Szukaj

Lexus NX SUV 300h 197KM 2016 Lexus NX Comfort + Business, Salon Polska, Serwis

104 900 PLN
Lexus
NX
2016
hybrydowy
197 KM
Rocznik 2016
Przebieg 135 341 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 197 KM
Pojemność silnika 2 494 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ABS, Czujnik zmierzchu, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, CD, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Relingi dachowe, Alufelgi, Centralny zamek

Informacje o samochodzie

Wyposażenie:

• Silnik 2.5l R4 pracujący w cyklu Atkinsona

• Napęd na 4 koła AWD

• Automatyczna, bezstopniowa przekładnia E-CVT

• Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja

• Skórzana kierownica z panelem sterującym systemem audio, telefonem, wyświetlaczem

• Skórzana gałka dźwigni zmiany biegów

• Sterowanie głosowe

• Manualna regulacja przednich siedzeń (6 kierunków)

• Uruchamianie silnika za pomocą przycisku

• Wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości jazdy (EPS)

• Szyby regulowane elektrycznie (przód + tył)

• Lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane

• Podłokietnik przedni

• Selektor trybów jazdy: 3 tryby (Eco, Normal, Sport)

• Pedał przyspieszenia z funkcją kick-down

• Tryb samochodu elektrycznego EV

• Filtr przeciwpyłkowy

• Rozmrażacz wycieraczek szyby czołowej

• System audio Pioneer: radio AM/FM, odtwarzacz CD, 8 głośników

• Wyświetlacz multimedialny 7 cali

• Pokrętło do obsługi multimediów

• Obsługa Bluetooth

• Wejścia USB i AUX dla zewnętrznych urządzeń audio

• Tapicerka z tkaniny łączona z elementami ze skóry syntetycznej Tahara

• Czarne elementy ozdobne wnętrza Piano Black

• Dywaniki (4 szt.) w kolorze wykładziny podłogowej

• Nakładki progowe

• Kanapa tylna składana (dzielona w stosunku 60:40)

• 6 zaczepów w podłodze przestrzeni bagażowej

• Zegar analogowy na desce rozdzielczej

• Dodatkowy wyświetlacz informacyjny 4,2 cala

• Obręcze kół ze stopów lekkich 17 cali, 225/65 R17 (10-ramienne)

• Zintegrowane relingi dachowe

• Powłoka lakieru chroniąca przed drobnymi zarysowaniami

• Zapasowe koło dojazdowe z podnośnikiem

• Reflektory przednie LED (światła mijania i dzienne: LED; światła drogowe i kierunkowskazy: halogenowe)

• Kierunkowskazy diodowe zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej

• Reflektory z czujnikami zmierzchu

• Tylne światła LED

• Przystosowanie do montażu haka holowniczego

• Elektryczny hamulec postojowy (EPB)

• Systemy kontroli trakcji (TRC)

• System rozdzielający siłę hamowania (EBD)

• System wspomagania hamowania awaryjnego (BA)

• System stabilizacji toru jazdy (VSC+)

• System ostrzegania o niskim ciśnieniu w oponach (TPMS)

• System wspomagania wjazdu pod górę (HAC)

• Tylne lampy z sygnalizacją gwałtownego hamowania

• Dwustopniowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (przednie)

• Poduszki powietrzne boczne w oparciach foteli przednich (TAP)

• Boczne kurtyny powietrzne

• Poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażera

• Konstrukcja przednich siedzeń zmniejszająca urazy szyi i głowy w przypadku kolizji (WIL)

• Zaczepy do mocowania fotelika dziecięcego w systemie ISO FIX na tylnych siedzeniach

• Centralny zamek z podwójną blokadą

• System antykradzieżowy

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

• Kamera cofania

• Podgrzewane fotele przednie

• Tempomat

• System antykradzieżowy z czujnikiem wtargnięcia

• Lampy przeciwmgielne LED

• Lusterko wewnętrzne wsteczne elektrochromatyczne

UWAGI

• Salon Polska

• Serwisowany w ASO

• Pierwszy właściciel

• Faktura VAT 23%

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w treści ogłoszenia bez wcześniejszego uprzedzenia.

Zapewniamy atrakcyjne możliwości finansowania - leasing, SmartPlan, kredyt.

DEALER

Lexus Poznań

Salon Samochodów Używanych Toyota/ Lexus

Poznań ul. Zawady 38

kom. 539 869 584

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,3 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 630 mm
Szerokość
1 845 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
9,8
SUV 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Powiem tak, dla mnie najwiekszym negatywnym zaskoczeniem jesli chodzi o spalanie jest zima i bardzo krotkie odcinki jazdy tak do 4-5 km przy jednym uruchomieniu silnika, to jest masakra, w takich warunkach ten samochod pali 12-13 litrow .... to jest szok, i to przy dosc delikatnej jezdzie. Wiec jesli ktos pokonuje wlasnie takie odcinki - odradzam to auto, znacznie lepszym wyborem bedzie auto z turbosprezarka moim zdaniem niz hybryda a jeszcze lepszy diesel. Przy przebiegach ok 10km na jedno uruchomienie silnika, mam tu na mysli przejazc z odcinka A-B no to mozna zimą zejsc ponizej 10 litrow ale wymaga to nie lada wprawy. Dopiero dluzsze dystanse po kilkanascie killkadziesiat km sa w stanie zejsc ze zuzyciem do okolic 8,5-9 litrow zimą. Latem jest lepiej mieszcze sie w 10 l nawet na bardzo krotkich odcinkach, przy dluzszych okolice7,5-8 litrow a w trasie jadac do 110 km/h 6,5-7,5 wiec jest ok. Zima to jest porażka, na krotkich odcinkach do 5km musicie sie przygotowac na 12-13 litrow pomimo tego ze bateria jest niemal na full to silnik sie uruchamia co chwile zeby sie dogrzać.
6,7
SUV 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Jak każde auto, ile wciśniesz, tyle wypije :-) A na serio, 2 tony, 4x4, wysoki prześwit i mało aerodynamiczna sylwetka. Jak ktoś się spodziewa 4 litrów, to raczej musi spojrzeć na Yarisa. Ja używam w trasach podmiejskich, nie pcham się w największe korki (średnia ok 35-38 km/h), ale w mieście też jeżdżę często. Korzystając normalnie przy temp +10 spalanie 6,5 - co uważam, za wynik całkiem fajny jak na benzynę z EURO6. Zamulając, na trasie po wioskach udało mi się zejść poniżej 6 (5,8), ale to już była przesada. Sporo zależy od techniki jazdy, u nas płynność raczej niewielka.
7,2
SUV 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Aktualizacja 2019/01/10 - po przejechaniu 100tys/km "przeliczyłem wg zapisanych wszystkich tankowań" średnie spalanie na poziomie 7.1l. Wg ustaleń wraz z przebiegiem rośnie spalanie i o ile nowym można było wykręcić 6.4l średnio na baku tak teraz po przejechaniu 107.5tys/km trzeba doliczyć ok. 0.7-0.8l. Możliwe, że wydajność akumulatora spadła, choć zaobserwowałem - może to tylko odczucie ale podczas hamowania / zwalniania jakby akumulator miał mniejszą ochotę się ładować, jakby to hamowanie napędem było mniej skuteczne - porównywałem z nowym ale 2WD podczas przeglądu. Tymczasem przejechanie na samym prądzie jest możliwe takiego samego odcinka. Nauczyłem się jeździć tym autem, jazda hybrydą to zupełnie co innego, wymaga umiejętności od kierowcy, przewidywania i doświadczenia. W tej chwili po Poznaniu i okolicach mam spalanie ok. 7l przy normalnej jeździe - klucz to umiejętność wykorzystania hybrydy - hamowanie, hamowanie tempomatem! przyspieszanie liniowe itd. Z obserwacji mogę stwierdzić, że spalanie jest bezpośrednio powiązane z temp. zewn., otóż przy niższej temp. silnik nawet w korku co chwila się załącza aby nagrzać się do temp. roboczej i ogrzania kabiny, tak więc w zimie średnie realne spalanie to ok. 7,8-8.5l. Nauczyłem się korzystać z zalet jazdy na prądzie - kiedy wiem że mam do celu 1-2km staram, się rozładować aku bo jak ponownie uruchomię napęd to zimny silnik tak zapali i zacznie ładować aku. Silnik benz. gaśnie przy prędkości poniżej 77km/h i można np. widząc światła w oddali może lekko zwalniać wciskając gaz delikatnie bez odpalania benz. (zwalnia się wówczas mniej niż gdyby się odpuściło gaz) - wymaga to pewnej umiejętności ale w mieście gwarantuje mega ciszę i płynność. Podobnie z przyspieszaniem trzeba wyczuć moment odpalania benz. - zwróćcie uwagę, że np. startując ze skrzyżowania wymusić tryb elektr. inni wrzucają bieg, kolejny bieg a tu można płynnie bez odpalenia benz. przyspieszać. Inny temat to hamowanie - trzeba hamować tak by zwalniać przekładnią a nie hamulacami a energię wykorzystać do naładowania aku - jak się tego nauczyć to spalanie gwarantowane 6-6.5l (latem) w mieście i cisza przy identycznej dynamice i szybkości poruszania jak inni. Skuteczność hybrydy zależy od temperatury aku i od odcinka jaki pokonujemy w ciągu dnia - jak robię 150km (latem) w dzień po mieście i ruchu podmiejskim to spalanie mam 6.5 ale jak 30 to spalanie 7-7.5l gdy temp. zewn. jest powyżej 10 stopni. Na autostradzie z tempomatem na 130-135km/h przejechałem ponad 2300km po niemieckich i szwajcarskich autostradach i spalanie 7.3l w jedną stroną a powrót 8l (2 osoby + bagaż). Auto nie nadaje się na krótkie trasy podwożenia np. dzieci do szkoły 2-3km bo pali wówczas zimny ok. 15l Akumulator dopiero nagrzewa się do temp. roboczej po 10km wg moich obserwacji i dopiero od tego momentu można w pełni wykorzystać zalety hybrydy. Potem jak się aku rozgrzeje to można cały dzień robić krótkie odcinki po 5-10km i czuć zalety hybrydy - chyba dlatego mawia się, że hybryda to wymarzone auto taksówkarzy. Ja z uwagi na swą pracę też robię w ciągu dnia z 10 takich krótkich tras po Poznaniu i dlatego dla mnie to jest OK.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus NX