Szukaj

Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 1998 Honda Civic 90KM

Honda
Civic
1998
benzynowy
90 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 1998
Przebieg 299 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 396 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Badanie techniczne ważne do 08.05.2020 r. aktualne O.C.

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
176 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,3 s
Średnie spalanie
7,5 l/100 km
Długość
4 180 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
95% 5%
8,4
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Honda Civic VI
hondę mam już 4 lata, w tym czasie przejechałem 70tys wszystko na LPG, aktualny przebieg 280tys i podejrzewam że ok 100 cofnięte najtańsza sekwencja stag wtryski najtańsze valtek od 60tys wg gazowników do wymiany, honda zawsze jako drugie auto w domu jeździmy z żoną pół na pół, auto ciągle dostaje w palnik jestem pełen podziwu że nic się nie psuje, zaraz po za kupie wymieniłem przeguby i kiedyś tylko jeden raz świece filtr powietrza filtry LPG, olej 10w40 zawsze najtańszy lotos albo GM, wymieniany co ok 15-18tys po pierszych 5 tys trzeba dolać pół litra po kolejnych 5-6 tys może jeszcze z litr. przez te 70 tys nie wymieniłem nawet hamulców ani rozrządu - powszedni właściciel twierdził że zmieniał i uwierzyłem. niedawno byłem na przegladzie i wg diagnosty wszystko dalej OK byłem w szoku. mieszkam 10km od miasta jazda pół na pół mozna powiedziec miasto/trasa koła 14, minimalnego spalanie na długiej trasie podane przy przelotowych ok 120 nie miałem okazji nie jeżdze wolniej, na autostradzie przy 160 spaliła ok 12, mam założony kolektor wydechowy od d16z6 czyli 4-2-1 żeliwny i wywalony katalizator, bardzo dużo hamuje silnikiem zauważyłem że mi przy pałowaniu jeżeli tylko pozwalają warunki zmieniając biegi zwykle miedzy 4-6tys pali tyle co żonie która jezdzi 80-90 i nie przekracza 3 tys obrotów, auto ma u mnie dożywocie muszę w końcu zmienić rozrząd bo uwierzyłem poprzedniemu właścicielowi że wymieniał, w zimie pali z pół litra wiecej nie spalając przy tym prawie benzyny bo na lpg przełącza sie przy 18 stopniach, dzięki temu że w układzie chłodzenia jest ok 4 litry płynu przy minus 20 zajmuje to około minuty, rocznie przepalam benzyny może za 100 zł
7,4
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Honda Civic VI
Przed zakupem wydawało mi się, że spalanie na poziomie 6 litrów tym samochodem jest niemożliwe. Przez okres świąteczny zrobiłem ponad 400 km. Byłem mega pozytywnie zaskoczony gdy po zatankowaniu za 100 zł do następnego tankowania zrobiłem 350 km. Dodam, że pomimo młodego wieku nie katuję samochodu, nie wchodzę obrotami na czerwone pole i nie ruszam z piskiem opon. W trasie jedna prędkość (około 90 km/h w porywach do 110). Przez te 400 km zaliczyłem zarówno jazdę po mieście jak i jazdę od miasta do miasta. Opony zimowe, miejscami ślisko więc trzeba było też machać skrzynią. Myślę, że na upartego spalanie zamknęłoby się w 5 litrach gdybym miał jechać cały czas jedną prędkością bez zatrzymywania się np. na światłach.
7,8
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Honda Civic VI
Posiadam sekwencje czwartej generacji regularnie serwisowaną i muszę powiedzieć, że spalanie w tym samochodzie gazu jest bardzo przyzwoite ponieważ średnia z 254 tankowań to tylko 7.9 przy czym jest to jazda mieszana około 50/50. Jeśli biorę pod uwagę jazdę tylko po mieście to 9.1 a najmniejsze spalanie jakie zanotowałem to 200 km trasy jadąc 80 km/h i wtedy wyszło 6.4 :) Natomiast to co jest uporczywe i regularnie wychodzi to falujące obroty i myślę, że nie jest to kwestia instalacji tylko silnika w tych hondach. Jest to szczególnie męczące w zimę bo potrafi samochód zgasnąć. Przejechałem na gazie już ponad 65 tys km i usterkę z regulacją obrotów miałem 3 razy. Tak poza tym cacy. Pozdrawiam.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Civic