Szukaj

Opel Insignia II Sports Tourer 2.0 Turbo 260KM 2017 Opel Insignia 2.0

98 277 PLN
Opel
Insignia
2017
benzynowy
260 KM
+48
WARSZAWA (woj. mazowieckie)
Rocznik 2017
Przebieg 30 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 260 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, CD, Gniazdo USB, Zmieniarka CD, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

OPEL INSIGNIA 2.0

Najlepsza wersja silnikowa 2.0T Benzyna 260KM 4x4 Elite + wyposażenie dodatkowe

Wartość początkowa 160 000 PLN

Salon Polska

Gwarancja nawet 2 lata

F-Vat 23%

Auto regularnie serwisowane

Kredyt, Leasing, Ubezpieczenie na warunkach dealerskich

Rok modelowy 2018

1 Rejestracja 12-2017

Insignia 5dr Elite B2.0NFT benzyna 260KM AT8 S/S 4x4

Kolory nadwozia

Czarny - Mineral, metaliczny

Tapicerka materiałowa Oxford łączona ze sztuczną skórą - czarna

- 4-kierunkowa regulacja lędźwiowa kierowcy, elektryczna

- 6-kierunkowa regulacja fotela pasażera (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia, manualne)

- 8-kierunkowa regulacja fotela kierowcy (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia, pochylenie siedziska manualne)

- Fotele przednie komfortowe

- Kieszenie z tyłu oparć przednich foteli

Pakiet Zimowy

- Odmrażanie przedniej szyby

- Podgrzewana kierownica (w std XK0)

Bezkluczykowy dostęp do auta

- Klamki w kolorze nadwozia z chromowanym paskiem

Pakiet Sportowy - Wnętrze OPC-Line

- Kierownica OPC trójramienna pokryta skórą

- Sportowe, aluminiowe pedały

- Czarna podsufitka

- Podgrzewana kierownica

System Bose: cyfrowy wzmacniacz z systemem cyfrowego przetwarzania sygnału Bose, 7‑kanałowym equalizerem i funkcją aktywnego zarządzania dźwiękiem. współpracuje z 8 głośnikami premium (1 subwoofer w podłodze bagażnika, 1 głośnik w kokpicie i po 2 przy lusterkach bocznych, w drzwiach przednich i tylnych

Wyposażenie standardowe najważniejsze elementy:

System OnStar

System rozszerzonej ochrony pieszych

Aktywna pokrywa silnika

System FlexRide:

Napęd 4x4 (AWD)

Tarcze hamulcowe przód 18+" (Brembo), tył 17"

Czujnik odległości od poprzedzającego pojazdu

Ostrzeżenie o potencjalnej kolizji

Aktywny asystent utrzymania jazdy w pasie ruchu

Wspomaganie hamowania przy małych prędkościach w celu uniknięcia potencjalnej kolizji

System wykrywania pieszych z przodu

Czujniki parkowania z przodu i z tyłu

Podgrzewanie foteli przednich

Tempomat z ogranicznikiem prędkości

Czujnik deszczu

Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne

Navi RF900 IntelliLink

Wyświetlacz pomiędzy zegarami - 4.2" komputer pokładowy

Gniazdo USB w podłokietniku do przesyłania danych i ładowania

Aktywna redukcja hałasu

Reflektory przeciwmgielne

Reflektory IntelliLux

Matryce LED (składowa A8Z)

Automatyczne sterowanie trybami świateł

Automatyczne poziomowanie reflektorów

Światła do jazdy dziennej w technologii LED

Automatyczne włączenie świateł mijania z czujnikiem tunelu

Światła tylne w technologii LED

Teleskopowa, regulowana kolumna kierownicy

Osłony przeciwsłoneczne z lusterkami i podświetleniem LED

Oświetlenie wnętrza typu ambient

Centralny podłokietnik z tyłu

Tylna kanapa składana na płasko

Tunel centralny z podłokietnikiem (2 zamykane schowki w tunelu, gniazdo 12V, miejsce na 2 kubki)

Schowek na okulary w konsoli środkowej nad szybą (nie wystąpi przy zakupie alarmu UTT lub okna dachowego CF5)

Listwy ozdobne Agate

Listwy progowe "OPEL"

Chromowana listwa w linii dachu i czarna błyszcząca listwa pod oknem

Felgi aluminiowe 18x8.5J, 15 ramion

Opony 245/45 R18-96W

Antena zdywersyfikowana w tylnej szybie

2 gniazdka USB do ładowania w tylnej części podłokietnika

System świateł drogowych zapobiegający oślepianiu (składowa A8Z)

Widoczne 2 chromowane końcówki rury wydechowej

- GWARANCJA -

Gwarancja Premium - 12 miesięcy

RiA Autoryzowany Dealer Peugeot

Punkt Sprzedaży Samochodów Używanych

ul. Puławska 557

02-844 Warszawa

Zapraszamy:

Pn - Pt: 9.00 - 18.00

Sob.: 9.00- 14.00

Ogłoszenie ma charakter informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego); nie stanowi natomiast oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
245 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,5 s
Średnie spalanie
8,7 l/100 km
Długość
4 986 mm
Szerokość
1 863 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
4,5
~Robert
Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Opel Insignia II
Bardzo fajne auto, z dobrym silnikiem, super trakcją i dużą ilością miejsca w środku. Wspaniałe hamulce i światła. Minusy samochód regaguje z opoźnieniem na wciśnięcie pedału gazu - nawet w trynie Sport Wyciszenie też nie najlepsze. Dość dobre spalanie na autostradzie przy jeżdzie do 150 km/h potrafi spalić między 9,2- 10 litrów . W mieście 12-13 l. Świetnie trzyma się drogi a podświetlanie zakrętów bajka. Dość słaby skręt kół. Samochód na...
3,0
~teluki
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Opel Insignia II
za te pieniądze auto co najwyżej przecietne, odstajace od konkurencji, zalety - silnik, osiągi, fotele, miejsce na nogi, audio, matrix lampy, dobre na trasy wady: fatalna skrzynia biegów haczaca, docisk wymieniany na gwarancji, jest teraz nowy i sprzeglo tak ciężko chodzi, ze kobieta nie jest w stanue jechac, bol kolana, serwis rece rozklada, fatalna widocznosc przez grube slupki, fatalne wyciszenie szumu opon, zla niewydajna klima, albo...
4,6
~Szymon_sz
Sports Tourer 1.6 CDTI 136KM 100kW
Opel Insignia II
Z zewnątrz samochód jak na klasę średnią wygląda zaskakujaco dobrze, jedyną rzeczą, która mi się nie podoba to pasek chromu który idze nad oknami, po słupku a potem do tylnych świateł, w czarnym auto wygląda troche jak karawan. Silnik 136km całkwiem żwawy, chociaż można mieć zastrzeżenia co do jego wygłuszenia. Poza tym ma przyjemny dzwięk, ekonomia jak to dieslu jest dobra. Po mieście jeden bak paliwa średnio wytarcza na jakieś 800-900 km. w...

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia