Szukaj

Mazda 626 V 2020 Mazda CX-30 150KM

121 290 PLN
Nie możemy ocenić tej oferty. Sprawdź dokładną wycenę
Mazda
626
2020
benzynowy
150 KM
Rocznik 2020
Przebieg 300 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Mazda CX-30 Kanjo

Silnik: 2.0 SKYACTIV 150 KM

Skrzynia biegów: Automatyczna

Przebieg: 300 km (Nowy)

Rodzaj nadwozia: Crossover

Kolory nadwozia: Machine Gray

Pochodzenie: Salon PL

Wersja: Kanjo

Cena katalogowa: 130 980 zł

Korzyść: 9 690 zł

Cena NoweUżywane: 121 290 zł

Faktura VAT 23% - kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej w wysokości 2% od wartości zakupionego pojazdu

Oferujemy możliwość finansowania KREDYT/LEASING również bez BIK/KRD

Wyposażenie:

Zaawansowany system immobilizera OMEGA (radiowa karta identyfikacyjna kierowcy ×2 szt.

Pakiet Sport:

Felgi aluminiowe Silver 18

Tapicerka Tapicerka materiałowa w kolorze Dark Gray z funkcją podgrzewania foteli

Światła do jazdy dziennej diodowe (LED)

Przednie matrycowe reflektory

diodowe (LED)z systemem oświetlenia adaptacyjnego (ALH)

Przyciemniane tylne szyby

Lusterko wsteczne bezramkowe

Łopatki do zmiany biegów

(skrzynia automatyczna)

MULTIMEDIA I KOMUNIKACJA

System Nawigacji Mazda

Zestaw głośnomówiący Bluetooth

ELEMENTY ZEWNĘTRZNE

Przyciemniane tylne szyby

Tylne światła diodowe (LED)

Lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie

Kamera Cofania

Centralny zamek

Podgrzewanie wycieraczek przedniej szyby

Drzwi bagażnika otwierane i zamykane elektrycznie

System automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania (HBC)

ELEMENTY WEWNĘTRZNE

Przycisk uruchamiania silnika

System automatycznego wyłączania silnika w trakcie postoju (i-stop)

Lusterko wewnętrzne bezramkowe

Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne

Łopatki do zmiany biegów

Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem

Skórzany drążek zmiany biegów

Head-Up Display

BEZPIECZEŃSTWO

System dynamicznej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (DSC + TCS)

System e-Call

Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat - MRCC)

Immobilizer

Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold

System wspomagający hamowanie (zapobiegający kolizjom przy małej prędkości A-SCBS)

Przednie poduszki powietrzne

Alarm antywłamaniowy

Zestaw naprawczy do kół

Boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne

System monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu (RCTA)

System monitorowania ciśnienia w ogumieniu (TPMS)

System rozpoznający znaki ograniczenia prędkości (TSR)

Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat - MRCC)

Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HLA)

Poduszka kolanowa dla kierowcy

Więcej informacji :

dariusz.krzysztofek(at)noweuzywane.eu

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

3,3
~Tadzenty
Hatchback 2.0 DITD 90KM 66kW
Mazda 626 V
Samochód bardzo przeciętny, praktycznie pod każdym względem. Wygląd zewnętrzny wyjątkowo nudny, wtapiający się idealnie w otoczenie. Podobnie jeśli chodzi o wnętrze, szaro-popielate, bardzo trwałe, ładnie spasowane i nietrzeszczące, ale wręcz depresyjne. Osiągi znów bardzo przeciętne, wytrzymałe sprzęgło i skrzynię biegów okupujemy strasznym hałasem w środku. Jedyne co nam pozostaje to głośno nastawione radio, od którego ostatecznie i...
3,4
~Marcin
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Mazda 626 V
Mam 626 gf 74KW od 10 lat. Kupiłem ją 10 lat temu z Holandii przy przebiegu ok. 175000. Niedawno pękło 350 000. Na początku (do ok. 230 000km) zainwestowałem sporo kasy (turbo, pompa, alternator), ale po doprowadzeniu auta do porządku jest bajka. Żadnych awarii, jedyne koszty to elementy eksploatacyjne (płyny, filtry, paski, układ hamulcowy i elementy zawieszenia). Dużym plusem jest stosunek dosyć niskiej masy auta do momentu obrotowego...
2,6
~Miszunga
Kombi 1.8 90KM 66kW
Mazda 626 V
Nigdy więcej Mazdy. Cóż mogę powiedzieć: drogie części, przeciętna awaryjność i wszechobecna rdza sprawiała, że trudno było ten samochód sprzedać. W końcu to zrobiłem ... za grosze i poczułem ulgę. Jednak ocena jest negatywna. Samochód użytkowałem 5 lat. Średnio psuł się dwa razy na rok. Psuły się głównie elementy zawieszenia jak i elektryka. Podczas jazdy co chwilę coś stukało, pukało, piszczało. Generalnie kto będzie chciał kupić ten model...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 626