Szukaj

FSO Polonez Caro 1.6 76KM 1992 Polonez Truck Borewicz 1992Rok

29 900 PLN Sprawdź ratę
FSO
Polonez
1992
benzynowy
75 KM
+48
Ząbki (woj. mazowieckie)
Rocznik 1992
Przebieg 22 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia pick-up
Kolor bordowy akryl (niemetalizowany)
Uszkodzony nie
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 2
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Witam. Mam do sprzedania Polonez Truck Borewicz, odrestaurowany, piaskowanie malowanie 90% czesci oryginal, Wiecej informacji pod tel.603-910-110

Auto do obejrzenia w miejscowosci Sieluń /pod Ostrołęką

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
154 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
18,1 s
Średnie spalanie
8,0 l/100 km
Długość
4 318 mm
Szerokość
1 650 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%

Co jeszcze wiemy o FSO Polonez

9,3
Caro 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Auto użytkuję od 2002r. Jestem jego drugim włascicielem w przeciągu tylu lat. Jak go mam i poruszam się nim w każdą porę roku to wręcz super auto nigdy mnie nie zawiodło z nieznanych przyczyn... Tylko raz miałem poważną usterkę przez mój błąd!!! bo wstawiłem akumulator z odwrotna polaryzacją moje niedopatrzenie i tak podłączyłem moja głupota, a co za tym idzie spaliłem diody na alternatorze... Wszyscy ludzie co gadają jakies bzdury, ze pali dużo to jakieś wyssane z palca bo jaką nogę masz to tyle spali taka jest prawda, a jak umiesz człeku jeden z drugim operować "gazem" i masz do tego wyważone koła+odpowiednio napompowane to auto bardzo ekonomiczne. Dane z zeszłego roku bo pojechałem na mazury i spalanie w 4!!! osoby+cały bagażnik załadowany i tylna półka, a nawet troche w samochodzie na tylnej kanapie z jazdą w przedziale 90-110km/h to samochód skonsumował 7 litrów gazu na 100km!!! Co prawda o samochód dbam i wymieniam płyny do tego sam przeprowadzam diagnostykę oraz reperuję silnik po swojemu nie oddam mechanikom bo to %6$%^& :) Sam wymieniłem już dwa razy uszczelkę pod głowicą (NIE BYŁA WYDMUCHANA ZANZACZAM) sam zregenerowałem hydropopychacze sam robiłem zawory ;) sam wymieniałem sprzęgło ;) wymieniałem wszystko za wczasu nim padło bo taka prawda jak dbasz tak masz ;) Efekty tego mam po dzień dzisiejszy i to od 12 lat!!! AUTO nigdy nie odmówiło współpracy czy to było -30 czy +30 zawsze zapaliło zawsze dowiozło mnie to auto do celu. Drodzy użytkownicy bo zamiast wypicia kilku piw w piątek po robocie czy w sobotę to można przenzaczyć na proste prace i nawet samochód nie rdzewieje bo sam go zabezpieczyłem starymi metodami smar+olej przepracowany+wiórki i o dziwo działa... Zamiast narzekać jakie to złe jak dużo pali troche roboty własnej i auto śmiga!!! EFEKT murowany nawet dla laika
10,0
Caro 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Jeśli chodzi o miasto to poldek bardzo lubi pic. Szczególnie zimą - stąd ta 13-stka. Przy robieniu krótkich przebiegów na mieście (nie zdąży się zagrzac itd), niskiej temperaturze - tyle spali. Jeżeli chodzi o trasę to spalanie dobre - 9 litrów licząc prędkośc tak 100 - 110km/h. Jeżeli chodzi o minusy to słabe wyciszenie auta, słabe zawieszenie i ciut za mało mocy jak na tą masę. Jednak jeśli przyjdzie coś kupic, wymienic to części niekiedy są tańsze niż do składaków wigry. Przykładowo nowa tarcza hamulcowa - 20PLN. Śmiech na sali. Nic tylko lac paliwo i jezdzic. Moj model (85k) ani razu nie zawiodl. Tzn raz pare dni temu - nie wymienilem paska rozrzadu i się rozwalił, ale już hula jak pszczółka. Pozdro dla posiadaczy i koneserów oldschool marki.
7,1
Caro 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
od nowości jeżdze na oleju castrol gtx-2, potem castrol gtx.silnik jest idealnie czysty,co zawsze mówi mi mój mechanik podczas diagnostyki silnika corocznej.obecnie przymierzam sie do zmiany oleju na castrol magnatec półsyntetyczny na zmiane oleju przekładniwego firmy mobil oraz w tylnym moście.ponadtto mam zamiar wlaćzestaw ceramizeró do silnika,skrzyni i tylnego mostu.mam zamiar sprawdzić wtedy najnizsze spalanie poloneza.być może wstawie też magnetyzer do ukladu paliwowego....ale na jego efekty trzeba będzie poczekac kilka miesiecy.to wszystko robie z ciekawości i to takie moje hobby.

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Koszty utrzymania - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli FSO przeprowadzone przez Euro NCAP.
FSO Polonez