Szukaj

Chrysler 300C I Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 2006 Chrysler 300C

39 900 PLN
Chrysler
300C
2006
benzynowy z lpg
340 KM
+48
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2006
Przebieg 89 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 340 KM
Pojemność silnika 5 700 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Złoty
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewane lusterka boczne, Bluetooth, Nawigacja GPS, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Szyberdach, Tempomat, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Ogranicznik prędkości

Informacje o samochodzie

samochód czysty i zadbany przebieg udokumentowany wszystko chodzi bez zarzutu nowa instalacja gazowa zrobione zawieszenie auto nie wymaga wkładu finansowego możliwa zamiana na suva 4x4 możne być diesel

Zapraszam tel 693860007

FAKTURA VAT MARŻA

Możliwość Kredytowania pojazdu od 3 do 84 miesięcy

KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ-2%

Ogłoszenie ma charakter informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego); nie stanowi natomiast oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. W celu sprawdzenia zgodności oferty oraz uzyskania wszelkich informacji prosimy o kontakt : 693 - wyświetl numer -

-

Identyfikator:AKL16G8PA

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,3 s
Średnie spalanie
12,3 l/100 km
Długość
5 015 mm
Szerokość
1 880 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
20,2
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Chrysler 300C I
Witam serdecznie, ludzie śmieszą mnie te wasze raporty o spalaniu auta mającego 340 KM. na poziomie 10-14l, szkoda że jeszcze nie dodacie wody :-) Jestem posiadaczem tegoż auta od ponad 3 lat, z jednostką 5.7 i powiem szczerze że rzadko zanotowywuje spadek spalania poniżej 20l.,faktem jest to że lubię dynamiczną jazdę, ale nie piszczę gumami na każdych światłach...raz pożyczyłem Ojcu ( 72l.) autko i wtedy spalanie spadło do 16.7l. ale mój Ojciec nie wiem czy kiedykolwiek w życiu przekroczył 100 KM/h :-) Dodam że na aucie mam założone felgi 22" ale uważam że to aż tak diametralnego wpływu raczej nie ma na zużycie paliwa w aucie o takiej mocy...Pomimo wszystko szczerze polecam autko,nigdy nie miałem samochodu powyżej roku, tego mam ponad 3 lata i nadal jestem w nim zakochany :-)
13,1
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Chrysler 300C I
Auto ma przejechane ok. 80.000km. Na długich trasach przy spokojnej jeździe - ok. 100 km/h odłącza 4 cylindry i autko "płynie" spalając ok. 8-9 litrów gazu (zależy jaki GAZ się trafi). Jeżeli chodzi o ostrą jazdę - a w zasadzie po to się kupuje silnik HEMI - to na polskich drogach, jadąc średnio z prędkością ok. 100-120km/h - z przyspieszeniami przy wyprzedzaniu do 140 albo - jak się trafi frajer w golfie turbo, próbujący się ścigać - do 180 czy do 200km/h i z zagrzewaniem hamulców - autko spala ok. 14 litrów gazu. Natomiast w mieście jest katastrofa! Co chwilę gazując, hamując i stojąc w korkach, mimo odłączanych 4 cylindrów, auto spala nawet do 22 litrów gazu. Wiem, że to raport spalania, ale napiszę coś jeszcze :) Nie wiem jak to jest z tymi danymi technicznymi, ale ścigałem się na prostym odcinku (ok. ćwierć kilometra) z następującymi samochodami: Audi A8 4.2, BMW 535i, Lexus LS460 i żaden nie miał podskoku. Ale było kilku lepszych - m.in. Mercedes ML63 AMG, Lexus LS600hl i Infiniti FX50 :)
13,0
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Chrysler 300C I
Jak na auto tego kalibru, z takim silnikiem są naprawdę śmiesznie małe pod warunkiem, że ktoś nie ma zwyżek w ubezpieczalni. Ceny części zamiennych kształtują się na umiarkowanym poziomie cenowym - plusem jest duży wybór zamienników, jak i używanych elementów.

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Chrysler przeprowadzone przez Euro NCAP.
Chrysler 300C