Szukaj

Mercedes 190 1938 Mercedes 170H 170 H

420 000 PLN
Mercedes
190
1938
benzynowy
38 KM
Rocznik 1938
Przebieg 200 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 38 KM
Pojemność silnika 1 697 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kabriolet
Kolor Czarny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Auto można sprawdzić w dowolnym serwisie.

WYSTAWIAM FAKTURĘ VAT - MARŻA (Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2%)

-POMOC W SFINANSOWANIU W DOGODNYM KREDYCIE SAMOCHODOWYM LUB LEASINGU

-MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU DO DYSPOZYCJI KLIENTA PODCZAS OGLĘDZIN

We Also Speak English,German and Russian

Tel +48 501862926

Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym.

Nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Indywidualne uzgodnienie właściwości i specyfikacji pojazdu następuje przy sprzedaży auta.

Tel do wł

+41787959177 Tomek

Pełna dokumetacja

Auto po renowacji

Wyprodukowano 150 szt

Więcej ofert na www.staszowski.pl

MERCEDES BENZ 170H - W 28

In 1936, in parallel to the classical front-engine Mercedes-Benz 170 V, Daimler-Benz AG introduced the Mercedes-Benz 170 H which had the same engine as the 170 V, with an architecture derived from the one of the 130, its predecessor. The 170 H was powered by a four-cylinder 1697 cc engine with a power of 38 PS (28 kW).

The car was significantly more expensive than the 170 V (two-door sedan 170 V - 3750 RM, 170 H - 4350 RM) but offered much less room in the trunk, a much louder engine and poor handling (though it handled better than the 130). It was however more comfortably equipped and was therefore considered as a "finer" car, but sold less well than the 170 V. Apart from the sedan, there was still a convertible sedan. Production stopped in 1939 due to the War and the low demand.

Forty years later a company spokesman suggested that the car's relative lack of commercial success was caused by the rear mounting of the engine and the resulting absence of the "characteristic Mercedes-Benz tall radiator". The same spokesman was at pains to highlight the similarity of the car's overall architecture and some of its detailing to that of the later highly successful Volkswagen Beetle: it was pointed out that Dr Porsche, creator of the Volkswagen, had been chief engineer at Daimler-Benz between 1923 and 1932 when the little rear-engined Mercedes-Benz sedans were under development.

Because these cars, unlike front-engined sister models, were not widely used, and also not suitable for conversion to wood gas generator, they were not confiscated by the Wehrmacht. Therefore an above-average number of models survived in private hands without damage due to the war, but most were used to exhaustion in the early post-war years. Today, these cars remain among the rarest and most sought-after Mercedes-Benz models.

Years of production: 1935-1939

Overall production: 1507 examples

Body modifications (price in RM):

Chassis (3300 RM, 1936-39)

2-door Limousine (4350 RM, 1936-39)

2-door Cabrio-Limousine (4500 RM, 1936-39)

Engine: M28 38hp/3400rpm, straight 4-cyl, 4-stroke 1,697cc

Compression ratio: 6 : 1

Bore/Stroke: 73.5/100mm

Clutch: dry single plate

Length: 4200mm, width: 1580mm, height: 1600mm

Wheelbase: 2600mm

Front wheel track: 1315mm

Rear track: 1270mm

Rear axle clearance: 205 mm

Turning radius: 5.7m

Gearbox: 4 speeds (4th - overdrive) + rear

Hydraulical brakes on all wheels

Weight: 1125 kg

Maximal speed: 110 km/h

Tyres: 5.00x17 inches

Fuel tank capacity: 40 + 6 L

Fuel consumption: 11 L/100km

4,6
~mario
W201 2.0 E 118KM 87kW
Mercedes 190
Auto kupione jako hobbystyczne. Przez rok użytkowania nie zawiodło ani razu. Porównywanie 30 letniego do auta współczesnego to raczej przesada. Niemniej jednak bardzo komfortowe i wygodne, nawet w porównaniu do nowoczesnych samochodów (pamiętajmy, że ten model wszedł do produkcji na pocżatku lat 80-tych.). Może dla osoby wysokiej zajęcie pozycji za kierownicą jest utrudnione (brak regulacji wysokości kierownicy), ale całe szcżęście fotel da...
4,6
~Pancho
W201 1.8 i 109KM 80kW
Mercedes 190
Auto oceniam indywidualnie, biorąc pod uwagę tylko Mój egzemplarz. Nie porównuję do ówczesnych aut czy konkurencji. Mercedes 190 1.8 benzyna, Sportline z 03.93r. (Wersja sportline kubełkowe fotele przód i tył, obniżone i utwardzone zawieszenie, niebieskie szyby atermiczne, skórzana kierownica i gałka zmiany biegów) W obecnych czasach odradzam 190tkę do użytku codziennego, bardziej cywilizowana jest 202 (klimatyzacja itp) oraz silniki 202...
4,3
~Kamil
W201 2.0 E 118KM 87kW
Mercedes 190
Jako młody pasjonat marki Mercedes uznałem, że pierwszym samochodem musi zostać model w201, najlepiej w wersji benzynowej i z automatyczna skrzynią biegów. Pół roku poszukiwań zaowocowało i stałem się posiadaczem zdrowego egzemplarza, praktycznie pozbawionego dodatkowego wyposażenia. Piękno tkwi w prostocie. Wspaniały samochód o fenomenalnych właściwościach jezdnych, wyjątkowej trwałości i pięknej linii, która cieszyła oko za każdym razem, gdy...

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mercedes przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mercedes 190