Szukaj

Dacia Duster II 2020 Dacia Duster 1.0 TCe, Salon Polska, 1. Właściciel

51 999 PLN
Dacia
Duster
2020
benzynowy z lpg
91 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2020
Przebieg 98 702 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 91 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ASR (kontrola trakcji), Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Isofix, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby tylne, Elektryczne szyby przednie, Wielofunkcyjna kierownica, MP3, Gniazdo SD, Bluetooth, Nawigacja GPS, CD, Gniazdo USB, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Ogranicznik prędkości, Tempomat

3,2
~Ksaweryy
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Wersja extreme, maksymalnie doposażona. Myślę, że po 3 latach użytkowania i przejechaniu 80 tys w różnych warunkach mogę w końcu się wypowiedzieć. Staram się być obiektywny. Wiem, że to nie jest najdroższe auto w segmencie, a wręcz należy do tych budżetowych. Ale nie wszystko można usprawiedliwiać ceną. W zamian za niską cenę mamy kompromisy w postaci chociażby kiepskiej jakości wnętrza, multimediów, foteli i ogólnego wykończenia samochodu....
Dodane 3 miesiące temu
4,4
~Kinia
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Dobre auto za dobre pieniądze. Ma drobne bolączki ale nigdy nie zawiodło w trakcie użytkowania. Kompromis między jakością a ceną. Właściwości jezdne dobre mimo dużego nadwozia i prześwitu. Wyjedzie z błota i śniegu z którego inne auta nie dadzą rady, lecz w trudniejszy teren się nie nadaje (przynajmniej bez 4wd). Środek w polifcie całkiem przyjemny, choć delikatny i podatny na uszkodzenia. Wygodne fotele nawet na dłuższe trasy. Niestety gama...
Dodane 6 miesięcy temu
1,4
~Kierowca
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Wyrób samochodopodobny, ergonomia na poziomie aut z lat 80-tych. Obskurna deska rozdzielcza z kiepską ergonomią. Polonez przy tym to szczyt luksusu, komfort jazdy odstaje od aut europejskich, nawet golf v z 2004 roku oferuje znacznie wyższy komfort jazdy, nie mówiąc o silniku, który jest mułowaty i głośny. Nie wiem skąd się bierze popularność tego auta, które jest toporne, paliwożerne, nadsterowne, kiepsko się prowadzi, nie daje żadnej...
Dodane 8 miesięcy temu

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów