Szukaj

Lexus NX SUV 300h 197KM 2017 Lexus NX 300h Comfort AWD NAVI

118 900 PLN
Lexus
NX
2017
hybrydowy
197 KM
Rocznik 2017
Przebieg 126 602 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 197 KM
Pojemność silnika 2 494 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ABS, Czujnik zmierzchu, Alarm, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Isofix, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Przyciemniane szyby, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, CD, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Relingi dachowe, Alufelgi, Centralny zamek, Tempomat

Informacje o samochodzie

Uwaga, samochód aktualnie można oglądać w salonie Carolina Toyota Włochy, ul. Stawy 16.

AUTORYZOWANY SALON TOYOTY

Carolina Car Company

-Kupiony w polskim salonie,

-Certyfikat TOYOTA Plus,

-Możliwość pozostawienia swojego auta w rozliczeniu (samochód każdej marki),

-Możliwość skorzystania z Leasingu i Kredytu w promocyjnej opcji Dealera

(Salon Toyota) (np. oferta 50/50),

-Najniższe na rynku ubezpieczenie OC/AC dostępne na miejscu,

-Zapraszamy do oglądania oraz na jazdę testową.

Lexus NX Navi

Rok produkcji 2017

Kraj pochodzenia Polska

Data pierwszej rejestracji 2017-10-03

Przebieg 126 602 km

Typ silnika BENZYNA

Pojemność 2494 ccm

Skrzynia biegów 1 stopniowa automatyczna

Typ nadwozia SUV

Moc 197 KM

Napęd 4x4 (stały)

Gwarancja 12 m-cy

Liczba drzwi 5

Liczba miejsc 5

Kolor lakieru Srebrny Metalik

Tapicerka Skórzana, Kolor Czarny

Dodatkowe parametry

- Faktura VAT

- Możliwość finansowania

- Zarejestrowany w Polsce

- Pierwszy właściciel

- Bezwypadkowy

- Serwisowany w ASO

Wyposażenie

Bezpieczeństwo

- ABS

- ASR (kontrola trakcji)

- Czujnik deszczu

- Czujnik zmierzchu

- ESP (stabilizacja toru jazdy)

- Isofix

- Kurtyny powietrzne

- Poduszka powietrzna chroniąca kolana

- Poduszka powietrzna kierowcy

- Poduszka powietrzna pasażera

- Poduszki boczne przednie

- Światła do jazdy dziennej

- Światła LED

- Światła przeciwmgielne

Komfort

- Bluetooth

- CD

- Centralny zamek

- Czujniki parkowania przednie

- Czujniki parkowania tylne

- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne

- Elektryczne szyby przednie

- Elektryczne szyby tylne

- Elektrycznie ustawiane fotele

- Gniazdo AUX

- Gniazdo USB

- Kamera cofania

- Klimatyzacja automatyczna

- Komputer pokładowy

- MP3

- Nawigacja GPS

- Podgrzewane lusterka boczne

- Podgrzewane przednie siedzenia

- Przyciemniane szyby

- Tapicerka skórzana

- Tempomat

- Wielofunkcyjna kierownica

Inne

- Alarm

- Alufelgi

- Elektrycznie ustawiane lusterka

- Relingi dachowe

- Wspomaganie kierownicy

Wszelkie informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. W wypadku sprzedaży konsumenckiej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (dalej: Ustawa), zawarte na niniejszej stronie internetowej informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy, jak również nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy.

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,3 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 630 mm
Szerokość
1 845 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
9,8
SUV 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Powiem tak, dla mnie najwiekszym negatywnym zaskoczeniem jesli chodzi o spalanie jest zima i bardzo krotkie odcinki jazdy tak do 4-5 km przy jednym uruchomieniu silnika, to jest masakra, w takich warunkach ten samochod pali 12-13 litrow .... to jest szok, i to przy dosc delikatnej jezdzie. Wiec jesli ktos pokonuje wlasnie takie odcinki - odradzam to auto, znacznie lepszym wyborem bedzie auto z turbosprezarka moim zdaniem niz hybryda a jeszcze lepszy diesel. Przy przebiegach ok 10km na jedno uruchomienie silnika, mam tu na mysli przejazc z odcinka A-B no to mozna zimą zejsc ponizej 10 litrow ale wymaga to nie lada wprawy. Dopiero dluzsze dystanse po kilkanascie killkadziesiat km sa w stanie zejsc ze zuzyciem do okolic 8,5-9 litrow zimą. Latem jest lepiej mieszcze sie w 10 l nawet na bardzo krotkich odcinkach, przy dluzszych okolice7,5-8 litrow a w trasie jadac do 110 km/h 6,5-7,5 wiec jest ok. Zima to jest porażka, na krotkich odcinkach do 5km musicie sie przygotowac na 12-13 litrow pomimo tego ze bateria jest niemal na full to silnik sie uruchamia co chwile zeby sie dogrzać.
6,7
SUV 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Jak każde auto, ile wciśniesz, tyle wypije :-) A na serio, 2 tony, 4x4, wysoki prześwit i mało aerodynamiczna sylwetka. Jak ktoś się spodziewa 4 litrów, to raczej musi spojrzeć na Yarisa. Ja używam w trasach podmiejskich, nie pcham się w największe korki (średnia ok 35-38 km/h), ale w mieście też jeżdżę często. Korzystając normalnie przy temp +10 spalanie 6,5 - co uważam, za wynik całkiem fajny jak na benzynę z EURO6. Zamulając, na trasie po wioskach udało mi się zejść poniżej 6 (5,8), ale to już była przesada. Sporo zależy od techniki jazdy, u nas płynność raczej niewielka.
7,2
SUV 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Aktualizacja 2019/01/10 - po przejechaniu 100tys/km "przeliczyłem wg zapisanych wszystkich tankowań" średnie spalanie na poziomie 7.1l. Wg ustaleń wraz z przebiegiem rośnie spalanie i o ile nowym można było wykręcić 6.4l średnio na baku tak teraz po przejechaniu 107.5tys/km trzeba doliczyć ok. 0.7-0.8l. Możliwe, że wydajność akumulatora spadła, choć zaobserwowałem - może to tylko odczucie ale podczas hamowania / zwalniania jakby akumulator miał mniejszą ochotę się ładować, jakby to hamowanie napędem było mniej skuteczne - porównywałem z nowym ale 2WD podczas przeglądu. Tymczasem przejechanie na samym prądzie jest możliwe takiego samego odcinka. Nauczyłem się jeździć tym autem, jazda hybrydą to zupełnie co innego, wymaga umiejętności od kierowcy, przewidywania i doświadczenia. W tej chwili po Poznaniu i okolicach mam spalanie ok. 7l przy normalnej jeździe - klucz to umiejętność wykorzystania hybrydy - hamowanie, hamowanie tempomatem! przyspieszanie liniowe itd. Z obserwacji mogę stwierdzić, że spalanie jest bezpośrednio powiązane z temp. zewn., otóż przy niższej temp. silnik nawet w korku co chwila się załącza aby nagrzać się do temp. roboczej i ogrzania kabiny, tak więc w zimie średnie realne spalanie to ok. 7,8-8.5l. Nauczyłem się korzystać z zalet jazdy na prądzie - kiedy wiem że mam do celu 1-2km staram, się rozładować aku bo jak ponownie uruchomię napęd to zimny silnik tak zapali i zacznie ładować aku. Silnik benz. gaśnie przy prędkości poniżej 77km/h i można np. widząc światła w oddali może lekko zwalniać wciskając gaz delikatnie bez odpalania benz. (zwalnia się wówczas mniej niż gdyby się odpuściło gaz) - wymaga to pewnej umiejętności ale w mieście gwarantuje mega ciszę i płynność. Podobnie z przyspieszaniem trzeba wyczuć moment odpalania benz. - zwróćcie uwagę, że np. startując ze skrzyżowania wymusić tryb elektr. inni wrzucają bieg, kolejny bieg a tu można płynnie bez odpalenia benz. przyspieszać. Inny temat to hamowanie - trzeba hamować tak by zwalniać przekładnią a nie hamulacami a energię wykorzystać do naładowania aku - jak się tego nauczyć to spalanie gwarantowane 6-6.5l (latem) w mieście i cisza przy identycznej dynamice i szybkości poruszania jak inni. Skuteczność hybrydy zależy od temperatury aku i od odcinka jaki pokonujemy w ciągu dnia - jak robię 150km (latem) w dzień po mieście i ruchu podmiejskim to spalanie mam 6.5 ale jak 30 to spalanie 7-7.5l gdy temp. zewn. jest powyżej 10 stopni. Na autostradzie z tempomatem na 130-135km/h przejechałem ponad 2300km po niemieckich i szwajcarskich autostradach i spalanie 7.3l w jedną stroną a powrót 8l (2 osoby + bagaż). Auto nie nadaje się na krótkie trasy podwożenia np. dzieci do szkoły 2-3km bo pali wówczas zimny ok. 15l Akumulator dopiero nagrzewa się do temp. roboczej po 10km wg moich obserwacji i dopiero od tego momentu można w pełni wykorzystać zalety hybrydy. Potem jak się aku rozgrzeje to można cały dzień robić krótkie odcinki po 5-10km i czuć zalety hybrydy - chyba dlatego mawia się, że hybryda to wymarzone auto taksówkarzy. Ja z uwagi na swą pracę też robię w ciągu dnia z 10 takich krótkich tras po Poznaniu i dlatego dla mnie to jest OK.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus NX