Szukaj

Honda Accord VI Coupe 3.0 V6 24V 200KM 1998 Honda Accord 3.0 V6+gaz 1998r AUTOMAT coupe !!!

6 900 PLN
Honda
Accord
1998
benzynowy z lpg
200 KM
+48
Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 1998
Przebieg 336 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 200 KM
Pojemność silnika 3 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia coupe
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni

Informacje o samochodzie

Honda Accord 3.0 V6+gaz 1998 rok

technicznie ok

skrzynia biegów automatyczna

bogate wyposażenie

lakier do drobnych poprawek

6-6-3-6-7-0-0-1-5, 6/0/9/8/3/6/3/8/9, 7\2\0\4\1\5\8\9\4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,0 s
Średnie spalanie
10,8 l/100 km
Długość
4 765 mm
Szerokość
1 785 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
13,0
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Honda Accord VI
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
13,0
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Honda Accord VI
Auto kupiłem w grudniu 2007r. Notuję spalanie od samego momentu zakupu auta aż do dnia dzisiejszego. Auto ma moc więc dużo pali przy dynamicznej jeździe. Ponieważ mało jeżdżę poza miastem, więc spalanie duże. Gdy mam okazję wyjechac na dłuższą trasę wtedy widać, że auto stworzone do długich przebiegów, wtedy nawet dynamiczna jazda nie jest straszna. Najgorzej zimą i krótkie dystanse, wyszło max. 16,4 l/100km. Auto bardzo wygodne, dla mnie inżynieryjne cudo. Jedyny mankament to skrzynia biegów - tylko 4 biegi w automacie i stąd bierze się wysokie spalanie. Kultura pracy silnika to wręcz cudo, gdy przełączy się na "D"rive i bez naciskania na pedał gazu pozwoli się autku "kulać" wtedy to istny meleks, nic nie słychać. Zresztą często w mieście wolno jadąc trzeba uważać, bo ludzie auta po prostu nie słyszą.
10,8
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Honda Accord VI
Mi pali 11,5-13l w mieście przy średniej i dużej dynamice. Trasa 9,5-10 przy 160km/h. Po założeniu LPG jest masakra 18,5l gazu i 1,5l benzyny bez większego względu na rodzaj trasy i styl jazdy, ale raport dam po 2 regulacji, zazwyczaj spada spalanie.

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Accord