Szukaj

Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 2010 Ford S-Max

27 900 PLN
Ford
S-Max
2010
diesel
140 KM
Rocznik 2010
Przebieg 218 051 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czarny perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

FORD S-MAX

Auto Centrum

Dealer samochodów używanych

Działający na rynku od 2001 roku. Zapewniając miłą atmosferę, fachową i profesjonalną obsługę !!! Długoletnia obecność na rynku zezwala nam nazwać się doświadczonym i zorientowanym na potrzeby klienta sprzedawcą samochodów używanych

FORD S MAX DIESEL 2010

AUTO W BARDZO DOBRYM STANIE TECHNICZNYM I WIZUALNYM

WNĘTRZE POJAZDU BARDZO ZADBANE NIE POSIADA ŚLADÓW UŻYTKOWANIA

KLIMATYZACJA

KIEROWNICA WIELOFUNKCYJNA

PODGRZEWANE FOTELE

Gorąco polecamy. Zapraszamy na jazdy próbne

Oferowany przez nas samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym jak również wizualnym. Silnik – skrzynia i inne podzespoły działają bardzo dobrze. Niezawodna jednostka diesel

Oferowane przez nas auta są zawsze precyzyjnie sprawdzone pod kątem technicznym jak również formalno prawnym.Kupując u nas samochód maja Państwo zapewnione bezpieczeństwo przy zawieraniu transakcji. Wystawiamy fakturę, wpiszemy stan licznika kilometrów. Naszym klientom umożliwiamy sprawdzenie auta przed zakupem w dowolnej stacji diagnostycznej jak również w ASO. Mają Państwo również możliwość wykupienia dodatkowej 3/6 lub 12 miesięcznej pisemnej gwarancji technicznej na samochód. W profesjonalnej firmie Vip – Gwarant Service lub Get Help

Chcą pańswto kupić nowe auto a nie mają co zrobić z obecnym? Dla nas to nie problem. Weźmiemy je w rozliczeniu lub przyjmiemy

w komis na bezpłatną umowę komisową. Doradzimy, pomożemy, wynegocjujemy dobrą ceną

Możliwość kupienia auta na raty oraz w formie Leasingu

W ofercie posiadamy szeroki pakiet kredytów i Leasingu

Wszelkie informacji udziela doradca finansowy

------KREDYTY -----

Pani Żaneta Adamowicz

nr. telefonu :

Odwiedź nas przekonasz się, że warto

Zapraszamy serdecznie do kontaktu lub odwiedzin

Auto centrum

Zieleniewo ul. Długa 1

73-108 Kobylanka

Telefon :

Godziny Otwarcia :

Pn-pt : 9:00 – 18:00

Sobota : 10:00- 16:00

Niedziela : 10:00-15:00

Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia oferty

Ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl

art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
193 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,6 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 768 mm
Szerokość
1 884 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
6,6
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ford S-Max I
Nie wiem Panowie jak wam. Ja mam w mieście 7.2 bez klimy. 7.5 z klimą. Nogę mam ciężką. Czym bardziej dynamicznie jeżdżę to auto mniej pali. Tyle że nie piszę o but i 170km Tylko szybkie przyspieszanie. Spalanie u mnie: 7.5 l na 100 km w cyklu tylko miejski z kłócą 5.9 l w trasie głównie odrobinę miasta. Nie jechałem więcej niż 200km autostradą więc nie wiem ile to zje. Z napraw. Uszczelniałem wtryski, wymiana powrotów wtrysków Plus uszczelnienie nowe pokrywy zaworów. Dziwnym trafem turbo przestało działać nie łączyło na kostce sterowania turbiną. Padła wiązka od sterowania sprężarka klimy zapłaciłem 160zl za naprawę. Wymiana chłodnicy klimy. Teraz tłucze mi sie prawdopodobnie łańcuch rozrządu a rzekomo jak robiłem rozrząd to Aso stwierdziło że łańcucha sie nie wymienia i teraz rób na nowo rozrząd który zrobiłem 10 000 km wcześniej. Ah szkoda słów pierdóły jak narazie Ale ponad 2 tysiące utopione. Silnik oszczędny Ale problematyczny jak to TDCI. Moc dość spora jak na taką masę i budę. Autko wygodne i zwrotne. Zawieszenie mało trwałe często gubi geometrię. Ogromny Plus auto wygodne. Pakowne, Duże, a mimo to zwrotne. Prowadzi sie fajnie. Jeździ mi sie lepiej tym vanem niż osobówką. Zastanawiał bym się jedynie czy kupię więcej diesla bo niestety coraz gorsze te silniki robią. Jak nie egr do czyszczenia to turbo przeładowane lub nie równo pracuje. Minus często auto szarpie Ale nie zawsze. Dużo osób ma z tym problem blisko 2000 obrotów. Blacha tragiczna. Lubi ją rudą. Ford nigdy nie umiał zabezpieczyć swoich blach dobrze przed rdzą. Mimo wszystko polecam.
6,4
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ford S-Max I
Auto ma świetne osiągi ( jak na swoją wagę ), a przy tym nie pali zbyt dużo. Mój rekord na baku to 1140 km - w proporcjach 70 % trasa- 30% miasto. Na trasie z prędkościami rzędu 110-120 km/h spala mi poniżej 6 l/100, przy 160-170 to ok. 8-8,5 l/100. Mój rekord zużycia paliwa to 4,6 na odcinku 41 km ( wg komputera), ale na dłuższą metę jest to bardzo męczące. Na krótkich dystansach w mieście ( 5-10 km) komputer pokazuje 7,3- 7,7. Ciekawostka - po każdym tankowaniu, średnia na komputerze jest zawsze niższa o 0,3 l. W porównaniu do poprzednich moich aut Alfa 159 1.9 jtdm (150km) i Fiat Croma 1.9 jtd również 150 km Ford pali o około 1-1,5 litra mniej na 100 km.
7,6
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ford S-Max I
Co ciekawe w cyklu mieszanym i miejskim pali mniej niż na trasie. Pewnie się prowadzi i tam, gdzie się da to 180-190 km/h to marszowa prędkość, przy której komputerek nalicza litry coraz chętniej. Na trasie nawet 9-10 litrów jak z boxem pędzisz, co wynika z kształtu autka pewnie. W mieście 7-8 raczej nie przekracza. Ja bardzo rzadko zeruję komputer i liczy mi 7 litrów jako średnie spalanie co miesiąc, dwa. Rozrząd 1200 zł (BOSCH), oryginalny w serwisie 2600. Przegląd, oleje, filtry - 600-800 zł w dobrym warsztacie, w serwisie niewiele więcej.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford S-Max