Szukaj

Opel Insignia I 2013 OPEL INSIGNIA Sports Tourer (G09) 2.0 Biturbo CDTI

27 800 PLN
Opel
Insignia
2013
diesel
190 KM
+48
Solec (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 187 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 956 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Opel Insignia BiTurbo , od ponad roku w kraju . Pojazd sprowadzony osobiscie przezemnie z Niemiec . Auto posiada bogade wyposazenie jak widac na zdjeciach i w opisie cechy produktu. Pojazd porusza sie na 19 calowych kolach. Przeglad techniczy nowy.

Dalszych informacji udziele chetnie telefoniczie.

4,9
~Tomasz
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Opel Insignia I
Bardzo przyjemny samochód, moja wersja to full pakiet COSMO z pełną elektroniką, z tego co wiem produkcja grudzień 2016 więc jedna z ostatnich modelowo. Przesiadłem się z BMW e60 silnik 2,5diesel 177km, Insignia spokojnie dorównuje dynamiką i przyspieszeniem, jestem bardzo mile zaskoczony, a do tego spalanie srednie 6,7l/100km a nie jak w BMW 9-10 :) brakuje mi trochę napędu na tył ponieważ ''nie wciska'' w fotel, ale za to nie wiadomo kiedy...
5,0
~Adam
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Opel Insignia I
Generalnie jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni z tego samochodu i nadal nam się podoba. Największym zaskoczeniem jest dla nas przebieg i zero awarii :) Mamy to auto od nowości i oprócz eksploatacyjnych tematów żadnych poważnych awarii (profilaktycznie wymienialiśmy co 4-5 lat uszczelkę smoka, raz sprzęgło z dwumasem, obudowa EGR, gumowa rura turbo - pękła raz, czujniki parkowania tylne skrajne i przycisk od klapy bagażnika, tylne tuleje...
4,1
~Wachowsky
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Opel Insignia I
Samochód godny polecenia, lecz oczywiście jak w każdym aucie można dostrzec pewne wady. Trochę drażnią jak na tą klasę auta skrzypiące plastiki. Zastanawiałem się nad 160km, a BiTurbo 195km i taki mi się właśnie egzemplarz trafił w autmacie. Automat nie jest idealny, ale za to pancerny jak się go dobrze eksploatuje. Trochę szarpie przy redukcjach, ale wgranie nowego softu i po problemie. Spalanie dość zadowalające, ale mogłoby być ciut...

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia