Szukaj

Hyundai i30 I Hatchback 1.4 109KM 2009 Hyundai i30 1.4 Classic

Hyundai
i30
2009
benzynowy
109 KM
Rocznik 2009
Przebieg 145 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 396 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor srebrny metalik
Uszkodzony nie
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, kurtyny powietrzne, abs, immobilizer, isofix, elektryczne szyby przednie, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy, cd, gniazdo aux, gniazdo usb, mp3, centralny zamek

Informacje o samochodzie

HYUNDAI I30

1.4 Benzyna + GAZ 109 KM

W skład wyposażenia wchodzą m.in.:

centralny zamek sterowany pilotem

klimatyzacja

wspomaganie kierownicy

komputer pokładowy

elektryczne szyby

ABS

radio CD

poduszki powietrzne

przyciemniane szyby

komplet kluczyków

Samochód z fakturą VAT-marża

Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym oraz atrakcyjnej cenie

Zapraszamy na oględziny.

Możliwość zostawienia swojego samochodu w rozliczeniu.

Powyższe ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawnych.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 245 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
6,8
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Hyundai i30 I
Niewielki silnik w połączeniu z filigranową sylwetką na ogół sprawiają, że samochód pochłania równie mikroskopijne ilości paliwa. Niestety, w przypadku Hyundaia i30 ten utarty schemat się nie sprawdza. Auto jest wprawdzie przestronne i dość wygodnie się prowadzi, ale na trasie bez klimatyzacji, przy średniej prędkości autostradowej 100-120 km/h pochłania około 6.6litrów benzyny. W mieście poruszając się prędkością postrzelonego zająca komputer namiętnie wskazuje nam 7. Szczerze powiedziawszy spodziewałem się dużo lepszych rezultatów patrząc przez pryzmat nowoczesności produkowanych do tego modelu silników. Przy bardziej dynamicznej jeździe ( wyprzedzanie, jazda pod górę, noga w podłogę ) samochodzik potrafi łyknąć nawet ponad 8. Reasumując – nowoczesny design w połączeniu z archaicznym, stetryczałym silnikiem daje mieszankę godną polecenia wyłącznie emerytom i rencistom, których zasobność portfela jest dużo większa niż u przeciętnego Polaka. Ja zdecydowanie nie polecam.
8,8
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Hyundai i30 I
Nie ma żadnej ekonomii, auto jest jak drukarka Lexmarka, tania w zakupie droga w eksploatacji, mam bardzo duże zastrzeżenia co do ekonomii, mam średnie spalanie 9l to o 2l za dużo! nie tak miało być, Hyundai bezczelnie robi ludzi w balona, jedynie diesel jest w miarę ekonomiczny, silniki benzynowe to porażka w tej kwestii. Wszyscy, którzy robią wpisy że auto mało pali to pracownicy Hyundaia zawyrzający notę i takie jest moje zdanie, ten kto ma te auto wychwyci takie wpisy w mgnieniu oka. Cała reszta łyka tą ciemnotę a potem się żałuje ale dalej twierdzi że auto mało pali.
7,7
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Hyundai i30 I
Kupując to auto naczytałem się opinii o autach japońskich, koreańskich na tym portalu, a mogłem kupić inne... Skusiła mnie ogólnie bryła auta, wnętrze, kolor choć ten następny będzie srebrny ;) Auto nie ma tanich części, a co do jej żywotności mam nadzieję że zmienię jeszcze zdanie z upływem czasu jazdy.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30