Szukaj

Peugeot 307 II Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 2005 PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 110 109 KM

Peugeot
307
2005
diesel
109 KM
+48
warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2005
Przebieg 252 340 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba miejsc 7

Wyposażenie tego samochodu

abs, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, czujniki parkowania tylne, immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, elektryczne szyby przednie, elektryczne szyby tylne, elektrycznie ustawiane lusterka, przyciemniane szyby, tapicerka ciemna, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy, bluetooth, cd, mp3, radio fabryczne, alufelgi, centralny zamek, dach panoramiczny, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, komputer pokładowy, relingi dachowe, tempomat

Informacje o samochodzie

Witam

Do sprzedania samochod osobowy,uzywany w rodzinie jako dodatkowe auto. W 2015 roku sprowadzone z belgii. Tuz po zakupie wymieniony rozrzad,na ktorym zrobilem ok.40tys. ,oraz kompletne sprzeglo. Wszystkie naprawy robione na bieząco. Wnetrze czyste i zadbane.Zalozone juz zimowe opony. Zapraszam na ogledziny i przejazdzke.

Oc wazne do lipca 2020r, przegląd wazny do listopada 2020r

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
183 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,0 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 432 mm
Szerokość
1 759 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
6,0
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 II
samochód jest duży, bogato wyposażony, a zatem i ciężki, więc nie ma co liczyć na spalanie typu 3.5, ale i tak jest w miarę dobrze, przy spokojniej jeździe (90) na trasie 4.8, spokojnie (100-110) na autostradzie 5.3, dość szybko (120-130) na autostradzie 6.3, szybko (140-150) na autostradzie ponad 7, z deską na dachu przy większych prędkościach 1.5L więcej, spokojnie latem w mieście 6.2, spokojnie zimą w mieście 7.2, dynamicznie w mieście plus klima i korki 7.8, i jest to maksymalne spalanie jakie odnotowałem, najczęściej przy moim stylu jazdy i mieszanych trasach jest 6.2. bak ma 60L, rezerwa ok 3-5 litrów. Rozrząd można wymieniać dopiero przy przebiegu 160-180tys, ale w moim przypadku trzeba było przy 100tys ponieważ rozszczelniła się pompa wody i zardzewiały rolki, pojawiły się szumy. Wymiana kompletnego rozrządu, pompy wody, filtra paliwa, powietrza, oleju i wymiany oleju to ok 1300zł. Wymiana chłodnicy klimatyzacji z napełnieniem 750zł. Silnik posiada filtr FAP co podraża eksploatację, ale tragedii nie ma: filtr jeśli się jeździ przez większą część w trasach powinien starczyć na 200-240tys km (wymiana ok 2tys), płyn do filtra powinien starczyć na 160-200tys (dolanie 600zl), lub po prostu usunąć filtr za ok 1tys i wtedy powinno spaść spalanie o ok 0.2L, na chwilę obecną nie było żadnych komunikatów/problemów, samochód w standardzie ma opony 205/55/16 V, na zimę wrzuciłem 195/65/15 H, więc dość popularne rozmiary, a zatem i cena przystępna
6,2
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 II
Komputer pokazywał spalanie na poziomie 6,5 l/100 km, ale zakładam, że ktoś jeżdżący delikatniej lub mniej po mieście spokojnie zejdzie do 5 l. Takie więc jeden z największych plusów tego samochodu. Jeśli chodzi o części, to jest dość tanio, tylko ta liczba napraw...
5,3
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Peugeot 307 II
Póki co wiem tyle. Eksploatacja serwisowanie oleje, tarcze, klocki,rozrząd itp. taniocha i duża dostępność. Spalanie, lepiej być chyba nie może 5.6 max (takie niby miasto), więc pewnie na trasie w klimie i załadowany pewnie będzie max 6 :)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 307