Szukaj

FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 84KM 1999 Polonez 1.6

FSO
Polonez
1999
benzynowy
84 KM
Rocznik 1999
Przebieg 98 610 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Zielony metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Immobilizer, Wspomaganie kierownicy, Radio niefabryczne

Informacje o samochodzie

POLONEZ 1.6

HYUNDAI

Autoryzowany Dealer P.H.U. Autoczęść sp.j

Polonez Caro Plus

Rok produkcji 1999

Silnik 1.6 GLI 84KM

Kolor: Zielony

Wnętrze w kolorze szarym

Przebieg oryginalny 98.610km

Drugi właściciel w Polsce

Polonez w stanie idealnym. Nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego

OGŁOSZENIE GRZECZNOŚCIOWE

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
158 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
16,5 s
Średnie spalanie
8,0 l/100 km
Długość
4 318 mm
Szerokość
1 650 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
97% 3%
10,7
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez
auto kupiłem niedawno za zarobione w wakacje pieniądze z początku nie bylem zbyt zadowolony z tego zakupu auto niby zadbane od kobitki ale zdaje się ze miała nieco ciężką nogę ale to jest akurat do przeżycia trochę rdzy co jest normalne dla niego no i musiałem zrobić sprzęgło oraz parę drobiazgów przy elektryce + zbiornik paliwa i pompka wrzuciłem instalacje gazową sekwencję przy 90 tyś. bo z takim przebiegiem go kupiłem odpala bezproblemowo poza sytuacją gdy zamarznie akumulator ogólnie nie narzekam jak na Poldka zbiera się nieźle i nie wiem jak komuś ten co prawda ciężki potwór z stosunkowo słabym silnikiem może palić 15l benzyny lub 14 z hakiem gazu dodam że jestem kierowcą od pół roku i mimo tego że czasem przycisnę staram się jeździć oszczędnie gazu ie wziął w zimę więcej jak 12l gdy było ciepło i nie włączałem grzania i tych innych pierdół palił 10-11l gazu benzyny jakieś 9-9,5l nie więcej wybaczcie panowie ale skoro macie takie spalanie to albo macie nieźle pozasyfiane cylindry i świece albo strasznie katujecie te biedne autka do nich trzeba trochę serca i cierpliwości
11,2
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez
Spalanie nie jest małe. Ale jak na poldka mój zachowuje sporą dynamike oczywiście w porównaniu do innych poldków nie AUDI czy BMW. Częśći tanie naprawy też. Lecz z awaryjnością jest już trochę gorzej. psuć to się psuje i to dość często. Teraz wymieniłem uszczelkę pod głowicą i z paroma drobnym rzeczami i planowaniem głowicy wyszło mi 480 zł i mam nadzieję że teraz trochę pojeżdże bez awarii. spalanie w krótkich cyklach miejskich( jazda na zimnym silniku) potrafiło dojść do przeszło 17 L gazu i 16 Pb. Ale po trasie wyniki są zadowalające. Warto też wspomnieć że na benzynce wyciągnąłem ze swojego poldżera blisko 180 km/h. Pozdrawiam wszystkich właścicieli czołgów PRL-u;)
15,5
Liczba komentarzy: 1
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez
Siemanko. Polonez caro + 1.6gsi. Spalnie gazu po miescie przy oszczędnej jezdzie, NIGDY nie zeszło ponizej 14.7l. Ogólnie spalenie gazu tkj w tabelce obok. Spalanie benzyny jest odziwo większe od spalania gazu :( niewiem dlaczego ale przy na prawde bardzo oszczędnej jezdzie... 15 litrów w miescie. Ostatnio wymieniłem zbiornik paliwa, pompke paliwa, paski, filtry, olej w skrzyni, silniku i moscie, okładziny , klocki, zamki w drzwiach , tarcze hamulcowe, świece, rozrusznik, alternator, chłodnice, przewody WN... Ceny częsci stosunkowo niskie. Hmm... przy hamowaniu kierownica sama robi 2 obroty, hamuje tylko lewe koło, mechanicy w ASO po rozebraniu zaciskow itd.. stwierdzili zemozna z tym jezdzić... troche na trasie niedobrze bo na lewy pas przy hamowaniu znosi mocno. Odpalanie rano to koszmar... wstaje specjalnie pol godziny wczesniej zeby rozpocząć ceremonię odpalenia silnika. Pękły mi resory ostatnio też. Samochod ma 118 000 Km przebiegu. Nagrzewnica niedziała. Dzwignia ręcznego wymieniona, ręczny średnio działa... Całe zawieszenie przód wymienione przy 110 000km. Ogólnie jeżdzę promyczkiem, ze względu na duży sentyment do tego auta. Jeżeli chodzi o prowadzenie to przy "dużych" ( dla poloneza) prędkościach na trasie, bardzo sie przechyla :D .. tak usypiająco kołysze. Pzdr.

Zalety

+ Widoczność + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli FSO przeprowadzone przez Euro NCAP.
FSO Polonez