Szukaj

BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 24V 150KM 1992 BMW Seria 5 520i

7 000 PLN Sprawdź ratę
BMW
Seria 5
1992
benzynowy z lpg
150 KM
Rocznik 1992
Przebieg 303 074 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 991 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor czarny
Uszkodzony nie
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

poduszka powietrzna kierowcy, abs, immobilizer, tapicerka skórzana, elektrycznie ustawiane lusterka, wspomaganie kierownicy, cd, radio niefabryczne, centralny zamek

Informacje o samochodzie

Witam, w dniu dzisiejszym mamy do zaoferowania kultowy samochód marki BMW 520i z 1992 roku z silnikiem 2.0 o mocy 150km współpracującym z manualną skrzynią biegów.

Istnieje możliwość pozostawienia swojego obecnego samochodu w rozliczeniu.

Kupujący zwolniony z opłaty PCC 2%.

Atrakcyjne pakiety ubezpieczeniowe w: PZU, Warta, Allianz, Hestia

Zainteresowanych zapraszamy na oględziny i jazdę próbną do Salonu Toyoty w Kaliszu.

Kontakt:

695 - 890-453 - lub 533-510-455

Salon Czynny:

Poniedziałek-Piątek: 8-18

Sobota: 9-14

Niedziela: Zamknięte

Współrzędne Naszego Salonu do wpisania w urządzenia GPS:

Szerokość geograficzna: 51.762352

Długość geograficzna: 18.061376

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
211 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
8,9 l/100 km
Długość
4 720 mm
Szerokość
1 751 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%

Co jeszcze wiemy o BMW Seria 5

10,3
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
BMW Seria 5 E34
Tu zależy jaki egzemplarz kupiliśmy. Jeżeli nie żałowaliśmy i kupiliśmy zadbaną, sprawną e34 - tak jak w moim przypadku- mamy spokój na lata. Przez 3 lata poza olejami, paskami, hamulcami nie robiłem nic. Poza wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów. Są dni kiedy nie oszczędzam mojej BMW, są dni kiedy daje z siebie wszystko. Nie jest samochodem stojącym w garażu na który się dmucha i chucha. jest normalnie eksploatowana a czasem nawet mniej normalnie :)Ewentualne naprawy na oryginalnych częściach (Lemforder, Mann itd.). Średnie spalanie około 11-12 L/100km. Najmniej w trasie 7,98L/100km, ale potrafi i 25L/100km spalić:) Wszystko zależy od stylu jazdy.
12,4
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
BMW Seria 5 E34
Auto leciwe, stan zewnętrzny średni dużo rys trochę rudej ...ale silnik ok. nie działa mi mały licznik więc zawsze na kartce spisywałem stan licznika i liczbę zatankopwanych litrów LPG. średnia z 32 tankowań wyszła 13,2 L/100km ; od sierpnia 2010 do lipca 2011; więc dwie pory roku lato i jedna zima. Mam lekką stopę chyba że trzeba szybko ze skrzyżowania zjeżdżać albo ktoś mnie wkurzy to deptam ile można. wymieniłem przez ten czas tylko drążki kierownicze i świece. no i olej z filtrem. jak na ten silnik ( mały silnik ciężka buda-karoseria ) to wynik całkiem mnie zadowalający. pozdrawiam
11,0
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
BMW Seria 5 E34
Co tu czarować - 50 pln w mieście to nic, moment i nie ma. Dodaj do tego (ewentualnie) szerokie kapcie plus niesparawną (starą) sondę Lambda i masz przepis na wahożłopa jak w mordkę strzelił. Nieszczelny lub skorodowany od gazu układ wydechowy też będzie wypływał na zwiękoszoną konsumpcję. Piszę tylko o benzynie. Ogólnie poniżej dychy potrafiłem zejść tylko na trasie - oczywiście pełna kontrola ekonomizera. Wedy nawet 7.5 litra przy przepisowej komunikacji. W mieście wychodziło 13-16 litrów w zależności od natężenia ruchu (korki - wiadomo...) Przy czym te 16 litrów bez większego parcia na pedał gazu, a to oznacza, że 20 litrów w mieście jak najbardziej możliwe. U mnie zawodził wskaźnik poziomu paliwa. Raz pokazywał normalnie, a raz zawieszony poniżej rezerwy. Te wskaźniki tak świrują. Albo wymieniasz pływak albo go czyścisz. Ja wyczyściłem stosując dodatek do paliwa marki STP dostępny w superkamarketach. Trochę pomogło, tzn. rzadziej się wieszał. Moje "dobre rady" odnośnie spalania: Podjedź na analizator spalin i sprawdź skład mieszanki. Tanio, szybko i bezinwazyjnie a już może coś pokazać. Im więcej powietrza w komorze tym lepszpe/efektywniejsze spalanie - zainwestuj co najmniej w sportową wkładkę filtra powietrza, przepuszcza go więcej, nie to że znacznie więcej ale zawsze. Sprawdź szczelność układu dolotowego. Każda nieszczelność powoduję większe spalanie. Sprawdź lub co najmniej przedmuchaj przepływomierz powietrza. Też odpowiada za konsumpcję. Sprawdź (nie jestem pewien czy w ogóle można), a najlepiej wymień sondę Lambda. Z tego co pamiętam to producent zaleca wymianę co 80 tyś. km. Wielu kierowców o tym nie wie. Zadbaj o prąd czyli o iskrę. Świece mogą, ale nie muszą być platynowe, alternator można zregenerować plus nowy pasek, który napędza również inne podzespoły, cewki - muszą być sprawne - żadne tam używki, regulator napięcia podobnie jak cewki. Układ wydechowy powinien być szczelny. Ogumienie - im szersze tym większy opór toczenia czyli większy wir w baku. Moim zdaniem szerokość opony 205 to max. To chyba tyle...

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Koszty utrzymania
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5