 6,7 z tankowania, przy chwilowej (około 40km) jeździe z prędkościami sięgającymi 200km/h już lekki wir w baku, ale też bez przesady - w granicach 8,5l/100km - dane kompa, a przy tym pewne prowadzenie. Średnie spalanie z 10tkm, odkąd mam auto, wychodzi 6,6l z komputera, czyli ok 6,8 realnie, pół na pół trasy szybkiego ruchu/ruch miejski-dojazdy do pracy i zakupy. Ogólnie jestem zadowolony, wcześniej miałem 150km w E91 i spalanie było podobne, natomiast Passat B7 tdi 170km i dsg palił ok 1l więcej w podobnych warunkach...
Dodane 3 lata temu
6,9
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring 2.0 320d 184KM 135kW
jazda głównie w mieście. maksymalne średnie to 8.1 w zimę, latem spada do 6.8 - 7.1 w cyklu miejskim. w trasę ruszam żadko. start stop wyłączony w systemie. jazda raczej dynamiczna. Napęd tył, euro6 a nie euro5 jak tu mi proponują.
Dodane ponad rok temu

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów