Szukaj

Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 2010 CITROEN C5 SEDAN COMFORT 2.0D 140KM 2010r

24 500 PLN
Citroen
C5
2010
diesel
140 KM
+48
Jasło (woj. podkarpackie)
Rocznik 2010
Przebieg 208 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Citroën C5 Confort 208 000 km, 2010r Cena 24 500 PLN Do negocjacji

Zawieszenie hydro-pneumatyczne

Abs, Esp, Klimatyzacja, Komputer, Tempomat, Gps- Nawigacja, 8x Poduszki powietrzne, Imobilajzer, Elektryczne szyby -lusterka- podgrzewane, Czujniki parkowania, Czujniki deszczu - świateł, Halogeny, Regulacja kierownicy-świateł, Centralny zamek, Składana tylna kanapa, Światła przeciwmgielne, regulacja kierownicy -świateł, Regulacja foteli ,Samochód serwisowany. Stan techniczny i lakierniczy bardzo dobry. Przygotowany do rejestracji-opłacony.

GWARANCJA NA ZAKUPIONY SAMOCHÓD !

Od kilkunastu lat sprzedajemy auta sprowadzone wyłącznie z Unii Europejskiej.

Znając stan i pochodzenie samochodu oraz opierając się na wieloletnim doświadczeniu możemy udzielić 3 lub 12 miesięcznej gwarancji w formie pisemnej.

Zapraszamy klientów, którzy zamierzają nabyć sprawny i pewny samochód.

Możliwość zakupu z 3-miesięczną lub 12-miesięczną gwarancją VIP GWARANT, która obejmuje wszystkie usterki techniczne (związane z gwarancją) wynikłe po nabyciu pojazdu:

- jednostkę napędową - silnik,

- skrzynię biegów manualną,

- skrzynię biegów automatyczną,

- zawieszenie - amortyzatory, sprężyny itp.

- mechanizmy różnicowe,

- paski rozrządu,

- wały pędne,

- obudowy - skrzyni biegów, silników, mostów, miski olejowej itd.

- diagnostykę komputerową,

Naprawa i wszystkie części w okresie gwarancji usuwane będą BEZPŁATNIE.

Dodatkowo każde auto objęte:

- gwarancją legalności pochodzenia,

- gwarancją bezwypadkowości,

- gwarancja oryginalności przebiegu

Pełna oferta i warunki gwarancji w biurze komisu AUTOKASPER, Jasło, ul. Towarowa 30 lub pod nr tel. 606-609-235 e-mail: andikuchta@wp.pl

www.autokasper.pl

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
204 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
4 779 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
5,9
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Citroen C5 III
Przebieg 228 tys. Wymiany - tuleje w przednich wahaczach, komplet napędu rozrządu, tarcze przód, 2x klocki, palniki ksenon, pióra wycieraczek co roku. Wymiany oleju co 15 tys, a nie 30 jak w instrukcji i stale zalecany przez producenta olej. FAP zanieczyszczony do poziomu 30 procent. To wszystko. Zużycie paliwa 5,6 komputerowe od czasu wymiany akumulatora czyli ok 5 lat. Tankuję po przejechaniu ok 1000 km i do baku wchodzi ok 50 lub nieco więcej litrów paliwa więc zużycie faktyczne nie przekracza zazwyczaj 5,5 l/100km. Z uwagi na fakt, że C5III to raczej wieloryb, a nie sportowiec więc jeżdżę bez szaleństwa, raczej spokojnie w trybie wyznaczanym przez samochodowy ruch lecz nigdy jako "hamulcowy". Ponad połowę swego przebiegu samochód przejechał na kołach 18/245/40. Takie koła były w nowym. Postanowiłem jednak wymienić ja na standardowe 17/225/55 i tak komfort jak i zużycie paliwa uległy poprawie. Na trasie w Alpy jadąc w dwa samochody C5III Sedan -140 kM zużył 4,7 litra na całej trasie tam i z powrotem. Prędkość podróżna, z uwagi na bagażnik na drugiej C5III lecz w kombi, rzadko przekraczała 130 km/h. C5III Tourer 2,0 hdi 165KM z bagażnikiem zużył na tej samej trasie 6,7 l/100km. Jedyne problemy z elektroniką, to wariujący czasem system automatycznego sterowania wycieraczek. Potrafią czasem przy lekkiej mżawce wejść w trym maksymalnego tempa. Po wyłączeniu trybu automatycznego wszystko pracuje normalnie. Problem nierozwiązany od około 100 tys km. Samochód jest w rodzinie używany jest głównie jako wyjazdowy. Do kręcenia się "wokół komina" służą dwa inne. Minusy - brak sensownego miejsca na kubek z kawą. Jak dla mnie, to również zbyt lekko pracujący układ kierowniczy. Wystające "rogi" siedzisk z przodu w wersji z "półskórami" skutkiem czego w ich okolicach pojawiły się obecnie mikropęknięcia skóry. Moim zdaniem lepsze są pełne skóry z wentylacją. Kiepskie jest również dojście do ewentualnej wymiany żarówek oświetlenia dziennego. Plusy - wygoda podróżowania, ekonomika oraz praktyczność regulowanego prześwitu. Wysokie krawężniki niestraszne...
7,9
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Citroen C5 III
1.6 THP miał w założeniu palić o 20% mniej niż wycofywany 2.0. jak na razie jeżdząc ekonomicznie (wskazania komputera sugerującego optymalne przełożenia skrzyni biegów) mam spalanie na poziomie 7,9 l/100 km i nie byłoby to złe gdyby nie fakt że auto ma bak 70 l, a przjeżdżam na nim ok 670 km więc każdy kto zna choć trochę matematykę widzi że wksazania sa nieprzwdziwe. pewnie ma to związek z brakiem pomiaru spalana do 30 km/h ale jeśli tak to samochód pali 10 - 11 l/100km gdzie ja poruszam sie w 90% poza miastem! w serwisie sugerują ze to przez pogode i docieranie sie auta. zobaczymy, ale póki co niepokoje sie bo liczyłem na zasiego ok 850 km na jednym baku:( z powyższych powodów podane poniżej parametry spalania moim zdaniem nie sa prawdziwe (wg komputera).
5,2
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Citroen C5 III
Staram się jeździć płynnie, chociaż nie sennie. Robię głównie trasy z 20% miasta. Wskazania komputerowe są niższe od rzeczywistego o około 0,5l. Spalanie podałem w średnich warunkach atmosferycznych przy średnio działającej klimie. Na trasie nie przekraczam z reguły 2500 obrótów(130), a bardziej trzymam się 2000, tj. np. na szóstce 108 km.

Zalety

+ Karoseria + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C5