Szukaj

Citroen Xsara II Hatchback 1.6 i 16V 109KM 2002 Citroen Xsara Benzyna gaz Klimatyzacja Elektry...

3 900 PLN
Citroen
Xsara
2002
benzynowy z lpg
110 KM
+48
wągrowiec (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2002
Przebieg 347 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 587 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Xsara sprawna technicznie z instalacją gazową

-Klimatyzacja

-Komputer pokładowy

-Instalacja LPG

-Elektryczne szyby

-Elektryczne lusterka

Płatność: gotówka, przelew oraz płatność kartą

Każdym zakupionym w naszej firmie samochodem istnieje możliwość powrotu na kołach. Klient otrzymuje od nas komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji (akcyza, badanie techniczne, tłumaczenia dokumentów).

Każdy kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

Na wszystkie samochody wystawiamy fakturę VAT-Marża, bądź jeśli jest taka możliwość wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.

-Możliwość zamiany lub przyjęcia samochodu w rozliczeniu.

-Możliwość sprawdzenia samochodu w niezależnym serwisie bądź ASO.

-Można również przyjechać ze swoim zaufanym mechanikiem, któremu również udostępnimy nasze stanowisko mechaniczne.

-Możliwość darmowego obliczenia składki OC/AC posiadamy wszystkie towarzystwa.

-Odkupimy również państwa samochód za gotówkę.

Możliwość kredytowania oraz leasingu.

- Finansowanie pojazdów bez względu na rocznik samochodu

- dla prowadzących działalność bez dokumentów finansowych

- decyzja o przyznaniu finansowania w 1 godzinę

- formalności związane z zakupem ratalnym załatwiamy również przez internet

- kredyt samochodowy do 10 lat

- leasing do 7 lat

- zapewniamy finansowanie dla wszystkich

telefon w sprawach finansowania 697498645

Wybierz samochód objęty dodatkową przedłużoną Gwarancją i ZYSKAJ:

darmową aplikację iHelp® do zgłaszania awarii 24/7 również w dni wolne

całodobową obsługę oraz bezpłatny assistance na terenie całej Polski

bezgotówkowe naprawy w sieci współpracujących warsztatów

samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

Gwarancja GetHelp to:

Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce

Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii

Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów

Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku

Wybierz samochód z Gwarancją GetHelp , którą poleca 98% Klientów i zyskaj:

Całodobową obsługę 24 godziny na dobę

Spokój dzięki szybkiemu holowaniu do warsztatu

Bezpieczeństwo finansowe dzięki darmowym naprawom

Wygodę, którą zapewnia samochód zastępczy na czas naprawy

Do każdego zakupionego u nas samochodu otrzymujesz w cenie wyjściowej 3 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:

Aplikacja mobilna iHelp® - (umożliwiająca całodobowe zgłaszanie awarii 24/7, również w dni wolne)

Naprawy warsztatowe - (pokrycie kosztów diagnozy, zakupu niezbędnych części oraz robocizny)

Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)

Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)

Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)

Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)

Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)

Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)

Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)

Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)

Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)

Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)

Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)

Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)

Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)

Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjki

Szybkie naprawy na drodze

Holowanie do warsztatu

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
6,9 l/100 km
Długość
4 188 mm
Szerokość
1 705 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
7,1
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Citroen Xsara II
Chciałem zaznaczyć "źle" ale jednak może nie jest aż tak fatalnie. Drobiazgi jak klocki hamulcowe, typowe elementy zawieszenia, płyny czy żarówki kosztują standardowo. Zabawa zaczyna się gdy potrzeba nabyć coś typowego do Xsary. Nowe oryginalne reflektory to koszt ~750 zł. Za sztukę. Ogólny obraz wydatków na auto psują także denerwujące drobiazgi jak zaśniedziałe styki, wypalona żarówka do której dostęp jest typowo francuski, urwana linka ręcznego czy tym podobne. Niby nic takiego ale ziarnko do ziarnka i z portfela ubywa spora kwota. Pominę drobną rzecz jaką jest brak wsparcia firmy Citroen dla starszych aut ("do Xsary? Takim starociem pan jeździ? C4 niech sobie pan kupi to będą części". Kupię. Ale nie Citroena). Nie interesuje mnie "zdobywanie" części. Idąc do sklepu motoryzacyjnego chcę mieć możliwość zakupu danej rzeczy właśnie teraz, a nie "znajomy szwagra kolegi syna może sprowadzić za trzy miesiące". Koszty utrzymania są windowane przez nietypowy i drogi rozmiar opon (195/55/15).
6,8
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Citroen Xsara II
Auto leciwe to i naprawy tanie. Części dostępne bez problemu, wiele pasuje od Peugeota 306 jako, że są to bliźniacze konstrukcje. Jednak wbrew obiegowej opinii samochód nie należy do szczególnie awaryjnych. Należy zwracać uwagę na stan tylnej belki i nie bagatelizować pierwszych objawów zużycia gdyż zaniedbanie tego generuje już wyższe koszty. Figle czasami płata (choć także rzadko) elektronika na pokładzie Cytrynki. U siebie wymieniłem kable wysokiego napięcia, naprawiłem centralny zamek i przełącznik kierunkowskazów. W zasadzie tyle z poważnych awarii. Samochód nigdy nie wracał do domu ani nie jechał do mechanika na lawecie. Jadąc Xsarą w długą trasę nie mamy się czego obawiać. Mam do czynienia z wieloma autami i szczerze przyznam, że to opisywane sprawia najmniej kłopotów. Spalanie w miecie oscyluje w granicach 8 - 8,5 litra na 100 kilometrów. Na trasie zejście do poziomu 6L/100 nie jest wyczynem. Rekord minimalnego zużycia paliwa na 450 kilometrowej trasie to 5.1 i nie była to jazda w stylu emeryta w kapeluszu.
9,3
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Citroen Xsara II
Instalacja LPG "Dream", warto dobrze podregulować. Jako, że używam samochodu głównie do dojazdów do pracy to w zimę zdarza się, że gaz włącza się już na parkingu końcowym :/. Warto IMO patrzeć na obroty (oczywiście z zachowaniem rozsądku na drodze i uwzględnieniem sytuacji), gnanie na trasie 120KM/h i trzymanie obrotów przy 3000 rpm potrafi ustawić spalanie w okolicach 9L :/ Z drugiej strony wleczenie 90ką z 2000 rpm zmniejszy spalanie do 7-8. W tej chwili trenuję skuteczne hamowanie silnikiem i nie przeciąganie biegów - udało mi się uzyskać 8,8L/100 (cały czas mowa o LPG) w 100% w mieście - nice :)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen Xsara