Szukaj

Peugeot 307 II Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 2007 Peugeot 307 Lift zarejestrowany

13 500 PLN
Peugeot
307
2007
diesel
110 KM
+48
Piotrków Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2007
Przebieg 250 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Możliwość kredytowania auta na dogodnych warunkach przy minimum formalności.

Możliwość zamiany.

Bez poręczycieli

Bez zaświadczeń o zarobkach.

Bez wpłaty własnej.

Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

W ofercie posiadamy około 150 aut.

Zapraszamy na nasz plac

Służymy miłą obsługą

Sprawdź ratę

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
183 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,0 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 432 mm
Szerokość
1 759 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
6,0
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 II
samochód jest duży, bogato wyposażony, a zatem i ciężki, więc nie ma co liczyć na spalanie typu 3.5, ale i tak jest w miarę dobrze, przy spokojniej jeździe (90) na trasie 4.8, spokojnie (100-110) na autostradzie 5.3, dość szybko (120-130) na autostradzie 6.3, szybko (140-150) na autostradzie ponad 7, z deską na dachu przy większych prędkościach 1.5L więcej, spokojnie latem w mieście 6.2, spokojnie zimą w mieście 7.2, dynamicznie w mieście plus klima i korki 7.8, i jest to maksymalne spalanie jakie odnotowałem, najczęściej przy moim stylu jazdy i mieszanych trasach jest 6.2. bak ma 60L, rezerwa ok 3-5 litrów. Rozrząd można wymieniać dopiero przy przebiegu 160-180tys, ale w moim przypadku trzeba było przy 100tys ponieważ rozszczelniła się pompa wody i zardzewiały rolki, pojawiły się szumy. Wymiana kompletnego rozrządu, pompy wody, filtra paliwa, powietrza, oleju i wymiany oleju to ok 1300zł. Wymiana chłodnicy klimatyzacji z napełnieniem 750zł. Silnik posiada filtr FAP co podraża eksploatację, ale tragedii nie ma: filtr jeśli się jeździ przez większą część w trasach powinien starczyć na 200-240tys km (wymiana ok 2tys), płyn do filtra powinien starczyć na 160-200tys (dolanie 600zl), lub po prostu usunąć filtr za ok 1tys i wtedy powinno spaść spalanie o ok 0.2L, na chwilę obecną nie było żadnych komunikatów/problemów, samochód w standardzie ma opony 205/55/16 V, na zimę wrzuciłem 195/65/15 H, więc dość popularne rozmiary, a zatem i cena przystępna
6,2
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 II
Komputer pokazywał spalanie na poziomie 6,5 l/100 km, ale zakładam, że ktoś jeżdżący delikatniej lub mniej po mieście spokojnie zejdzie do 5 l. Takie więc jeden z największych plusów tego samochodu. Jeśli chodzi o części, to jest dość tanio, tylko ta liczba napraw...
5,3
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 II
Póki co wiem tyle. Eksploatacja serwisowanie oleje, tarcze, klocki,rozrząd itp. taniocha i duża dostępność. Spalanie, lepiej być chyba nie może 5.6 max (takie niby miasto), więc pewnie na trasie w klimie i załadowany pewnie będzie max 6 :)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 307