Szukaj

Citroen Saxo 1.1 i 54KM 1997 Citroen Saxo Citroen Saxo 1.1 SX

1 200 PLN
Citroen
Saxo
1997
benzynowy
54 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 1997
Przebieg 118 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 54 KM
Pojemność silnika 1 124 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny kolor
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy

Informacje o samochodzie

Citroen Saxo Citroen Saxo 1.1 SX

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
162 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,3 s
Średnie spalanie
6,7 l/100 km
Długość
3 718 mm
Szerokość
1 595 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
6,8
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 54KM 40kW
Przy jeździe "na emeryta" 80km/h na trasie spali ok.5,5L/100km. W mieście przy starcie z każdych świateł nie bierze więcej niż 6.5-6.7L/100km,przy czym nie duszę go na piątce i 1500obr przy 50-60km/h, zawsze czwórka i 2000obr. Na autostradzie przy wykorzystaniu miażdżącej mocy 54 patatajków, po wciśnięciu gazu do dechy po jakichś 15minutach jazdy z górki można uzyskać 175km/h, długotrwała jazda z v-max może prowadzić do uszkodzenia słuchu bo silnik wyje jak mohery w autobusie. Za to we wnętrzu samochodu jest tyle miejsca,że można robić fikołki HE HE HE a prawda jest taka, że po 2 tygodniach jazdy do pracy można dostać klaustrofobii. Ogólnie polecam ale raczej tylko dla wytrwałych, kupcie coś większego COKOLWIEK WIĘKSZEGO.
6,0
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 54KM 40kW
W lato w mieście pali 6, w zime 7. Tak jeżdżę do pracy, 25 km, 100km kosztuje mnie w zime 40zł a w lato 35 nawet mniej. Żre go korozja, ale tak to spoko, części są tanie a robiąc wszystko u znajomego możesz naprawde tanio go utrzymać. Tylko nie kupujcie takiego co żre go już korozja :D Belka tylnia daje dupy co kilka lat. Pozdro
5,0
Citroen Saxo
Hatchback 1.1 i 54KM 40kW
Paliwo extra bo naprawde malo pali, a w trasie to juz znikome ilosci, co do napraw to naprawialem tylko tlumik(nie liczac kolizji drogowych) z tego co pamietam to tlumik nie byl drogi, ale czesci karoseryjne to juz poezja, za maske, blotnik, przednia lamp

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen Saxo