Szukaj

Ford Focus III Sedan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 2018 Trend Edition

63 900 PLN
Ford
Focus
2018
benzynowy
100 KM
OMC Motors - Warszawa
Warszawa, Krasnobrodzka 5
Rocznik 2018
Przebieg 10 700 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Kolor srebrny
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: M84502


Dodatkowe informacje:

Link do wyposażenia standardowego w wersji Trend Edition:
https://indd.adobe.com/view/3e6850f4-324c-4996-b3d3-c81f7a9fe786?fmccmp=other:nwp:bro:overlay::view%20interactive%20brochure:

Wybrane opcje montowane fabrycznie poza standardem wersji Trend Edition:

* Lakier metalizowany Moondust Silver

* Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury

* Koło zapasowe pełnowymiarowe

* Tapicerka materiałowa Foundry, w ciemnej tonacji z szarymi przeszyciami

 * dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia,

* Pakiet Winter
- przednia szyba podgrzewana (Quickclear),
- podgrzewane przednie fotele
- podgrzewana kierownica


Bezpieczeństwo:

Przednie, czołowe poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera), Poduszka powietrzna kierowcy, Kolumna kierownicy – załamująca się przy zderzeniu czołowym, Kurtynowe poduszki powietrzne, Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, System ISOFIX, ABS, EBA, TPMS, ESC, ASR, Pre-Collision Assist , Immobilizer, System kontroli cisnienia w oponach, Sygnalizacja niezapiętych pasów, Funkcja wzywania pomocy, Dojazdowe koło zapasowe


Nadwozie:

16" felgi ze stopów metali lekkich, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą, Kierownica pokryta skórą, Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40, Tapicerka materiałowa, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera


Technologia:

Radio fabryczne, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, Zestaw głośnomówiący Bluetooth

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
4,0
~Paweł
Kombi Facelifting 1.5 TDCi 120KM 88kW
Ford Focus III
Samochód ( jakość wykonania, wrażenia z każdy, bezpieczeństwo )adekwatny do ceny zakupu 75 tys zlotych. Silnik nigdy nie zawiódł. Odpala na dotyk nawet w przy -20. Minusy: Pare razy zaciął się sync 3, wycieraczki przednie nie wyrabiały przy intensywnym deszczu, klimatyzacja i ogrzewanie absolutnie nie wydolne, w 18 letnim seicento zdecydowanie lepiej działały, po 56 tys km zaczął piszczeć autohold przy ruszaniu. Plusy: wysoka kultura jazdy,...
4,4
~paweł_walter
Sedan Facelifting 2.0 Ti-VCT 160KM 118kW
Ford Focus III
Autko Ford Focus III FL HB użytkuje od niedawna i wiem jak ciężko znaleźć coś o nim na Polskich forach. Postanowiłem więc podzielić się z wami tym co udało mi się ustalić. Sprzedawane egzemplarze z tym silnikiem 2.0 Ti-VCT 160KM 118kW pochodzą z USA lub z Kanady. Na tamten rynek wychodziły przeważnie z takim silnikiem, chyba że wersja ST lub RS wtedy mamy turbodoładowany. Na otomoto głównie można znaleźć Focusy z 2.0 Ti-VCT 160KM 118kW w...
4,5
~Koziel
Sedan Facelifting 1.6 Ti-VCT 105KM 77kW
Ford Focus III
Ciężko cokolwiek powiedzieć złego - ot, "dobry poprawny samochód". Ma wszystko czego potrzeba, klasyczną linię... momentami taki trochę za spokojny, nieco nijaki... Nie ma jakiś większych wad (poza silnikiem, który jest za słaby), reszta ok. Taki przeciętniak. Ładnie się prezentuje, wygodnie się nim jeździ... Jazda na drogach krajowych jest wygodna, w mieście nawet nawet (choć akurat doskiwera brak czujników parkowania), za to na trasach...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus