Szukaj

Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 2021 Dacia Duster 1.0

75 100 PLN
Dacia
Duster
2021
benzynowy
100 KM
Rocznik 2021
Przebieg 10 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor inny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

DACIA DUSTER 1.0

——————————————————————————————————————————————————

AUTO SANOK. - firma z 30-letnim doświadczeniem i tradycją w branży motoryzacyjnej oferuje do sprzedaży:

——————————————————————————————————————————————————

Marka : DACIA DUSTER

Wersja : PRESTIGE 1.0 TCe 100 LPG f.2

Cena katalogowa 75.100 ZŁ

WERSJA DEMONSTRACYJNA - auto dostępne po 20.11.2021 - możliwość wcześniejszej rezerwacji——————————————————————————————————————————————————

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

- Lakier metalizowany Pomarańczowy Arizona

- System Multiview Camer

- Pakiet Keyless Entry

- Fotele przednie podgrzewane

——————————————————————————————————————————————————

Wygląd

relingi dachowe w kolorze ciemnego metalu

obręcze kół ze stopu metali lekkich 17"

szyby tylne przyciemniane

wzór felgi ze stopu metali lekkich 17" - Tergan

——————————————————————————————————————————————————

Multimedia

mapa Europy Wschodniej - wersja podstawowa

system Multiview Camera

komunikaty w języku polskim

funkcja replikacji telefonu komórkowego

Media Nav

——————————————————————————————————————————————————

KOMFORT I WNĘTRZE

Pakiet KEYLESS ENTRY

tapicerka materiałowa

centralny zamek

szyby tylne regulowane elektrycznie

szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy

fotele przednie podgrzewane

oparcie tylnej kanapy składane w układzie 1/3-2/3

zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi

kierownica i gałka dźwigni biegów pokryte skórą ekologiczną

kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości

nawiew powietrza na tylną kanapę

Konsola centralna ze schowkiem i regulowanym podłokietnikiem

fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego

——————————————————————————————————————————————————

WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE

automatycznie włączane światła

lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane ręcznie

światła przeciwmgłowe

światła do jazdy dziennej LED

——————————————————————————————————————————————————

PROWADZENIE POJAZDU

komputer pokładowy

kryterium techniczne dotyczące pasów

tryb ECO

system wspomagania parkowania tyłem

opony letnie o niskim oporze toczenia "Green Tires"

wskaźnik zmiany biegów

——————————————————————————————————————————————————

OGRZEWANIE I WENTYLACJA

klimatyzacja automatyczna

——————————————————————————————————————————————————

BEZPIECZEŃSTWO

ABS

układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)

czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu

przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości

poduszki przednie boczne i kurtynowe

system monitorowania martwego pola (BSW)

ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA

system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu

zestaw do naprawy uszkodzenia opony

regulator-ogranicznik prędkości

system kontroli ciśnienia w oponach

tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa

——————————————————————————————————————————————————

Elementy Personalizacji Zewnętrznej

osłona podwozia z przodu i z tyłu w kolorze chrom satynowy

——————————————————————————————————————————————————

* Samochody są zawsze w pełni przygotowane do rejestracji oraz do ostatecznego wydania pojazdu

* Wystawiamy fakturę VAT zwalniającą kupującego z opłat skarbowych

* Całkowity koszt rejestracji to zaledwie 200zł (możliwość rejestracji pojazdu z up. Klienta)

* Udzielamy wysokich rabatów na samochody z wyprzedaży rocznika oraz nowe z danego rocznika

* Zapewniamy promocyjne ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC/NW/Assistance

* Współpracujemy z najlepszymi instytucjami finansującymi zakup samochodów na preferencyjnych warunkach

i procedurach uproszczonych

* Pomagamy w załatwieniu Kredytów, Leasingów i Refinansowania

* Niskie oprocentowanie

* Bez wpłaty własnej

* Bez zaświadczeń

* Minimum formalności

* Również bez BIK i KRD

* Decyzja w sprawie przyznania kredytu lub leasingu w zaledwie 1h

* Możliwość płatności gotówką, kartą, przelewem bez przywożenia gotówki

* Przyjmujemy samochody w rozliczeniu po aktualnych cenach rynkowych

* Formalności od rę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
174 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,0 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
4 341 mm
Szerokość
1 804 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
10,6
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dacia Duster II
Posiadam Dustera 6-biegowego ( odebrany z salonu w kwietniu - przejechane +12 000 km). Mieszkam pod Warszawą i codziennie jadę pewien odcinek drogą ekspresową(20-40km dziennie) do Warszawy NIe wiem jak ludzie wyrabiają spalanie na poziomie 9l ( chyba, że jadą po 80-90km/h) Robiłem test i przy jeździe stałej przy prędkości 120km/h spalanie waha się +/- 11l / 100km Jeżdżę bez trybu eco , jazda dynamiczna, lecz nie brawurowa. Po przejechanie ponad 12k kilometrów i nie raz jeżdżąc na benzynie pare km ( gdy gaz się skończył) nadal nie musiałem tankować benzyny więc spalanie jest w 100% gaz praktycznie.
8,8
Liczba komentarzy: 1
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dacia Duster II
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.
8,8
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dacia Duster II
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Widoczność

Wady

- Całokształt - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster