Szukaj

Mazda 3 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 2015 SkyPassion

58 900 PLN Sprawdź ratę
Mazda
3
2015
benzynowy
120 KM
Autopunkt Dąbrowa Górnicza
Dąbrowa Górnicza, ul. Sobieskiego 10
Rocznik 2015
Przebieg 75 605 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Typ nadwozia sedan
Kolor czarny
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: AU01820


Dodatkowe informacje:

* Samochód jest własnością GRUPY PGD - największego dealera samochodów w Polsce.

* AUTORYZOWANE SERWISY i SALONY SPRZEDAŻY MAREK:  Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Ford, Hyundai, Infiniti, Jeep, Kia, Mitsubishi, Nissan, Opel, Seat, Suzuki

* Stan techniczny każdego oferowanego samochodu weryfikujemy w naszym autoryzowanym serwisie znajdującym się w Centrum Motoryzacyjnym w Dąbrowie Górniczej.

* Dysponujemy profesjonalnym miernikiem grubości lakieru. Badania powłoki lakierniczej dokonujemy w obecności Klienta.

* Do każdego samochodu oferujemy możliwość zakupu pakietu gwarancyjnego.

* Oferujemy szeroki wachlarz ofert finansowania zakupu pojazdu poprzez kredyt lub leasing - do 100% wartości samochodu.

* Dysponujemy szeroką ofertą pakietowych dealerskich ubezpieczeń komunikacyjnych.

* Możliwość pozostawienia swojego samochodu w rozliczeniu. Centrum Motoryzacyjne w Dąbrowie Górniczej

* Samochody Używane - autopunkt.pl - Salon / serwis: Nissan, Suzuki


Bezpieczeństwo:

Przednie, czołowe poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera), Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, Sygnalizator braku zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy, System ISOFIX, Zabezpieczenie drzwi tylnych przed otwarciem przez dzieci, Regulacja położenia kolumny kierownicy, ABS, Tempomat, Immobilizer, System kontroli cisnienia w oponach, Ostrzeżenie o poruszających się obiektach, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Rozpoznawanie znaków drogowych


Nadwozie:

Przednie światła LED, Przednie reflektory przeciwmgłowe, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewana tylna szyba, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Regulacja wysokości fotela kierowcy, Podłokietnik kierowcy, Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą, Składana tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40, Skórzana tapicerka foteli, Filtr przeciwpyłkowy, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera, Fotel kierowcy regulowany elektrycznie, Manetki zmiany biegów przy kole kierownicy, Gniazdo 12V


Technologia:

Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, HUD (wyświetlacz przezierny), Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy, Czujnik deszczu, Czujnik ciśnienia w oponach, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Kamera cofania, Przycisk Start/Stop, Inteligentny kluczyk, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 585 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem

Co jeszcze wiemy o Mazda 3

6,5
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Mazda 3 III
Dużo zależy od sposobu prowadzenia i warunków panujących na drodze. Samochód potrafi spalić 5.3 litra na setkę benzyny, gdy będziemy jeździć drogami krajowymi przestrzegając ograniczeń prędkości. 6 litrów wyniesie spokojna jazda (110 - 120 km/h) na autostradzie lub drodze szybkiego ruchu. Podczas szybszej jazdy autostradowej (130 - 140 km/h) spalanie wzrasta do 6.5 litra. Szybka jazda autostradowa (150 km/h i więcej) to zużycie około 7 do 8 litrów. Natomiast jazda w zakorkowanym mieście będzie sprawiać, że z baku będzie nam znikać około 8 litrów benzyny na każde przejechane 100 kilometrów. Moim zdaniem to bardzo oszczędny i godny polecenia silnik. Nie trzeba go specjalnie kręcić, aby samochód poruszał się sprawnie. Obecnie mam przejechane 40 tyś kilometrów i jestem zadowolony. Zobaczymy później.
6,0
Liczba komentarzy: 1
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Mazda 3 III
ogólnie rzecz biorąc jest ok, przejechane 28tys. średnie spalanie utrzymuje się 6,5l. Jazda po mieście - 7,5l. Przy jeździe krajówkami i spokojnej jeździe bez problemu można zejść do 5.0 litrów. Autostrada Trójmiasto -> Toruń ze stałą prędkością 150km/h - 8,2l. Wracając autostradą Toruń -> Trójmiasto ze stałą prędkością 6.8l. Zauważyłem, że wiatr może mieć duży wpływ na spalanie. Nie narzekam na spalanie. Jesli chodzi o usterki - na chwilę obecną brak, ale co się spodziewać po przejechaniu niecałych 30k km
5,5
Liczba komentarzy: 3
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Mazda 3 III
Moje trasy to odcinki średnio po 45km. Głownie drogi krajowe (po drodze wioski, miasteczka, trochę zahaczam o Kraków), trochę ekspresówek i autostrad. Średnia prędkość to około 48km/h. Przy powyższych warunkach spalanie według komputera utrzymuje się przez cały czas mam na poziomie 5.5 - 5.6l/100km. Jeżeli chodzi o dane z baku, to nie bawię się w dokładne kalkulację (zalewnie pod korek itp.). Jedno wiem, że 30 litrów starcza mi na więcej niż 500km i taka dokładność jest dla mnie wystarczająca. Jeśli chodzi o możliwości tego auta, to jestem przekonany, że mógłbym wycisnąć z niego jeszcze mniejszą średnią, gdybym stosował się do wskazówek dotyczący zmiany biegów, które podpowiada mi komputer. Raz spróbowałem na mojej trasie i na odcinku 50km ze średnia 49km/h uzyskałem z komputera wynik 4.8l/100km ? więcej tego nie próbowałem powtarzać.

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3