Szukaj

Hyundai Tucson III SUV 2.0 CRDI 136KM 2016 Hyundai Tucson 136KM

72 900 PLN
Hyundai
Tucson
2016
diesel
136 KM
Rocznik 2016
Przebieg 72 779 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Szczegółowe informacje odnośnie wyposażenia samochodu, 

Samochody oferowane w Salonie Aut Poleasingowych CarNext.com pochodzą tylko z Polskiej Sieci Dealerskiej

Jesteśmy pierwszym właścicielem wszystkich oferowanych samochodów auta posiadają udokumentowany przebieg oraz historię serwisową.

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się pełną ofertą Salonu Aut Poleasingowych CarNext.com.

„Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacja handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, paragraf 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia”

Dodatkowe wyposażenie:

- 6- biegowa skrzynia manualna

- Automatyczna kontrola zjazdu ze stoku

- Kierownica ogrzewana

- Kierownica skórzana

- Kolumna kierownicy regulowana ręcznie

- Podłokietniki - przód

- Touchscreen

- Tylna szyba ogrzewana

- Tylne oparcie składane i dzielone

- Wielofunkcyjny wyświetlacz

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
186 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
4,8 l/100 km
Długość
4 475 mm
Szerokość
1 850 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
6,6
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Hyundai Tucson III
Tucson Style, 2.0 CRDI, 136KM, manual 6-biegów, napęd na jedną oś, koła 19". Autkiem przejechałem 5 tysięcy kilometrów, wiec z czasem wszystko może się lekko jeszcze skorygować - dotychczas, po wjeżdżaniu się w auto spalanie spadło o jakieś 0,2l/100km względem początku użytkowania. Wiadomym jest że każdy swoje chwali, ale faktem jest, że 373Nm momentu dają naprawę frajdę z jazdy mimo że auto jest duże (w porównaniu z Mercedesem B klasą 2.0 CDI którym do tej pory jeździłem). Ocena poziomu spalania na 100km to oczywiście kwestia względna każdego użytkownika bo dla jednego przykładowe 7l/100km to dużo a dla drugiego mało. W każdym razie 19" koła oprócz tego że naprawdę nieźle wyglądają, fajnie się toczą i wzorowo trzymają się drogi również w zakrętach to jednak podbijają spalanie bo szerokość opon 245mm robi swoje. Na zimę mam koła alu 17" sądzę, że spalanie mimo zimowej pory i niższej temperatury może być podobne do prezentowanych powyżej bo jednak guma będzie węższa - 225mm. Z mankamentów to: - trochę brakuje mi zegarka na głównym wyświetlaczu kierowcy, a nie zawsze mam chęć mieć włączony wyświetlacz od NAVi (ten od funkcji navi/radio/media/tel itp.), - licznik jazdy dziennej był użyteczniej rozwiązany w Mercedesie - ale to może być kwestia przyzwyczajenia. Chodzi o to, że licznik dzienny (działający od uruchomienia silnika) kilometrów, spalania i przejechanej trasy jest pokazywany na wyświetlaczu kierowcy przez parę sekund po zgaszeniu auta ale nie mamy do niego dostępu podczas jazdy. Oczywiście zaznaczam, że jest drugi licznik średniego spalania - długoterminowy (nazwijmy go "od tankowania do tankowania") do którego mamy dostęp w każdej chwili, ale jak np. zresetowaliśmy go przy tankowaniu i chcemy sprawdzić ile przejedziemy na baku to brakuje nam drugiego licznika do którego mielibyśmy dostęp (a wystarczyłoby dać normalny dostęp do licznika dziennego). - ostatnia kwestia - którą kolega z innego raportu fajnie nazwał to fakt że Tucson ma "moment zawahania" podczas zmiany biegów, co prawda jest to raczej odczuwalne tylko na niskich biegach, przy powolnych zmianach, ale faktycznie występuje - co prawda szybko się o tym zapomina i po wjężdżeniu się w auto nawet nie zwraca się na to uwagi. Po prostu przy pierwszych jazdach można pomyśleć że z silnikiem coś nie tak. Z drugiej strony daje to przyjemny i bardziej uwypuklony efekt wciśnięcia w fotel przy bardziej dynamicznej jeździe. Ocenę tego należy pozostawić każdemu indywidualnie. Co tu dużo mówić za "Tuksonem" w wersji Style i kołach 19 oko leci:) a że autko pali więcej niż w katalogach (bo pali, no chyba że jedziesz 70-80 to może będzie jakoś tam zbliżone) to no cóż, duża bryła, duży opór powietrza i przy wyższych prędkościach fizyki nie oszukasz, a chyba chodzi żeby mieć także i przyjemność z jazdy. Każdy swoje chwali, więc i ja powiem, że jestem zadowolony...a reszta wyjdzie w praniu. Co nieco o spalaniu: Ogólnie przy dziennym przebiegu 70km (50km trasa ekspresowa + 20 miasto) przy prędkościach 110-120km/100 w trasie, na tempomacie + miasto z lekkimi korkami, dwie osoby bez bagażu, temp 5-15 stopni średnie spalanie wynosi ~6.6l/100 W trasie, pomiary każdorazowo w realnych warunkach, począwszy od zimnego silnika, 2 km droga krajowa, a dalej na odcinku rzędu 50 km ekspresówki (oprócz dwóch pierwszych przykładów): 80km/h 5.0-5.2l/100km (bez tempomatu, krajówka) 90km/h 5.0-5.6l/100km (bez tempomatu, krajówka) 100km/h 5.4-6.1l/100km (tempomat, ekspresówka) 110km/h 6.1-6.8l/100km (tempomat, ekspresówka) 120km/h 6.3-7.0l/100km (tempomat, ekspresówka) 140km/h ~7,6l/100km (tempomat, ekspresówka) Samo miasto: ~7.4l/100 +/- w zależności o ruchu i korków Pozdrawiam
6,8
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Hyundai Tucson III
gwarancja serwisowa bezapelacyjnie najlesza spalanie ok 130-140 na autostradzie 7.8-8.0 150-160 j.w. 8.2-8.3 180 j.w 9.5 miasto 7.2-7.7 zależy od dlugosci odcinkow góry dynamicznie 7.8, spokojnie zwawo max 7.0 jazda w norm. trasie do 130 płynnie zgodnie ze wskazaniami samochodu 4.7-4.8 miasto płynnie nocą 5.5 w spalaniach są inne wartości, bo nigdy nie zrobiłem zbiornika w trasie jednego typu /autostrada,miasto, trasa zwykla/
7,0
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Hyundai Tucson III
Autkiem przejechałem raptem 10000 km z tego wycieczka na odcinku 1200 km po górzystej Rumunii. Na autostradzie przy prędkości 140km/h autko spala 7,5 a przy spokojnej jeździe 6,8, ostatni dłuższy przejazd to wskazanie komputera na poziomie 6,2. Zauważyłem tankując do pełna że samochód w rzeczywistości spala mniej jak wskazuje komputer.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai Tucson